- Katılım
- 9 Eyl 2016
- Mesajlar
- 120
- Konu Yazar
- #1
Demir yığını olarak lanse etmem umarım kimseyi üzmez Demir yığını deme sebebim Motorsikletlerin,kullandığımız tüm materyallerin birer ''Araç AMAÇ OLMADIĞIDIR''TransAlpinden 600 cc American edition Shadow,Dragstar 650,Harley davidson 883 sporster kullanmış sayısız gezi ve kamplar yapmış biri olarak son demir yığınım Suzuki İnazuma 250 F Gerçekten de bindiğim kullandığım çeşit çeşit motorlara nazaran çok çok daha konforlu ki bindiğim motorlar da da zaten konfor aranmaz Cruiser choper ve Endurolar da konfor aranmaz Kullandığım motorlar dan ve gezilerden bazıları ile sizleri baş başa bırakıyorum
Herkese gönlündeki motorlara gönlündeki yollara kazasız,belasız çıkmak nasip olsun
Dragstar 650 İle Güney sahil sahil gezimden
[/url][/IMG]
TransAlp ile Karadeniz-Batuma turlarımdan bir parça
[/url][/IMG]
Buda diğer TransAlp
[/url][/IMG] ile Salda Gölü
İstanbul-Bayburt Of Yolu CBF 150 ile 2.5 günde 2300 küsür km
[/url][/IMG]
Son Demir Yığınım Suzuki İnazuma f 250 Geziye çıkılmadı henüz...
[/url][/IMG]
Herkese gönlündeki motorlara gönlündeki yollara kazasız,belasız çıkmak nasip olsun
Dragstar 650 İle Güney sahil sahil gezimden
TransAlp ile Karadeniz-Batuma turlarımdan bir parça
Buda diğer TransAlp
İstanbul-Bayburt Of Yolu CBF 150 ile 2.5 günde 2300 küsür km
Son Demir Yığınım Suzuki İnazuma f 250 Geziye çıkılmadı henüz...