Görmedim diyor inanayım mı?

Katılım
14 May 2017
Mesajlar
54
Motosikleti
Yamaha YBR 125 ESD 2016 / Honda CB250R 2022/ Honda Kinetic Zoom 2006
Sürücüler genelde kendisine çarpınca öldürme ihtimali yüksek olan kamyon, otobüs, kamyonet ve binek araçlara dikkat ediyor. Motosikletin de öyle bir özelliği olsa fark ederler.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bence avcı-av misali adamın peşinden gidince o da intikamınızdan kurtulmak için "abi, dötünü yiyeyim" minvalinde size "Vallahi görmedim, görmüşsem eğer cümle alem beni şey etsin, motosikletler de görünmüyor zaten eki eki eki" demiş olabilir.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bence avcı-av misali adamın peşinden gidince o da intikamınızdan kurtulmak için "abi, dötünü yiyeyim" minvalinde size "Vallahi görmedim, görmüşsem eğer cümle alem beni şey etsin, motosikletler de görünmüyor zaten eki eki eki" demiş olabilir.

He, eşi de yanındaymış garibim kadın biraz korkmuş galiba çıktı geldi abi özür dileriz falan diyor. Sanırım şu internette çıkan videolar gibi kavga olacak falan sandı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

Yok aga o lokma tatli degil.

Lokma kebap
[url]https://i.hizliresim.com/cs3zt8h.jpg[/url]

Yiğenim nerenin yemeği bu daha önce hiç görmedim, duymadım.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
%100 haklı da olsak araçta yenge ya da çocuk gördük mü iş değişir, o zaman sinirimizi içimize gömmek ve yolumuza devam etmek daha sağlıklı.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
%100 haklı da olsak araçta yenge ya da çocuk gördük mü iş değişir, o zaman sinirimizi içimize gömmek ve yolumuza devam etmek daha sağlıklı.

Walla reis,aracimda ailem coluk cocuk varsa trafige ekstra ekstra dikkat ediyorum.

Her surucu kendi sorumlulugunda olacak,yok oyle ben arac kullanirken dikkatsizlik yaptim ama cocuk var benim hakli gerekcem var.

Hatta cezalarin aracta yetiskin olmayan cocuk varsa ve surucu kural ihlali yapildiysa ceza oranin katlanmasi lazim.

Hatta bir haberde gormustum,kadin surucu guya hastaneye yetisecekmis,şeridinde giden motorlu surucuyu sıkıştırdı ve carpti neredeyse ezecekti..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Walla reis,aracimda ailem coluk cocuk varsa trafige ekstra ekstra dikkat ediyorum.

Her surucu kendi sorumlulugunda olacak,yok oyle ben arac kullanirken dikkatsizlik yaptim ama cocuk var benim hakli gerekcem var.

Hatta cezalarin aracta yetiskin olmayan cocuk varsa ve surucu kural ihlali yapildiysa ceza oranin katlanmasi lazim.

Kastettiğim araç içinde yenge ve çocuk varsa sinirimizi içimize gömüp o dürrüğü takip etmemek, kovalamamak..
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Alttan aldıysa abim,abicim vs gibi saygı sıfatları kullandıysa üstelemenin gereği yok görmemiştir :D Zaten öbür türlüsünde şu an karakolluk olduk diye konu açmıştın :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

Kastettiğim araç içinde yenge ve çocuk varsa sinirimizi içimize gömüp o dürrüğü takip etmemek, kovalamamak..

Yav aracının içinde kadın,aile vs olan insanların sakin kalamama gibi bir huyu var.Kimin kim olduğunu bilmiyorsun karının, çoluğunun çocuğunun, akrabalarının yanında dayak yemenin ne lüzumu var. Tek başınayken yap ramboluğunu.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Kastettiğim araç içinde yenge ve çocuk varsa sinirimizi içimize gömüp o dürrüğü takip etmemek, kovalamamak..

Takip etmek yersiz aksiyon olur.

Göruntu kaydi varsa(olayin oldugu lokasyonda guvenlik kameralari) kural ihlali ve trafigi tehlikeye sokacak bir durum hasıl olduysa, plakasindan adli makamlara şikayette bulunulur.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Alttan aldıysa abim,abicim vs gibi saygı sıfatları kullandıysa üstelemenin gereği yok görmemiştir :D Zaten öbür türlüsünde şu an karakolluk olduk diye konu açmıştın :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------



Yav aracının içinde kadın,aile vs olan insanların sakin kalamama gibi bir huyu var.Kimin kim olduğunu bilmiyorsun karının, çoluğunun çocuğunun, akrabalarının yanında dayak yemenin ne lüzumu var. Tek başınayken yap ramboluğunu.

İnsan yanında koruması gereken eş, çocuk, yaşlı olduğunda o güdüyle daha saçma işler yapıyor ve de daha saçma bir egoyla üste çıkmak için hatasını görmeyip kendi haklıymış gibi terbiyesizlik yapıyor. Eşleri de genelde iğrenç bir ses tonuyla çığlık çığlığa bağırdığı için bazen "boşver haklıyım ama ne değişecek?" deyip geri dönmek daha evla. Bir de arabada korkan çocuk faktörü var ki esas onlara üzülüyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bir akşam TEM'den evime dönüyorum. Dürrüğün teki gelip beni sıkıştırıp, üstüme makas atıp gidiyor.

1 yaptı, 2 yaptı, geçtim arkaya açtım uzunları kenara çeksin die. Bir baktım çocuk var, önde de bir hatun oturuyor. Açıkçası yanında karısının olması beni çok ırgalamaz. Fakat çocuk varsa, çocuğu etkilememek için içinde patlatacaksın. Ben lavuğa dalmadım die lavuk peşime düşüp kovalamaya başladı, tabiki yanaşamadı bile ama çocuk var die suratına korumalı eldivenle yumruk yemedi.

Bu konuda @levend84 hocamın dediği gibi böyle durumlarda daha ağır ceza vereceksin. Ha ben inanmıyorum bu ceza olaylarına ya neyse. Olan olmuştur die bakmak lazım.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
%100 haklı da olsak araçta yenge ya da çocuk gördük mü iş değişir, o zaman sinirimizi içimize gömmek ve yolumuza devam etmek daha sağlıklı.

Yok reis ben gideyim de şunun bir ağzını yüzünü dağıtayim maksadiyla gitmedim. Zaten sakin bir ses tonuyla bir öğretmen gibi konuşmaya çalıştım.

Yenge çocuk olayina gelince eger kişi yanında eşi ve çocuğu olduğu halde ahlak kurallarina aykiri ve kasti zarar verici hareketler yapıyorsa yenge çocuk demeden çok sağlam bir dayak atılması gerektiğini düşünüyorum. Çocuğunu düşünen ona göre hareket eder. Dur lan bunla alakali bir başlık acayim da oradan devam edelim ağalar beyler.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yok reis ben gideyim de şunun bir ağzını yüzünü dağıtayim maksadiyla gitmedim. Zaten sakin bir ses tonuyla bir öğretmen gibi konuşmaya çalıştım.

Yenge çocuk olayina gelince eger kişi yanında eşi ve çocuğu olduğu halde ahlak kurallarina aykiri ve kasti zarar verici hareketler yapıyorsa yenge çocuk demeden çok sağlam bir dayak atılması gerektiğini düşünüyorum. Çocuğunu düşünen ona göre hareket eder. Dur lan bunla alakali bir başlık acayim da oradan devam edelim ağalar beyler.

Gerçi ben de "efendi olalım" diye atıp sıkıyorum ama benzer pozisyonda ben de Hulk oluyorum, gözüm ne yenge görüyor ne de kerata.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence avcı-av misali adamın peşinden gidince o da intikamınızdan kurtulmak için "abi, dötünü yiyeyim" minvalinde size "Vallahi görmedim, görmüşsem eğer cümle alem beni şey etsin, motosikletler de görünmüyor zaten eki eki eki" demiş olabilir.

CÜMLE ALEM LTD.ŞTİ. meseleyi halleder.

image001175.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst