Hic kaza yapmadan 170.000 km ustu yapan motorcular

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
32 yasinda araba dahi kullanmayi bilmeden,sifir trafik bilgisiyle ciktigim bu yolculukta bugun itibariyle 170.000 km yi motosiklet ustunde devirmis bulunuyorum,afferin bana..


Bir gun kolu bacagi kirip veya platin falan takarlarsa bir tarafima bu ise basladigim gune lanet olsun diyecegimi bildigimden olaya son derece bilimsel yaklastim ;)

Bilimsel arastirmalara gore motosiklet kazalarin yuzde 35 i asiri hiz kaynakliymis,bu bilgi benim icin onemliydi,dikkate aldim.

Kurallara uygun hizda sur,emniyet seridinde dikkatli ol,sapaklarda onune kiracaklar mi dikkat et,takip mesafeni ayarla,mecbur kalmadikca sagdan gecme.


İste hepsi bu lan..sunlari yapan adam sansizlik talihsizlik yasamazsa bence coook zor kaza yapar.


170.000 kmh boyunca sadece bir kez dustum,o da toprak yolda ralli yapayim derken on teker kuma gomulunce 40 kmh hizla dustum, kaza olarak degerlendirilemez.


Bakin bende tupe type lastik var,otobanda iki defa lastigim patladi,ic lastik resmen yarildi ikisinde de bir bok olmadi cunku 90 kmh hizla gidiyodum.yaaaa 160 170 kmh ile gitseydim ? Allahhh korusun.

Yeni arkadaslara tavsiyem,su sekilde surun vallahi biri gelip patlatmassa coook zor yaa kaza yapmak.

Ayrica yazin millet ekipman icinde kavrulurken siz bu sekilde ciplak bile kullanabilirsiniz ama tavsiye etmiyorum yine de(kask olmali ama)


Sevgilerimle

not: Hic kaza yapmadan 170.000 km ustu yol yapmis motorcular olacakti baslik,neyse.
 
Son düzenleme:

''

Katılım
20 May 2018
Mesajlar
288
Aşk hata değil utanılmaz aşklardan
Gün gelir hata yapmayı da özlersin

 

''

Katılım
20 May 2018
Mesajlar
288
steril sevişmeleri sevmiyom

 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
50000 kmdir scooter ve motosiklet kullaniyorum.2 kaza yaptım birinde elektrikli bisiklet onume atladi kaldi caddede karsi seritten gelen araba vardi kacamadim.ikincisinde yan yana giderken kor noktada olmadığım halde aniden dönen araç üzerime kırdı.Tarak kemiklerim kırıldı daha yeni yeni yürümeye başladım.Alcim ilk çıktığında bastonlarla motosiklete gidip calistirdigimi biliyorum ulan aku bitti mi acaba diye hic de lanet etmedim motora :)
 
Katılım
27 Tem 2018
Mesajlar
26
2018 - 2019 arası 50cc motosiklet kullanıyordum. 2 defa kazaya karıştım.
1. kazada kavşakta yavaşlayıp durdum 2 saniye sonra arkadan çarptılar. motor yere düştü ben düşmedim.
2. kazada dar ara sokakta yolun ortasında yeni bir passat durmuş yaya ile muhabbet ediyor. 10 metre aralık bırakıp durdum birden geriye takıp bana doğru geldi ve bana önden çarptı. araçta park sensörü geri görüş kamerası her şey var. motor düştü ben düşmedim.

2019- -- cb125f kullanıyorum. 3 kez kazaya karıştım.
1. kazada kırmızı işikta 3-4 dakikadır beklerken arkadan taksici çarptı. ne ben nede motor düştü hasarsız atlattık.
2. kazada pandemide polis kontrolü sırasında beklerken önümdeki hatlı minibüs birden geri gelmeye karar verdi ve bana önden çarptı. ne ben nede motor düştü hasarsız atlattık.
3. kazada 2.köprüde giderken trafik durdu, ben durdum, arkamdaki taksici durmadı. (duramadı değil, sert fren yapmadık) motorum ve ben düştük, ilk kez motorum hasar aldı, ön çamurluğun ucu 2 cm kırıldı, arkada da kedi gözü kırıldı.

son iki kazanın detaylarını cb125f sayfasında anlatmıştım. Anlatmak istediğim; 5 kez kazaya karıştım, 5 kazada da ben duruyordum.
yavaş giderek, sağdan geçmeyerek, dikkatli olarak engelleyebilir miydim? Belki.
Yinede 170k km kazasız gidebilmek için büyü tılsım cevşen gibi bir ek önlem lazım diye düşünüyorum.

Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Hırbocuğum sen yine de büyük konuşma. Öyle saçma bir sürücüye denk gelirsin ki ne yaparsan yap gelip sana çarpar veya düşmene sebep olur. İnşallah denk gelmez hiç birimize ama tedbiri alıp yine de büyük konuşmamak lazım.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ben de 100000 devirdim, ufak tefek bir iki olay dışında kazasız tamamladım. hız ihlali yapmamak ve trafikte biraz paranoyak olmak hayatta tutuyor.
 
Katılım
27 Haz 2021
Mesajlar
88
❤️Honda❤️;4692436' Alıntı:
32 yasinda araba dahi kullanmayi bilmeden,sifir trafik bilgisiyle ciktigim bu yolculukta bugun itibariyle 170.000 km yi motosiklet ustunde devirmis bulunuyorum,afferin bana..


