Continental ContiRoad ( 2023 duke250 )

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Merhabalar, 2023 model ktm duke 250' ler continental contiroad ile geliyor. Bu lastik hakkında bugüne kadar hiçbir yoruma ya da incelemeye denk gelmedim. Bilgisi olan var mı acaba ?
Henüz rodajda ( 300 km' de ) olduğum için sakin kullanıyorum. Evimle işim arası da cok kısa olduğundan lastikler ısınmadan yolum bitiyor. Güzel bir havada virajlı yolda test edemedim henüz.
26 yıllık motorcuyum ama ilginç bir şekilde continental motosiklet lastikleri hakkında hiç bilgim yok😊
Genelde bu sınıf motorlara dunlop ya da metzelerin giriş-orta sınıf lastiklerini koyarlardı.
ContiRoad'lar nasıl acaba ?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Selam , ben de Continental lastik kullanıyorum,xt660r motorumun arka lasiğini geçen kış değiştirdim Continental tkc70 roks 130/70/17 aldım 1 yıldır kullanıyorum ıslak zeminde iyi olduğunu duymuştum ve 1 yıldır kullanıyorum gayet memnunum,geçen ay da ön lastiğimi değiştirdim Continental contiescape
21/90/90 bu ön lastik ile daha uzunca bir yol yapamadım bu lastiğin de ıslak zeminde iyi olduğunu duymuştum ve öyle aldım ,yalnız çamurlu ve gevşek arazi zemininde dikkat etmek gerekiyormuş ona göre kullanacağım,sizin dediğiniz contiroad lastik nasıl bilemiyorum, hayırlı olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Eki 2019
Mesajlar
167
Merhaba benim dukedede fabrika çıkışı o lastik vardı. ben gayet memnunum. ısındıktan sonra güzel yol tutuyor. ve hissi güzel oluyor. ıslaktada sorun yaşamadım. ani frenlemedede absyi çok devreye sokturtmadı kaymıyor. lastiği ben tercih edip almadım lastik değişim zamanımda yine tercih eder miyim bilmiyorum. muhtemelen denemiş olmak için başka bir şey alırım ama şuanki lastiğimden memnunum. (şimdi dikkatimi çekti bendeki Contimotion. Contiroad değil)
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
Merhabalar, muadili bir lastik vardır diye düşünüyorum. Politik yaklaşımları olarak yayınladıkları haritalarda Türkiyenin bir kısmını kürdistan'a dahil edip paylaşmışlardı. Herkes aynı derecede hassas değildir tabi bu konuda ama ben bu sebepten dolayı kullanmıyorum. Dediğim gibi aynı ayarda başka bir lastik mevcuttur diye düşünüyorum
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Cevaplar için hepinize teşekkürler arkadaşlar. Evet otomobil lastiklerinde yıllardır en iyiyi oynadığını biliyorum. Zaten o yüzden pozitif ön yargı oluşmuştu bu lastiklere karşı ama deneyimledikçe netleşecek olan yorumlarımı yazarım yine buraya.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar, muadili bir lastik vardır diye düşünüyorum. Politik yaklaşımları olarak yayınladıkları haritalarda Türkiyenin bir kısmını kürdistan'a dahil edip paylaşmışlardı. Herkes aynı derecede hassas değildir tabi bu konuda ama ben bu sebepten dolayı kullanmıyorum. Dediğim gibi aynı ayarda başka bir lastik mevcuttur diye düşünüyorum

Belki de haklısınızdır ama bir lastik firması niye politik dünya haritası yayınlasın, üstelik de yanlış bilgilerle?

Continental Türkçede kıtasal demek. İsim karışıklığından mütevellit böyle bir haritayı yanlışlıkla lastik şirketiyle ilişkilendirmiş olmayasınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
Ben yanlış hatırlıyorum demek ki düzeltmeler için teşekkürler ya da benim gördüğüm harita o şekildeydi bilmiyorum. Komple yanlış bir kaynak yayınlaması da olabilir. Problem çözülmüş, conti de alınabilirmiş rota yeniden oluşturuluyor :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst