Türkiye’nin İlk CF MOTO Konsept Mağazası Açılıyor

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Türkiye’nin İLK ve TEK CF MOTO Konsept mağazası 26 Mart Cumartesi saat: 13:00'da açılıyor.

Oktay Motor CF Moto yeni şubesinin açılışına tüm motor severler davetlidir.

Türkiye’de ilk defa CFMOTO MT800 , CFMOTO CLX700 ve CFMOTO CLX 250 modellerinin tanıtımını kaçırmayın.

CF MOTO İstanbul Anadolu yakasında Ataşehir Watergarden Alışveriş Merkezi'nde.

Açılışa özel kampanyalar için Oktay Motor hesabını takip edebilirsiniz.



Oktay Motor Ataşehir
Barbaros Mah Watergarden AVM, Mor Sumbul Sokagi No:8, 34746 Ataşehir / İstanbul
 

Ekli dosyalar

  • cfmotor-atasehir-oktay-moto.jpg
    cfmotor-atasehir-oktay-moto.jpg
    87.7 KB · Görüntüleme: 9,385
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bu 3 motorun fiyatı cf moto nun türkiyede piyasaya oturmasının garantisi olucak.güzel bir fiyat koyarlar ise atıyorum 150 k mt07 ise 120k clx 700 derler ise güzel iş yapar
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
bu 3 motorun fiyatı cf moto nun türkiyede piyasaya oturmasının garantisi olucak.güzel bir fiyat koyarlar ise atıyorum 150 k mt07 ise 120k clx 700 derler ise güzel iş yapar

Kesinlikle katılıyorum.

Maliyet olarak ne kadar farklı olur bilmiyorum ancak fiyat olarak

Japon -> Hintli -> Çin

sıralamasına uyması gerekiyor.


Pazar payı ve satış hızı yüksek olan benzer bajaj ürününden kaydadeğer bir ucuzlukta satmazsa CF moto yine patlar.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Kesinlikle katılıyorum.

Maliyet olarak ne kadar farklı olur bilmiyorum ancak fiyat olarak

Japon -> Hintli -> Çin

sıralamasına uyması gerekiyor.


Pazar payı ve satış hızı yüksek olan benzer bajaj ürününden kaydadeğer bir ucuzlukta satmazsa CF moto yine patlar.

Valla aslinda uyuyorlar şu an.baya merak ediyorum fiyatlarını.mesela nk250 55 bin tl mt25 90 bin falan.yada sr250 65 bin r25 98 bin.arada çok acayip fark var darısı yüksek cc lerin başına.bu farkları aynı şekilde yansıtırlarsa 2.el mt07 fiyatına 0km clx700 alan baya bi çıkacaktır.bi mt07 olamaz ama fp olarak rahatlıkla önüne geçebilir
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
R25'in diğer 250'liklerle de baya farkı var, yanlış motordan bakıyoruz. Çift silindir, diğerlerinin 2 katına yakın beygir var motorda. Honda'nın cb serisi üstünden karşılaştırmak daha mantıklı.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
clx250 yi cok begeniyordum şuan heyecanlandım açıkçası. saçma sapan kronik sorunları yoksa clx alabilirim:)
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
CL X ADV güzel duruyor. tam aradığım model açıkcası.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Görüntüler güzel, teknik olarak da iyi olabilir, sıkıntı yedek parça ve servis ağı.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
MT800 ve CLX700 ün bloklar KTM ortaklığı ile yapıldı diye biliyorum. Ağırlıklar sınıf ortalamasında.
İkisi de iyi makineler. Tasarımlar Kiska. 2. el satışı ve yedek servis dışında dert yaratmazlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Türkiye pazarına birilerinin hala yatırım yapıyor olması ve 50 cc harici motor getiriyor olması çok sevindirici. Konsept mağaza kavramı da hoşuma gitti. Umarım motorlar sıkıntısız ve de fiyatlar alınabilir seviyededir de motor almayı düşünenler için iyi bir alternatif olur.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Yedek parça ve servis ağı kadar, fiyat ta önemli. Hepsi yakışıklı motorlar ama önümüzde Voge örneği var. Vogelerin biri 130 bin ,diğeri 150 bin şu an.
Fiyat önemli.

Japonlar ulaşılabilir olmaktan çıktı gibi birşey.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
MT25 in 92,500 lik etiket fiyatı karşısında nk250 55,000 tl ile baya avantajlı bence.Gördüğüm kadarıylada satılmaya ve tutulmaya başladı.
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
MT800 ve CLX700 ün bloklar KTM ortaklığı ile yapıldı diye biliyorum. Ağırlıklar sınıf ortalamasında.
İkisi de iyi makineler. Tasarımlar Kiska. 2. el satışı ve yedek servis dışında dert yaratmazlar.

clx700'deki blok nk650'de de kullanılan kawasaki er6 bloğunun hacmi arttırılmış, birkaç modifikasyon görmüş hali. mt800deki KTM 790 bloğu.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Motorlarının belli bir kaliteye ulaştığını düşünüyorum ama marka imajı daha önemli.Güven verirlerse kalıcı olurlar
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
videodan belli 200de biter.performans olarak rakipleri kadar atak agresif bir motor beklemeyin.performans olarak daha çok ekmek yemesi lazım diğer rakiplerle kıyaslamak için.fp motoru bunlar tracer9 vs alamayan adamın uğrayacağı ilk adres olmalı.herşey fiyatlarına bağlı tüm dünya için.yanlış hatırlamıyorsam clx700 modeli italyada mt07 ile aynı paraydı.bu fiyat ise işleri imkansıza yakın olur
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bende yukarıdaki videoyu izledim. :queen: Ulan dingil top speed yazıp niye 4 üncü viteste 170 yapıp bırakıyorsun.Kekledi beni.Kafasını sevdiğim Japon askeri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst