Forum üyelerinin arasıra yaptığı magandalıklar

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
İki şeritli yolda karşı şeritten tali yola gireceğim zaman bazen fütursuzca karşı şeritten gelen aracın önüne kırıyorum ve arac sürücüsünü gözlemliyorum. Eğer araç sürücüsü de maganda ise zikine bile takmıyor yok eğer hassas, eğitimli, duyarlı bir sürücü ise korkuyor ve çok küçük ve nahif bir tepki veriyor garibim.

Birgün birisi dövecek beni ama hadi hayırlısı diyelim.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Magandalik diyorum arasıra. Yapmaz mıyız?

Neden yapalım ki? Biz maganda mıyız? Kendi şahsıma ben efendi efendi sürüyorum. Hem motorumu hem arabamı. Kimsenin de üzerine sürmüyorum. Bir gün bir kadın panik yapıp altına alırsa onunla ilgili de konu açabilirsin foruma. Dikkatli ol bence.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Geçenlerde bir adama t*şşak olsun diye, "Kolay gelsin" diyeceğime "Kolay girsin" dedim, anlamadı iyi ki.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
magandalık yapmam. sevmem de. karşıdakini bilemezsin, serseri olabilir kavga cıkar. acemi olabilir kaza olur.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yav tamam magandalik yapmayı ben de sevmem ve tasvip etmem fakat insanın arasıra, -özellikle bizim gibi coğrafyalarda- canı çekiyor.

Yav şimdi yeni aklıma geldi bak geçen gün araba sürerken yanlışlıkla birinin üstüne sürmüşüm. Adam yememiş içmemiş beni takip etmiş. Bir baktım arkada korna selektör korna selektör, aha dedim yaprağı yedik. Durdum ve çıktım arabadan adamın üzerine doğru yürüdüm. O da benim üzerime yürüdü. Elini kaldırdı böyle vuracakmış gibi. Hiç istifimi bozmadım. Sonra kıvrak bir hareketle elimi sıkmak için uzattı. İhtiyatlı olmak adına elimi uzatmadim çünkü elimi tutup kafayı burnuma gömme riski vardı. Arabada çocuklar var bu seferlik bir şey yapmıyorum diyor kerata. Başka birisi olsa farklı davranırdı falan diyor. Hiçbir şey demeden gözlerinin içine baktım. Sonra gitti.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,524
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kış vakti Şile-Ağva yolu genelde boş olurdu. Sigara içtiğim dönemlerde bir gün sigara molası vermiş ve kimsenin gelmemesinden cesaret alıp yol ortasına işemiştim.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
itlik uğursuzluk bana göre değil, hayatta yapmam. yapana da ağır söverim.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Kış vakti Şile-Ağva yolu genelde boş olurdu. Sigara içtiğim dönemlerde bir gün sigara molası vermiş ve kimsenin gelmemesinden cesaret alıp yol ortasına işemiştim.

Tommy hocam yola hacet ettiğine göre sende kroscu ruhu var :D hani bir reklam vardı Ktm nin , adam topraktan çıkıp asfalta çişini ediyordu , öyle yani..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,524
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tommy hocam yola hacet ettiğine göre sende kroscu ruhu var :D hani bir reklam vardı Ktm nin , adam topraktan çıkıp asfalta çişini ediyordu , öyle yani..

Bu çiş olayı bende dert. 17-18 sene önce iş toplantısı amaçlı Müdürle Nevşehir'e giderken yolda çiş molası verelim dedik. Bir tane üst geçit mi köprü mü bir zımbırtının altında durduk. Maksat kuş uçmaz kervan geçmez yolda bile kimse görmesin. Ben tam işerken köprünün üstünden aşağıya tıkır tıkır çirkin bir kadın indi. Elimde küçük tommygun, kadın bana bakıyor ben kadına bakıyorum. Gelenek görenekleri bilmiyoruz, meğer kamyoncular dururmuş orada ve o kadınlar da hayat kadınıymış. Biz de çiş molası için durunca bizi de müşteri sanmış. Dedim "abla kusura bakma, yola gidiyoruz" ve kaçtım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçenlerde bir adama t*şşak olsun diye, "Kolay gelsin" diyeceğime "Kolay girsin" dedim, anlamadı iyi ki.
Anlamıştır belki de, "evet her halükarda giriyor zaten, lakin acı çekmeme adına iyi dilekte bulundu arkadaş sağolsun" diye düşünmüş olabilir belki :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

Magandalik diyorum arasıra. Yapmaz mıyız?
Bazen yapıyorum ama magandalik yapana, o da ender, kafam bozuksa falan. Durduk yere düzgün kullanan insanları rahatsız etmek sağlıklı bir ruh haletini temsil etmiyor bence.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Kış vakti Şile-Ağva yolu genelde boş olurdu. Sigara içtiğim dönemlerde bir gün sigara molası vermiş ve kimsenin gelmemesinden cesaret alıp yol ortasına işemiştim.

:queen:
gotun-yiyorsa-aldat-diyen-kiz-sevgili_1385770.png
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Anlamıştır belki de, "evet her halükarda giriyor zaten, lakin acı çekmeme adına iyi dilekte bulundu arkadaş sağolsun" diye düşünmüş olabilir belki :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------


Bazen yapıyorum ama magandalik yapana, o da ender, kafam bozuksa falan. Durduk yere düzgün kullanan insanları rahatsız etmek sağlıklı bir ruh haletini temsil etmiyor bence.

Doğrudur ama en çok dikkatimi çeken şey maganda adama magandalik yapinca sesini çıkarmıyorlar.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bir tanede ben yazayım, hani şu şehir içi gidiş geliş yolları birbirinden ayıran yüksekçe teretuarlar varya , bunların 40-50 mt de bir arasında bir boşluk olur kuryeler ordan hooop öteki yöne geçip uzar , bugün farkettim bende teee 500 mt ileriden u dönüşü yapmaktansa o boşluklardan fırt diye geçiveriyorum , bazen aşırı yoğun trafikte o boşluğu görünce mutlu oluyorum vallahi 7-8 dk kazandırıyor :D
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
156
Motosiklet kullanırken kesinlikle yapmıyorum. Ama araba kullanırken özellikle atarlı giderli taksici varsa sıkıştırıyorum. Belli bir yaşı almış, İstanbul beyefendisi olan şöförleri tenzih ederim, ama böyle şuursuzca kullananları varya. Heh işte onları pis sıkıştırıyorum. Elimden gelse minibüsçüleri de aynı sıkıştırıcam ama aynı güzergah üstünde birden fazla oluyorlar, kalabalık olunca aslan kesiliyorlar. Bir keresinde az kaldı fena paketliyorlardı beni. İnşallah bir gün bir yerde patlamam.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Araba kullanırken sıkışık trafikte arabada yalnızsam muziği son ses açıyorum. Genellikle AC/DC ya da Iron maiden falan açıyorum. Gümbür gümbür muzikle etraftakiler kesn magandaya bak diyorlardır. Tabi bunu ara sokak gibi yerlerde yapmıyorum, genellikle TEM otoyolu gişeler öncesi sıkışıklıkta yapıyorum.
 
Katılım
25 Ağu 2019
Mesajlar
243
Bizim sokağın caddesi öyle bir yer ki iş çıkışı ve sabahları lanet bir trafiği var araçlar bazen boşluk bile vermiyor ki sakin sakin geçesin mecbur kaldırama çıkıp ilk boşlukta hemen iniyorum kaldırımdan tabi yayaları rahatsız etmeden özür dileyerek adam önümden çekiliyor özür dilerim kusura bakmayın diyip devam ediyorum magandalık mıdır olabilir.

Örnek dün abi : Gidiş geliş bir cadde orta refüj yok bizim şeridimizde 3 aracız 10 dk kimse yol vermedi biri verdi onda da şerefsiz bir servisçi geldi önümüzü kesti ne o ilerliyebildi ne biz en son dayanamadım abi kaldırıma çıktım artık beklemeye kalksam evim 2 sokak öte 15 dk daha bekliyeceğim orada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst