CB250R liste fiyatını hakediyor mu?

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Gümrük vergisi 2020'de %20'den %30'a çıkmış, 2021'de %20'ye geri düşmüş. Sanırım güncel oran %20.

O zaman şöyle oluyor:
4200$ kapıdaki fiyat
4200 * 1.2 (Gümrük vergisi) = 5040$ içerideki fiyat
5040 * 1.07 (ÖTV) = 5400$
5400 * 1.18 (KDV) = 6372$

Doları da 18'den hesaplarsak 114696 TL ediyor. Lan bi dakka...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
GV ek %10 kalkmış, yukarıdaki hesabı normal %20 GV ile tekrarlayınca tam şu anki satış fiyatına varıyoruz.

Tahminlerin çok iyi tutmuş @pea, tebrikler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------

Gümrük vergisi 2020'de %20'den %30'a çıkmış, 2021'de %20'ye geri düşmüş. Sanırım güncel oran %20.

O zaman şöyle oluyor:
4200$ kapıdaki fiyat
4200 * 1.2 (Gümrük vergisi) = 5040$ içerideki fiyat
5040 * 1.07 (ÖTV) = 5400$
5400 * 1.18 (KDV) = 6372$

Doları da 18'den hesaplarsak 114696 TL ediyor. Lan bi dakka...

Hahaha, aynı anda yazmışız. ÖTV %8, 7 değil. Böyle hesaplayınca tam tutuyor.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Abooovvv Gümrük müşaviri çıkıcaz yakında :pr: :pr: :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

Sizin iceriklerinizi begenerek takip ediyorum. Siz yazin, çekin biz okuruz izleriz:)

Mesajın bu kısmı için, ayrıca teşekkür etmek istedim.
Çok fazla geri bildirim olmadığı için, bazen kararsız kaldığım konular oluyor. Ama genel gidişat fena değil galiba. Yorumunuz için teşekkürler. :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
mt 25 de stok olmaması ve hondanın oluk oluk getirmesi sebebiyle hakediyor üzülerek belirtmek isterim ki. Bit pazarına nur yağdı. Geçen bir arkadasım diyor ki bi tanıdıgı mt 25 almıs piyasanın cok altında verecekmiş 10 15 km deymiş daha. Kaç para diye sordum 116 liste fiyatı 140 dedi lan dedim yürü git. Yamaha hondaya kıymet kazandırdı bu kadar basit. Ekmek gibi su gibi değil az bekledim dogru zamanı kolladım sıfır aldım.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Yarım ekmek kokoreç ayran yiyip iç 160 tl olmuş gayet normal ..

Yaklaşık 750 kokoreç+ayran fiyatına bir cb250 r alıyorsun en güzel hesap böyle yapılır ne gümrüğü ne eurosu .. kokoreç ayan hesabı şaşmaz..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yarım ekmek kokoreç ayran yiyip iç 160 tl olmuş gayet normal ..

Yaklaşık 750 kokoreç+ayran fiyatına bir cb250 r alıyorsun en güzel hesap böyle yapılır ne gümrüğü ne eurosu .. kokoreç ayan hesabı şaşmaz..

İlahi logaritma; Türkiye'nin motosikleti <=250cc tek silindir, az yakan, masraf çıkarmayan, parçası ucuz Hintli motosikletlerdir deyip de sonra yarım ekmek kokoreç + ayrana 160₺ bedeli nasıl biçebiliyorsun ben çözemedim vallahi. :mrgreen:

Son zamanlarda yemedim ama yarım ekmek sade kokoreçin en fazla 60-70₺ civarlarında olması lazım... Kokoreç uzmanımız @espresso birazdan güncel fiyatları iletir eminim. :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
İlahi logaritma; Türkiye'nin motosikleti <=250cc tek silindir, az yakan, masraf çıkarmayan, parçası ucuz Hintli motosikletlerdir deyip de sonra yarım ekmek kokoreç + ayrana 160₺ bedeli nasıl biçebiliyorsun ben çözemedim vallahi. :mrgreen:

Son zamanlarda yemedim ama yarım ekmek sade kokoreçin en fazla 60-70₺ civarlarında olması lazım... Kokoreç uzmanımız @espresso birazdan güncel fiyatları iletir eminim. :)

En son 3 hafta önce kadar yarım ekmek kokoreç'e 55 lira verdim. izmir usulu yani gerçekten kokoreç olunca 55 lira, istanbuldaki çakma kokoreççiler usulu domatesli biberli falan olunca yarım ekmek 50lira.

iyi kalıma getirdiniz, bu akşam eve giderken kokoreççide durup yerim yine.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
En son 3 hafta önce kadar yarım ekmek kokoreç'e 55 lira verdim. izmir usulu yani gerçekten kokoreç olunca 55 lira, istanbuldaki çakma kokoreççiler usulu domatesli biberli falan olunca yarım ekmek 50lira.

iyi kalıma getirdiniz, bu akşam eve giderken kokoreççide durup yerim yine.

Benim de canım çekti ne yalan söyleyeyim. Benim orda 4. Levent çarşıda bir tane var, bir de Emniyetevler'de bir tane. İkisi de fena değil.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Hintli dir demedim hangisi iyiyse bu denklemde onu alın diyorum altı üstü 250cc tek silindirli motorsiklet büyütmeye gerek yok.. gerisi marka tasarım faktörü insanları cezbediyor .. kokoreç işin gırgırı ..

Benim mantığım belli asla değişmez scooter paran varsa kesinlikle ve kesinlikle İtalyan piaggio group buna vespa da dahil pek adı sanı sözü geçmez ama malaguti de harika makinedir .. ikinci sırada Japon gelir ..

Viteslide riske gerek yok direk Japon der geçerim … Japon’a güç yetmiyorsa Hintli derim ..

Bana kalsa pulsar dominar al geç derim öyle çok sevdiğimden değil fiyat performans ürünleri .. Kendime kalsa yani ben tek silindir iş görmelik sağa-sola gitmelik maksat ayağımı yerden kessin niyetinde bir makine alıcak olsam bu 100 bin tl li rakamlara hiç girmem gider ilk kasa temiz bir cbr250 alırdım onlar esas st dir ilk kasa bazı Ülker’de ilk çıktığı yıllarda yanlışım yoksa Güney Amerika pazarında Brezilya oralarda st olarak lansman edildi sonradan ss diye adlandırılmaya başlandı ikinci makyajlı kasa tam ss .. ilk kasa alır geçerdim

Yada param azsa 40-50 bin tl limitim olsa 15-20 bine bloku sağlam ama elektrik arızalı falan bir hyosung naked alır karbüratörlü kesinlikle efiye girilmez elektrik hattını sıfırlar motorun elini yüzünü toplarlar sürerdim en azında çift slimdirli makine bloku da temiz bakılmışsa Kaya gibidir hyo Suzuki ortak geliştirmişti o bloku .. Bunlar kendim için geçerli ben uğraşım benim ustam var çevrem var hallederim .. Bunlar misalen örnekler …

Sıfır herzaman iyide 250cc makineye de en biliyim 120-140 -160 bin tl li rakamlar bana anlamsız yüksek geliyor ekonomi piyasa ne halde olursa olsun bana genede yüksek geliyor ..

Bakiyim şu cb500f den haber bekliyorum olursa alıyım bende şu motor sayfasını 2 sene kapatırım ..

Ek olarak şu anda Pasifik te sular çok ısınıyor Çin Tayvan gerginliği tırmanıyor Tayvan’ın arkasında Amerika var malum bir yandan kış geldimi Rusya doğalgaz akışını çok kısıyor Avrupa’da üretimde sıkıntı olabilir kısaca petrolün ilerleyen bir kaç ay içinde varil fiyatında artış olabilir dünya çapında bu bizde pompa fiyatlarına yansıyor hemen zaten ondan gene motor akıcaklar yakıt ekonomisi önemli ise bunları ön görerek alsınlar ..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
mt 25 de stok olmaması ve hondanın oluk oluk getirmesi sebebiyle hakediyor üzülerek belirtmek isterim ki. Bit pazarına nur yağdı. Geçen bir arkadasım diyor ki bi tanıdıgı mt 25 almıs piyasanın cok altında verecekmiş 10 15 km deymiş daha. Kaç para diye sordum 116 liste fiyatı 140 dedi lan dedim yürü git. Yamaha hondaya kıymet kazandırdı bu kadar basit. Ekmek gibi su gibi değil az bekledim dogru zamanı kolladım sıfır aldım.

Valla Honda'da da durum farklı değil aslında. Öyle oluk oluk bir durumu yok. Forza stoklarda yok, millet araya adam sokup alabilirse alıyor.

Dediğiniz gibi bol getirebildiği modeller varsa, konu daha çok çip veya üretim tercihi sorunu gibi.

Bu dönem biraz "ne bulursan onu alacaksın" gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Yarım ekmek kokoreç ayran yiyip iç 160 tl olmuş gayet normal ..

Yaklaşık 750 kokoreç+ayran fiyatına bir cb250 r alıyorsun en güzel hesap böyle yapılır ne gümrüğü ne eurosu .. kokoreç ayan hesabı şaşmaz..

Yarım ekmek !bişey! 'in ayarı kaçmışken, o hesap da şaşar. Yeni fiyatları bünye kabul edemedi bir türlü. Onun için kıyaslayacağım şeyi en fazla yakın bir rakip fiyatıyla kıyaslayabiliyorum. (O da, bu durum özelinde "kokoreç" değil. :mrgreen: )
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
Şu anki motorların hiç birinin fiyat hakkı o değil 2 sene önce sıfır forza 250 çantalıyı bayi taksitle 35000 TL ye verecekti almadım virüsten önce şu an 150 bin bandında diğer motorlarda ynı keza saçma sapalak fiyatları var,
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Şu anki motorların hiç birinin fiyat hakkı o değil 2 sene önce sıfır forza 250 çantalıyı bayi taksitle 35000 TL ye verecekti almadım virüsten önce şu an 150 bin bandında diğer motorlarda ynı keza saçma sapalak fiyatları var,

Neden almadiniz hocam? Cunku o zamanin sartlarina gore de o para yuksekti. Bu motosiklet bu paralari haketmez diye dusunuyorduk.

Velhasil, o gunler gecmiste kaldi, gecmis ile karsilastirma isi biraz gereksiz oluyor. Suan 120 bin mi ayni motor, seneye de 200 bin.
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
Neden almadiniz hocam? Cunku o zamanin sartlarina gore de o para yuksekti. Bu motosiklet bu paralari haketmez diye dusunuyorduk.

Velhasil, o gunler gecmiste kaldi, gecmis ile karsilastirma isi biraz gereksiz oluyor. Suan 120 bin mi ayni motor, seneye de 200 bin.

Cb 125 r daha yakışıklı geldi gözüme hatta 5000 TL fark ver cb 250 r yi al dedi bayi ama ben cb 125 r beğendim onuda 3 taksit ile 15600 TL ye aldım,
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Neden almadiniz hocam? Cunku o zamanin sartlarina gore de o para yuksekti. Bu motosiklet bu paralari haketmez diye dusunuyorduk.

Velhasil, o gunler gecmiste kaldi, gecmis ile karsilastirma isi biraz gereksiz oluyor. Suan 120 bin mi ayni motor, seneye de 200 bin.

35 bin tl iken de ucuz değildi ama neye göre değildi orası önemli alım gücüne göremi hayır.. alım gücüne göre makul dü ..
xmas e göre pahalı idi xmas yanılmıyorsam o dönem 27 bin tl idi yiğen almıştı hatta forza xmas arasında git gelde kalmıştı xmas al piyasa motoru demiştim hem forza ikinci eli ağır xmas gibi prim yapmıyor hemde çanta falan gereksiz demiştim 7-8 bin fazla vermeye değmez demiştim ..

Ama şu anda 150 bin xmas e göre pahalı değil sadece pahalı .. her şeye göre pahalı..
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Cb 125 r daha yakışıklı geldi gözüme hatta 5000 TL fark ver cb 250 r yi al dedi bayi ama ben cb 125 r beğendim onuda 3 taksit ile 15600 TL ye aldım,

Kazasiz belasiz surusler hocam, km kac oldu:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

35 bin tl iken de ucuz değildi ama neye göre değildi orası önemli alım gücüne göremi hayır.. alım gücüne göre makul dü ..
xmas e göre pahalı idi xmas yanılmıyorsam o dönem 27 bin tl idi yiğen almıştı hatta forza xmas arasında git gelde kalmıştı xmas al piyasa motoru demiştim hem forza ikinci eli ağır xmas gibi prim yapmıyor hemde çanta falan gereksiz demiştim 7-8 bin fazla vermeye değmez demiştim ..

Ama şu anda 150 bin xmas e göre pahalı değil sadece pahalı .. her şeye göre pahalı..

Alim gucune gore kesinlikle daha ucuzdu dogru, ama biz o zaman gelecegi ongoremedigimiz icin, o zaman da fiyattan sikayetciydik.

116 bin cb250r icin cokmu? Cok

Bu motosiklet 22 asgari ucreti hakediyor mu? kesinlikle etmiyor avrupadaki kibi 2-3 asgari ucreti hakediyor

Yalniz Tr sartlarini goz onunde bulundurdugumuz zaman, bu fiyat bu motor icin suandan itibaren en ucuz fiyat. Hem birim para, hemde alim gucu acisindan.

Devlet zaten, enflasyonu koruklese de, ekonomiyi canli tutabilmek icin bankakar araciligi ile dusuk faiz kredi vererek piyasaya para suruyor.

Yillik enflasyonun yuzde 80 oldugu ulkede, aylik %1.6 faiz ile kredi cektim. Buda demek oluyor ki, odeyebilecekseniz suan kredi cekip mal almak icin en uygun zaman.

Cunku suanki enflasyon rakamlari 1 sene daha gecerli olursa, aldigim motorun degeri yuzde 80 artarken, bankaya verdigim yillik faiz yuzde 30 civarinda kalacak.
(%30hesaplamadim salladim heralde oyle birseydir.)
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yedi Numara'dan On Numara Tespit.

 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Kazasiz belasiz surusler hocam, km kac oldu:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------



Alim gucune gore kesinlikle daha ucuzdu dogru, ama biz o zaman gelecegi ongoremedigimiz icin, o zaman da fiyattan sikayetciydik.

116 bin cb250r icin cokmu? Cok

Bu motosiklet 22 asgari ucreti hakediyor mu? kesinlikle etmiyor avrupadaki kibi 2-3 asgari ucreti hakediyor

Yalniz Tr sartlarini goz onunde bulundurdugumuz zaman, bu fiyat bu motor icin suandan itibaren en ucuz fiyat. Hem birim para, hemde alim gucu acisindan.

Devlet zaten, enflasyonu koruklese de, ekonomiyi canli tutabilmek icin bankakar araciligi ile dusuk faiz kredi vererek piyasaya para suruyor.

Yillik enflasyonun yuzde 80 oldugu ulkede, aylik %1.6 faiz ile kredi cektim. Buda demek oluyor ki, odeyebilecekseniz suan kredi cekip mal almak icin en uygun zaman.

Cunku suanki enflasyon rakamlari 1 sene daha gecerli olursa, aldigim motorun degeri yuzde 80 artarken, bankaya verdigim yillik faiz yuzde 30 civarinda kalacak.
(%30hesaplamadim salladim heralde oyle birseydir.)

Valla ben de kredi çekip ikinci bir motor daha alayım diyorum. Hatta geçenlerde de sormuştum xmax sayfasında. Aklımda birkaç seçenek var. Sıfır Dio, ikinci el yüksek km xmax/forza/nmax/pcx veya hero xpulse'lardan biri. Çok arada ve kararsızım şu an.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Valla ben de kredi çekip ikinci bir motor daha alayım diyorum. Hatta geçenlerde de sormuştum xmax sayfasında. Aklımda birkaç seçenek var. Sıfır Dio, ikinci el yüksek km xmax/forza/nmax/pcx veya hero xpulse'lardan biri. Çok arada ve kararsızım şu an.

Bence cok mantikli hocam. Yalniz xpulse satacaginiz zaman 2.elde biraz fazla deger kaybeder gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst