- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
İki şeritli yolda karşı şeritten tali yola gireceğim zaman bazen fütursuzca karşı şeritten gelen aracın önüne kırıyorum ve arac sürücüsünü gözlemliyorum. Eğer araç sürücüsü de maganda ise zikine bile takmıyor yok eğer hassas, eğitimli, duyarlı bir sürücü ise korkuyor ve çok küçük ve nahif bir tepki veriyor garibim.
Birgün birisi dövecek beni ama hadi hayırlısı diyelim.
Birgün birisi dövecek beni ama hadi hayırlısı diyelim.