Würth resmi sitesinin sadece kurumsal müşterilere satış yapması

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Sahte olmasın diye resmi siteden alışveriş yapmak istedim ancak würth efendi sadece kurumsal müşterilere satış yapıyormuş.

Sebebini bilen varsa beri gelsin. Ya biz zevkten resmi siteye girmiyoruz. Sahte olmasın diye tedbir alıyoruz.

Hafif öfkeliyim şu an.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Başkan o olaya ben de gıcık oluyorum fakât würth ya da motip ürünlerini yıllardır hepsiburada üzerinden satın alıyorum, geçen sene würth hhs 2000 aldım en son hiç sahteye denk gelmedim ama fiyatı ucuz olanlar tarihi eski ürün olabiliyor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Başkan o olaya ben de gıcık oluyorum fakât würth ya da motip ürünlerini yıllardır hepsiburada üzerinden satın alıyorum, geçen sene würth hhs 2000 aldım en son hiç sahteye denk gelmedim ama fiyatı ucuz olanlar tarihi eski ürün olabiliyor.

Ya ne olacak satış yapsalar? Sebebini merak etmiyor değilim hani.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Bayisinden al istiyor olabilir kendi direk satış yapsa bu sefer bayilerini baltalaya bilir .. o işin pratiği belli alıcağın dükkanın resmî bayii mi öğren genelde würth de çok sahte olmuyor ben çok duymadım ..
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
Bayisinden al istiyor olabilir kendi direk satış yapsa bu sefer bayilerini baltalaya bilir .. o işin pratiği belli alıcağın dükkanın resmî bayii mi öğren genelde würth de çok sahte olmuyor ben çok duymadım ..

e direk kendisi satış yapsa bu kadar bayiyede ihtiyacı olmaya bilir
 

CRF

Katılım
23 Ağu 2022
Mesajlar
167
hemen söyleyelim şuan kendi web siten üzerinden perakende satış yaptırmanın maliyeti 200-250 Bin TL bu daha da çıkar istenirse.
Adamlar ne gerek var demiş olabilir.

HB N11 gibi sitelerden distribütör mağaza olarak direk perakende liste fiyatından satılabilir aslında .
Castrol bunu N11 başarmış mesela güzel de olmuş 20 lira fazla verip ordan alıyorum.
 
Katılım
23 Haz 2021
Mesajlar
424
Motosikleti
S1000XR
e direk kendisi satış yapsa bu kadar bayiyede ihtiyacı olmaya bilir

Bayisi hazır müşteri ve birer birer almıyor bayiler, toplu satın alıp stoklayıp satış yapıyorlar. Toplu satmak varken tek tek satmakla uğraşmak istemiyor genelde büyük firmalar.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Bayisi hazır müşteri ve birer birer almıyor bayiler, toplu satın alıp stoklayıp satış yapıyorlar. Toplu satmak varken tek tek satmakla uğraşmak istemiyor genelde büyük firmalar.

Aynen birde bayilik lerde Çanakkale den Hakkari’ye herkese dükkan üstünden ulaşabiliyorlar herkes hala internetten alışverişe tam adapte olamadı ama ilerde olur bu iş rekabet işi çünkü takip firması yaparsa onlarda bu sisteme geçer
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Aynen öyle. Würth koca firma, 50TL'ye sattığı silikon spreyi var (şimdi 200TL falan olmuştur da :D) onunla uğraşmak büyük dert. Ben Würth olsam ben de bireysel satış yapmam açıkçası. İstanbul'daysanız İMES'te Würth'ün kendi mağazası var, oradan alabilirsiniz.
 
Katılım
23 Haz 2021
Mesajlar
424
Motosikleti
S1000XR
Aynen birde bayilik lerde Çanakkale den Hakkari’ye herkese dükkan üstünden ulaşabiliyorlar herkes hala internetten alışverişe tam adapte olamadı ama ilerde olur bu iş rekabet işi çünkü takip firması yaparsa onlarda bu sisteme geçer

İstedikleri satış rakamlarındaysa ve düşüşe geçmiyorlarsa yine de geçmeyebilirler o sisteme, tabi bunu bilemeyiz. İnternetten bireysel satışa geçerse bu sefer kendi bayilerini öldürür, hele ki birde bayiye verdiği iskontodan daha uygun fiyat çekerse bayiler isyan eder. Çünkü malın bayiye gitmesi de bir maliyet ve adamda üstüne koyup satacak. Fabrikada bu extra maliyet olmayacak. Daha iyi fiyat verebilecek.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
İstedikleri satış rakamlarındaysa ve düşüşe geçmiyorlarsa yine de geçmeyebilirler o sisteme, tabi bunu bilemeyiz. İnternetten bireysel satışa geçerse bu sefer kendi bayilerini öldürür, hele ki birde bayiye verdiği iskontodan daha uygun fiyat çekerse bayiler isyan eder. Çünkü malın bayiye gitmesi de bir maliyet ve adamda üstüne koyup satacak. Fabrikada bu extra maliyet olmayacak. Daha iyi fiyat verebilecek.

Zaten o yüzden bireysel satış yapan firmalar bayileri zarar etmesin diye bayilerinden pahalıya satar mesela xiaomi kendi resmî sitesinde telefonları piyasaya oranla daha pahalı ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst