- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
32 yasinda araba dahi kullanmayi bilmeden,sifir trafik bilgisiyle ciktigim bu yolculukta bugun itibariyle 170.000 km yi motosiklet ustunde devirmis bulunuyorum,afferin bana..
Bir gun kolu bacagi kirip veya platin falan takarlarsa bir tarafima bu ise basladigim gune lanet olsun diyecegimi bildigimden olaya son derece bilimsel yaklastim
Bilimsel arastirmalara gore motosiklet kazalarin yuzde 35 i asiri hiz kaynakliymis,bu bilgi benim icin onemliydi,dikkate aldim.
Kurallara uygun hizda sur,emniyet seridinde dikkatli ol,sapaklarda onune kiracaklar mi dikkat et,takip mesafeni ayarla,mecbur kalmadikca sagdan gecme.
İste hepsi bu lan..sunlari yapan adam sansizlik talihsizlik yasamazsa bence coook zor kaza yapar.
170.000 kmh boyunca sadece bir kez dustum,o da toprak yolda ralli yapayim derken on teker kuma gomulunce 40 kmh hizla dustum, kaza olarak degerlendirilemez.
Bakin bende tupe type lastik var,otobanda iki defa lastigim patladi,ic lastik resmen yarildi ikisinde de bir bok olmadi cunku 90 kmh hizla gidiyodum.yaaaa 160 170 kmh ile gitseydim ? Allahhh korusun.
Yeni arkadaslara tavsiyem,su sekilde surun vallahi biri gelip patlatmassa coook zor yaa kaza yapmak.
Ayrica yazin millet ekipman icinde kavrulurken siz bu sekilde ciplak bile kullanabilirsiniz ama tavsiye etmiyorum yine de(kask olmali ama)
Sevgilerimle
not: Hic kaza yapmadan 170.000 km ustu yol yapmis motorcular olacakti baslik,neyse.
Bir gun kolu bacagi kirip veya platin falan takarlarsa bir tarafima bu ise basladigim gune lanet olsun diyecegimi bildigimden olaya son derece bilimsel yaklastim
Bilimsel arastirmalara gore motosiklet kazalarin yuzde 35 i asiri hiz kaynakliymis,bu bilgi benim icin onemliydi,dikkate aldim.
Kurallara uygun hizda sur,emniyet seridinde dikkatli ol,sapaklarda onune kiracaklar mi dikkat et,takip mesafeni ayarla,mecbur kalmadikca sagdan gecme.
İste hepsi bu lan..sunlari yapan adam sansizlik talihsizlik yasamazsa bence coook zor kaza yapar.
170.000 kmh boyunca sadece bir kez dustum,o da toprak yolda ralli yapayim derken on teker kuma gomulunce 40 kmh hizla dustum, kaza olarak degerlendirilemez.
Bakin bende tupe type lastik var,otobanda iki defa lastigim patladi,ic lastik resmen yarildi ikisinde de bir bok olmadi cunku 90 kmh hizla gidiyodum.yaaaa 160 170 kmh ile gitseydim ? Allahhh korusun.
Yeni arkadaslara tavsiyem,su sekilde surun vallahi biri gelip patlatmassa coook zor yaa kaza yapmak.
Ayrica yazin millet ekipman icinde kavrulurken siz bu sekilde ciplak bile kullanabilirsiniz ama tavsiye etmiyorum yine de(kask olmali ama)
Sevgilerimle
not: Hic kaza yapmadan 170.000 km ustu yol yapmis motorcular olacakti baslik,neyse.
Son düzenleme:
