- Katılım
- 21 Ağu 2010
- Mesajlar
- 350
Airtag aldım bu gün acep kullanan var mı ? Çok işime yarayacağını düşünüyorum hem ucuz hem tesisata müdahale edilmiyor ve küçük bulması zor olur.
Ben de geçen hafta kullanmaya başladım. Disk kilidi + zincir kilitle kullanıyorum. Ara sokakta duruyor motor bahçenin içinde. Çok işlek bi sokak değil yarım saatte bir sokaktan geçenlerden sinyal alıyor sanırım konum güncelleniyor. Daha kalabalık bi yerde daha sık güncellenir konumu.
Cihaz yakından geçen konumu ve bluetooth'u açık iphone varsa o telefonun konumunu yolluyor anladım kadarıyla.