- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Karnin aciktiysa söyle duble lokma..
Bro lokma ile karın mı doyar? Söyeleceksin Urfa yada Adana :farao:
Karnin aciktiysa söyle duble lokma..
Bence avcı-av misali adamın peşinden gidince o da intikamınızdan kurtulmak için "abi, dötünü yiyeyim" minvalinde size "Vallahi görmedim, görmüşsem eğer cümle alem beni şey etsin, motosikletler de görünmüyor zaten eki eki eki" demiş olabilir.
%100 haklı da olsak araçta yenge ya da çocuk gördük mü iş değişir, o zaman sinirimizi içimize gömmek ve yolumuza devam etmek daha sağlıklı.
Walla reis,aracimda ailem coluk cocuk varsa trafige ekstra ekstra dikkat ediyorum.
Her surucu kendi sorumlulugunda olacak,yok oyle ben arac kullanirken dikkatsizlik yaptim ama cocuk var benim hakli gerekcem var.
Hatta cezalarin aracta yetiskin olmayan cocuk varsa ve surucu kural ihlali yapildiysa ceza oranin katlanmasi lazim.
Kastettiğim araç içinde yenge ve çocuk varsa sinirimizi içimize gömüp o dürrüğü takip etmemek, kovalamamak..
Kastettiğim araç içinde yenge ve çocuk varsa sinirimizi içimize gömüp o dürrüğü takip etmemek, kovalamamak..
Alttan aldıysa abim,abicim vs gibi saygı sıfatları kullandıysa üstelemenin gereği yok görmemiştirZaten öbür türlüsünde şu an karakolluk olduk diye konu açmıştın
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------
Yav aracının içinde kadın,aile vs olan insanların sakin kalamama gibi bir huyu var.Kimin kim olduğunu bilmiyorsun karının, çoluğunun çocuğunun, akrabalarının yanında dayak yemenin ne lüzumu var. Tek başınayken yap ramboluğunu.
%100 haklı da olsak araçta yenge ya da çocuk gördük mü iş değişir, o zaman sinirimizi içimize gömmek ve yolumuza devam etmek daha sağlıklı.
Yok reis ben gideyim de şunun bir ağzını yüzünü dağıtayim maksadiyla gitmedim. Zaten sakin bir ses tonuyla bir öğretmen gibi konuşmaya çalıştım.
Yenge çocuk olayina gelince eger kişi yanında eşi ve çocuğu olduğu halde ahlak kurallarina aykiri ve kasti zarar verici hareketler yapıyorsa yenge çocuk demeden çok sağlam bir dayak atılması gerektiğini düşünüyorum. Çocuğunu düşünen ona göre hareket eder. Dur lan bunla alakali bir başlık acayim da oradan devam edelim ağalar beyler.
Bence avcı-av misali adamın peşinden gidince o da intikamınızdan kurtulmak için "abi, dötünü yiyeyim" minvalinde size "Vallahi görmedim, görmüşsem eğer cümle alem beni şey etsin, motosikletler de görünmüyor zaten eki eki eki" demiş olabilir.