Bir gun kolu bacagi kirip veya platin falan takarlarsa bir tarafima bu ise basladigim gune lanet olsun diyecegimi bildigimden olaya son derece bilimsel yaklastim ;)

Bilimsel arastirmalara gore motosiklet kazalarin yuzde 35 i asiri hiz kaynakliymis,bu bilgi benim icin onemliydi,dikkate aldim.

Kurallara uygun hizda sur,emniyet seridinde dikkatli ol,sapaklarda onune kiracaklar mi dikkat et,takip mesafeni ayarla,mecbur kalmadikca sagdan gecme.


İste hepsi bu lan..sunlari yapan adam sansizlik talihsizlik yasamazsa bence coook zor kaza yapar.


170.000 kmh boyunca sadece bir kez dustum,o da toprak yolda ralli yapayim derken on teker kuma gomulunce 40 kmh hizla dustum, kaza olarak degerlendirilemez.


Bakin bende tupe type lastik var,otobanda iki defa lastigim patladi,ic lastik resmen yarildi ikisinde de bir bok olmadi cunku 90 kmh hizla gidiyodum.yaaaa 160 170 kmh ile gitseydim ? Allahhh korusun.

Yeni arkadaslara tavsiyem,su sekilde surun vallahi biri gelip patlatmassa coook zor yaa kaza yapmak.

Ayrica yazin millet ekipman icinde kavrulurken siz bu sekilde ciplak bile kullanabilirsiniz ama tavsiye etmiyorum yine de(kask olmali ama)


Sevgilerimle

not: Hic kaza yapmadan 170.000 km ustu yol yapmis motorcular olacakti baslik,neyse.

Abi, formda gördüğüm renkli insanlardan birisin. İnşlallah kazaya belaya karışmazsın hayatın boyunca
 
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
❤️Honda❤️;4692436' Alıntı:
32 yasinda araba dahi kullanmayi bilmeden,sifir trafik bilgisiyle ciktigim bu yolculukta bugun itibariyle 170.000 km yi motosiklet ustunde devirmis bulunuyorum,afferin bana..


Bir gun kolu bacagi kirip veya platin falan takarlarsa bir tarafima bu ise basladigim gune lanet olsun diyecegimi bildigimden olaya son derece bilimsel yaklastim ;)

Bilimsel arastirmalara gore motosiklet kazalarin yuzde 35 i asiri hiz kaynakliymis,bu bilgi benim icin onemliydi,dikkate aldim.

Kurallara uygun hizda sur,emniyet seridinde dikkatli ol,sapaklarda onune kiracaklar mi dikkat et,takip mesafeni ayarla,mecbur kalmadikca sagdan gecme.


İste hepsi bu lan..sunlari yapan adam sansizlik talihsizlik yasamazsa bence coook zor kaza yapar.


170.000 kmh boyunca sadece bir kez dustum,o da toprak yolda ralli yapayim derken on teker kuma gomulunce 40 kmh hizla dustum, kaza olarak degerlendirilemez.


Bakin bende tupe type lastik var,otobanda iki defa lastigim patladi,ic lastik resmen yarildi ikisinde de bir bok olmadi cunku 90 kmh hizla gidiyodum.yaaaa 160 170 kmh ile gitseydim ? Allahhh korusun.

Yeni arkadaslara tavsiyem,su sekilde surun vallahi biri gelip patlatmassa coook zor yaa kaza yapmak.

Ayrica yazin millet ekipman icinde kavrulurken siz bu sekilde ciplak bile kullanabilirsiniz ama tavsiye etmiyorum yine de(kask olmali ama)


Sevgilerimle

not: Hic kaza yapmadan 170.000 km ustu yol yapmis motorcular olacakti baslik,neyse.

Güvenli sürüşün şifrelerini yazmışsınız resmen. Tekeriniz her daim düz bassın...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hırbo kardeşim eğlenceli trolsun falan ama bazen iyi şeyler de yazıyorsun işte ne güzel.
AT çok yakmasın diye YBR gibi kullanıyorsun, en azından senin keyfindir hem tasarruflu. ama mesela aynaları eskimesin diye aynalara bakmayıp bir de onları herhalde yoldan fırlayan taş falan gelmesin diye içe doğru katlayıp gazlayanlar var, onları örnek alacaklarına gençler senin gibileri örnek alsınlar. ille hava atılacaksa senin gibi sürenler daha havalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hırbo kardeşim eğlenceli trolsun falan ama bazen iyi şeyler de yazıyorsun işte ne güzel.
AT çok yakmasın diye YBR gibi kullanıyorsun, en azından senin keyfindir hem tasarruflu. ama mesela aynaları eskimesin diye aynalara bakmayıp bir de onları herhalde yoldan fırlayan taş falan gelmesin diye içe doğru katlayıp gazlayanlar var, onları örnek alacaklarına gençler senin gibileri örnek alsınlar. ille hava atılacaksa senin gibi sürenler daha havalı.

Neden trol oluyorum ben ? Neyse ya bosver.. simdi ne sen ugras yazmaya ne de ben ugrasyim cevap vermeye :)
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Hırboyken daha bir sevimliydin. Honda seni asabileştirdi. AT'i acilen satman gerekli. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst