40-45 bandına artçılı kullanılabilecek mantıklı motorlar.

Katılım
13 Haz 2021
Mesajlar
59
cc fark etmez artçılı rahat bir şekilde kullanabileceğim naked ya da commuter araç önerebilir misiniz. motor bloğu nispeten kaliteli ve dayanıklı olsun yeterli.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Aklıma cbf 150 geldi. Fiyat bandında temizi bulunursa alınabilir.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Katılım
13 Haz 2021
Mesajlar
59
CBF çok yüksek km oluyor genelde ama düşüneceğim
Tvs iyi olduğunu biliyorum ona da bakacağım
Ek olarak hero karizma nasıldır onu da sormak istiyorum sizlere 19 HP 19 tork var ve Honda motoru kullanıyor diyorlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Biraz pazarlık yapmak kaydıyla Sym Wolf 250 öneririm.
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
374
Hero hunk 150. Hero thriller 150, hero tsport 150. CBF alt motorlu bu 3 motorda iş görür CBF ile cogu parcası ayni.
 
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
289
Motosikleti
BAJAJ DOMİNAR 250
cbf 150 ağırsanız belki zayıf gelebilir 2 kişi apache 200 sym wolf olabilir ne olursa olsun çin olmasın
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Abi artçı ile kullanacaksın ve sağlam olsun istiyorsan tvs den şaşma, titreşim vardır ama alabileceğin en sağlam motordur. 150 lik motorlara bakma senin işini görmez. Sym yazan arkadaşlar var ama sym nin az yakan motoru yoktur, parçası pahalı servisleri sorunlu.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Sym yazan arkadaş sanırım benim.

Sym Wolf'ü 49.000 km boyunca ve de birçok şehirler arası seyahatimde kullandım. En az yakan 250'lik motorlardan biridir. 6. vites 6000 devirde 110 km hızla konforlu bir seyahat yapar gazı açtığınızda da elinizin altında hala güç vardır. Kullanım stilinize bağlı olarak bakımlı bir Wolf ile 3 lt / 100 km civarı yakıt tüketiminiz olur. 3 lt tüketim 50'lik bir motor için gayet makuldür.

Yedek parçasını orijinal kullanacaksanız pahalıdır ama birçok parçasının muadili vardır. Honda ya da Yamaha hariç Türkiye'de hangi markanın servisi sorunlu değildir?
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Honda ya da Yamaha hariç Türkiye'de hangi markanın servisi sorunlu değildir?

Bu sorunun cevabı olarak sanırım Hero'yu verebilirim. Adamlar kapının önüne gezici servis bile gönderiyorlar. İlk duyduğumda inanmamıştım.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bu sorunun cevabı olarak sanırım Hero'yu verebilirim. Adamlar kapının önüne gezici servis bile gönderiyorlar. İlk duyduğumda inanmamıştım.

Ne kapısı.
Yazınki turda Pamukkaleden Afyona giderken motorda 90 dan sonra takatten düşme, gazı zor yeme durumu oldu.
Fabrikayı aradım.
"Hangi şehirde konaklayakcasanız gezici servis yollayalım" dediler.
Ertesi gün sabah 9 da Afyonda oteldeyken telefonum çaldı.
"Hero gezici servisiyiz. Afyondayız. Otelin konumunu atarsanız servise geleceğiz" diyordu telefondaki servis sorumlusu :)

İkimci elde 50-55 bandında Xpulse 200-T tavsiye ederim. Artçılı kullanım için arazi türünden daha rahattır.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
Sym yazan arkadaş sanırım benim.

Sym Wolf'ü 49.000 km boyunca ve de birçok şehirler arası seyahatimde kullandım. En az yakan 250'lik motorlardan biridir. 6. vites 6000 devirde 110 km hızla konforlu bir seyahat yapar gazı açtığınızda da elinizin altında hala güç vardır. Kullanım stilinize bağlı olarak bakımlı bir Wolf ile 3 lt / 100 km civarı yakıt tüketiminiz olur. 3 lt tüketim 50'lik bir motor için gayet makuldür.

Yedek parçasını orijinal kullanacaksanız pahalıdır ama birçok parçasının muadili vardır. Honda ya da Yamaha hariç Türkiye'de hangi markanın servisi sorunlu değildir?

Abi SYM Wolf vardı bende de 7500 Km de almıştım 15000 Km de sattım. Çok aşırı memnun kaldım. Sırf yedek parça, kaza yaparsam yada motor bloğunda bir sıkıntı yaşarsam korkusu ile sattım. Hemen ardından TVS Apache 200 aldım. SYM Wolf 250 malzeme kalitesi olsun, gidişi olsun muazzam aletti. Sattığıma pişmanım ama değilim gibi bilmiyorum. Elimdeki ile mutlu olmaya çalışıyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi SYM Wolf vardı bende de 7500 Km de almıştım 15000 Km de sattım. Çok aşırı memnun kaldım. Sırf yedek parça, kaza yaparsam yada motor bloğunda bir sıkıntı yaşarsam korkusu ile sattım. Hemen ardından TVS Apache 200 aldım. SYM Wolf 250 malzeme kalitesi olsun, gidişi olsun muazzam aletti. Sattığıma pişmanım ama değilim gibi bilmiyorum. Elimdeki ile mutlu olmaya çalışıyorum.

En iyi motor, insanın sahip olduğu motordur bence.

Ben de geçmişte Wolf ile kaza yapıp tüm sol tarafı yenilemiştim, Motopit'te parçalar gerçekten çok pahalıydı mecburen Letgo'da satış yapan bir arkadaştan uygun fiyata 2.el almıştım.

Wolf gerçekten kaliteli bir motordu, miyadını doldurmuş olabilir ama 40-45.000 bandında yine de güzel Wolf bulunabilir diye düşünüyorum.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
En iyi motor, insanın sahip olduğu motordur bence.

Ben de geçmişte Wolf ile kaza yapıp tüm sol tarafı yenilemiştim, Motopit'te parçalar gerçekten çok pahalıydı mecburen Letgo'da satış yapan bir arkadaştan uygun fiyata 2.el almıştım.

Wolf gerçekten kaliteli bir motordu, miyadını doldurmuş olabilir ama 40-45.000 bandında yine de güzel Wolf bulunabilir diye düşünüyorum.

Evet, o fiyat bandında alınabilecek bir motor binmek için oldukça ideal olacaktır. Dediğiniz gibi En iyi motor insan sahip olduğu motordur.
 
Katılım
13 Haz 2021
Mesajlar
59
değerli yorumlarınız için teşekkürler. cbf 150 vs 250 arasında kaldım cbf 250 eski model olmasına rağmen alınır mı ? çok hoşuma gitti ve gücü de gayet iyi geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

z one 180 modeli nasıl fiyatları çok uygunmuş bloğu sağlam mıdır ?
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
değerli yorumlarınız için teşekkürler. cbf 150 vs 250 arasında kaldım cbf 250 eski model olmasına rağmen alınır mı ? çok hoşuma gitti ve gücü de gayet iyi geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

z one 180 modeli nasıl fiyatları çok uygunmuş bloğu sağlam mıdır ?

Cbf 250 ler bildiğim kadarıyla iyi motosikletler ama kurcalanmamış temizini bulmanız lazım, Z one 180 de bildiğim kadarıyla elektroniksel kronik problemi var diye hatırlıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst