Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaklasik 1 yil once acil araba almak durumunda kaldik.
Daha once tarif etmistim. Surreal bir ortam vardi. Koskoca galeriler bombos. Yirmi kusur yildir Amerika'da yasiyorum, boyle bir seye sahit olmadim. Kamyondan inen aracin sahibi 3 ay onceden belli. Kullanilmis arac fiyatlari yenisinden fazla.
Normalde Amerika'da liste fiyatindan arac alma cok nadirdir. Su ana kadar aldigim araclarin cogunu %15-%20 indirimle edindim pazarlik yaparak, ki genel yaklasim da budur.
Gel gelelim en son aldigimiz araci liste fiyatindan %10 daha pahaliya aldik... Arac fabrikadan turlu aksesuarla birlikte geliyor (telefon kablosu, kapi ucu koruma, kaucuk altliklar, vs.) Bazi galeriler ekstradan $1000 abuk subuk aksesuarlar da dayatiyordu... Ama oyle bir yerden almadik.
Peki neden boyle? Cevap: Cunku araba yok. Herifler normalde atiyorum 100 araba satiyorken simdi sadece 20 araba satabiliyorlar. Bu durumda sadece ayakta kalabilmeleri icin sattiklari arac basina karlarini 3 kat arttirmalari gerekiyor.
Bunun disinda Turkiye'ye ozel durumlar da vardir, bilemiyorum. Ancak burada bile bu tip durumlar yasandi, ve neden oyle oldugunu da anlamak zor degil. Satan kisi yerinde olsaniz muhtemelen siz de denerdiniz.
Daha once tarif etmistim. Surreal bir ortam vardi. Koskoca galeriler bombos. Yirmi kusur yildir Amerika'da yasiyorum, boyle bir seye sahit olmadim. Kamyondan inen aracin sahibi 3 ay onceden belli. Kullanilmis arac fiyatlari yenisinden fazla.
Normalde Amerika'da liste fiyatindan arac alma cok nadirdir. Su ana kadar aldigim araclarin cogunu %15-%20 indirimle edindim pazarlik yaparak, ki genel yaklasim da budur.
Gel gelelim en son aldigimiz araci liste fiyatindan %10 daha pahaliya aldik... Arac fabrikadan turlu aksesuarla birlikte geliyor (telefon kablosu, kapi ucu koruma, kaucuk altliklar, vs.) Bazi galeriler ekstradan $1000 abuk subuk aksesuarlar da dayatiyordu... Ama oyle bir yerden almadik.
Peki neden boyle? Cevap: Cunku araba yok. Herifler normalde atiyorum 100 araba satiyorken simdi sadece 20 araba satabiliyorlar. Bu durumda sadece ayakta kalabilmeleri icin sattiklari arac basina karlarini 3 kat arttirmalari gerekiyor.
Bunun disinda Turkiye'ye ozel durumlar da vardir, bilemiyorum. Ancak burada bile bu tip durumlar yasandi, ve neden oyle oldugunu da anlamak zor degil. Satan kisi yerinde olsaniz muhtemelen siz de denerdiniz.