Yeni Demir Yığını Suzuki İnazuma F 250

Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
120
Demir yığını olarak lanse etmem umarım kimseyi üzmez Demir yığını deme sebebim Motorsikletlerin,kullandığımız tüm materyallerin birer ''Araç AMAÇ OLMADIĞIDIR''TransAlpinden 600 cc American edition Shadow,Dragstar 650,Harley davidson 883 sporster kullanmış sayısız gezi ve kamplar yapmış biri olarak son demir yığınım Suzuki İnazuma 250 F Gerçekten de bindiğim kullandığım çeşit çeşit motorlara nazaran çok çok daha konforlu ki bindiğim motorlar da da zaten konfor aranmaz Cruiser choper ve Endurolar da konfor aranmaz Kullandığım motorlar dan ve gezilerden bazıları ile sizleri baş başa bırakıyorum
Herkese gönlündeki motorlara gönlündeki yollara kazasız,belasız çıkmak nasip olsun

Dragstar 650 İle Güney sahil sahil gezimden

2fkvhg2.JPG
[/url][/IMG]


TransAlp ile Karadeniz-Batuma turlarımdan bir parça
9mwo0yz.JPG
[/url][/IMG]

Buda diğer TransAlp
trku1m0.JPG
[/url][/IMG] ile Salda Gölü


İstanbul-Bayburt Of Yolu CBF 150 ile 2.5 günde 2300 küsür km
q2f10gh.JPG
[/url][/IMG]

Son Demir Yığınım Suzuki İnazuma f 250 Geziye çıkılmadı henüz...
47rsixc.jpeg
[/url][/IMG]
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
Vstrom650 olsa hem konfor hem güç olurdu,şimdi konfor olmuş,imkan olursa büyütün hızla
Hayırlı olsun.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
120
DL 650 tahmini 10 yıl önce ilk karadeniz turumda makinayla da yola çıkmıştık ön 19 arka da 17 idi sanırım Kastamonuda toprak bir yolda altı yere sürtmüştü rahatlık olarak bugüne kadar bindiğim en rahat motor bu İnazuma diyebilirim tabi nasıl kullanıldığı da önemli ortalama 100 km hızlarda rahat ama ortalama 120-140 derseniz CC sıkıntısı yaşanılır dolayısıyla 250 iş görmez 650 ler.1000 likler gerekli olur
Kullandığım demir yığınları Harley Shadow Dragstar TransAlp bunlarda zaten konfor yok keyif ve macera var Bu sebeple de İnazuma konfor olarak çok öte bir motor şehitiçi çok kıvrak uzun yolda da konforlu
Herkese gönlündeki motor sağlıcakla nasip olsun
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yeni motosikletiniz hayırlı olsun
hep v twin motosikletten sonra inazuma size konforlu gelmiş ama motosiklet hissiyatı yok malesef BENCE
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
374
Ne kadar acı, ekonominin geldiği duruma bakın. Konuyu açan abimiz alınmasın ama fukara tesellisi gibi olmuş konu.

Elin gavuru çerez parasıyla motoru yükseltir 650 lilikten 1000cc-1200cc ye gecer biz de downgrade yapıyoruz.

Eski resimlerini attığı motorları şuan almak hayal abimiz için.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...İnazuma konfor olarak çok öte bir motor şehitiçi çok kıvrak uzun yolda da konforlu
Herkese gönlündeki motor sağlıcakla nasip olsun

Yeni motorunuz hayırlı olsun, emin olun DL650 de gayet kıvrak (CB500F'ten geçtim hiç zorlamıyor) ve konforlu. 19 ön teker ile çukur tümsek çok hissettirmez.

Daha yeni İstanbul - Bodrum git gel yaptım; denemek için gidişte yolun yarısını Airmax Rider konfor sele ile gittim, DL650 selesi daha rahat, gidişin yarısında söktüm, dönüşte Airmax Rider'ı hiç kullanmadım. 8,5 saat sürüş yaptım hiç popo ağrımadı rahatsız olmadı.

Suzuki DL650 aşırı konforlu bir motosiklet vesselâm, Inazuma ile kıyas edilmez.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
120
Yeni motorunuz hayırlı olsun, emin olun DL650 de gayet kıvrak (CB500F'ten geçtim hiç zorlamıyor) ve konforlu. 19 ön teker ile çukur tümsek çok hissettirmez.

Daha yeni İstanbul - Bodrum git gel yaptım; denemek için gidişte yolun yarısını Airmax Rider konfor sele ile gittim, DL650 selesi daha rahat, gidişin yarısında söktüm, dönüşte Airmax Rider'ı hiç kullanmadım. 8,5 saat sürüş yaptım hiç popo ağrımadı rahatsız olmadı.

Suzuki DL650 aşırı konforlu bir motosiklet vesselâm, Inazuma ile kıyas edilmez.

Ewt kıyas edilemez zaten bunu da belirttim gidilecek rotaya,varılmak istenilen vekite,ekonomik duruma,hissiyata,gibi gibi Yani duruma göre ihtiyaç değişir,duruma göre cbf 150 duruma göre inazuma duruma göre Transalp duruma göre dl 650 Koşu sporu ile çok ilgiliydim kıkırdak,menüsküs ön çaprazba sıkıntısı yaşıyordum Dur kalk çok sıkıntılıydı bir çok motoru elemiş cbf ile devam ediyordum Şükür iyileştim inazumanın 180 küsür ağırlığını taşıyabiliyorum ve şükür inazumayı aldım Mesela ben sürekli eskisi gibi enduro arazi dolaşsam dl almam ama biraz arazi biraz asfalt tmm derim Neyse konu neden bu neden şu olmasın:D:D:D Herkese gönlündeki motr ihtiyaçlarını karşılasın ve kazasızbelasız sürsün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst