Motosiklet neden bagımlılık yaratıyor??

Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
319
motor sıklett osgurluk demek ya yada yasama tarısın ortaya koyuyor cok baska bı askı war ya
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Acaba diyorum bilinçaltımızda atalarımızın at sürmesiyle alakalı birşey olabilir mi ? Gerçi at 4 nala gidiyor ama olsun, at arabadan çok motosiklete benziyor yahu...

canlarım, bu açıklamalarında haklısın ama bir farkla, daha çok beygiri daha kolay kontrol edbiliyoruz :p benimki 8 beygir. ama yakında daha çok beygirim olacak :wiinkk:

ek olarak kendimden örnek vereyim. ben gözümü mmotosiklette açtım. hastaneye motosiklet üstünde yetiştirldim. babam motosiklet kazasında arkadan araba çarpması sonucu aylarca hastanede yattı (bunlar yaklaşık 25 sene önceki olaylar) taburcu olduktan sonra da yine peugeot marka mopedi aldık. sonra mobylette sonra suziki... sonra da üniversite yılları... askerlik... 10 yıl motosikletsiz yaşamaya çalıştım ama her gün motosiklet almak istediğimden ailemle tartıştım. falcıya bile baktırdım ne zaman yeniden alacam diye :queen: valla. sonra kız arkadaşım da motor ortak noktamız olarak başladık) nişan alışverişine çıktık. kuyumcuda yüzük bakıp çıktıktan sonra, bu nişan masrafıyla motosiklet alınır dedik ve akşam eve motosikletle gittik:queen: :queen: . bayağı bir laf yedik ama olsun :cherry: hala nişan yapmıyoruz, pek yakında bir hyosung gv 250 ya da comet alıcaz...:bounce: haa unutmadan, biz nişan veya düğün arabası değil, motosikleti yapıcaz. adana MT ve mersin MT de bu olaydan haberdar ve haber bekliyolar. buradan da davette bulubucaz. katılmak isteyen herkes buyursun gelsin....O'nu ve motosikletimizi seviyorum...
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet :)

1- Motosiklet olması
2- Ekonomik ve trafik sorunu yok
3- Adrenalin yaşayabiliyorsun
4- Özgürlüğü simgeliyor
5- Rüzgarı hissedebiliyorsun ( soğuk veya sıcak havalarda hiç farketmez)
6- Artistlik yapanlara bak ben buyum diyip aralardan kaçıp gidiyorsun
7- Şeytan arabasıymış :D
8- Motosiklet kullananlara yayalar herhangi bir sorunda cok yardımcıl davranıyor
9- Motosiklet kullanan kullanıcı diğer bir motosiklet kullanan kullanıcıya her zaman selam verir
1o- Bir motosiklet yolda kaldımı diğer motosikletli kesin yardım eder :)

Ve en önemlisi motosiklet kullanmayı ve ayrıcalıklı olmayı seviyoruz :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
91
Gercek su kı ben arkadasımın hondasını gördüğüm anda (ki 3 ay oluyor) birden bire gözlerim kamaştı diyebilirim ogünden beri motorla yatıp motorla kalkıyordum yine yakın bi zamanda arabamla motorlara bakmaya gidiyorum ve aniden göztepe E-5 te benzinim bitti ve ilk defa yolda kaldım. Anlıycanız motor sevdasına arabanın benzin göstergesine bile bakmamışım. Asıl olay şu ki arabaya emniyet şeridine çektim benzin bidonunu aldım toplu taşıma araclarından biriyle en yakın istasyona gitmeyi düşünürken 100m ilerden bir scooter yaklaşmakta tabi gözüm yine onda ve o arkadaş beni öle görünce tereddüt etmeden istasyona götürdü ve tekrar arabamın yanına getirdi. Zaten motorla ilgili cok yoğun günler yaşarken bu olayın olması motor sevgimi x1000 yaptı. Ve hala devam etmekte her gün hondanın yamahanın ve kawa nın sitelerine girmezsem rahat edemiyorum.. bakalım sonum noolcak. Sizce doğru yoldamıyım :bounce:
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
aynı duygular bende 7 senedir var gökhan ve ölümüme kadarda olacak bundan eminim.şu an 18 yaşındayım hiç bir motora binmediğim halde motora aşığım.bakalım allah nasip edip de binince neolcak...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Acaba diyorum bilinçaltımızda atalarımızın at sürmesiyle alakalı birşey olabilir mi ? Gerçi at 4 nala gidiyor ama olsun, at arabadan çok motosiklete benziyor yahu...

Abi haklı olabilirsin. Biz Anadolu'yu atla fethettettik. Atalarımız Orta Asya 'da hep at üstünde göçebe hayatı yaşıyorlardı(tourin+camping). şimdi bu soydan gelen bir insanın otomobil gibi kocaman birşeyi kullanması beklenilemez. Atalarım at üstündeydi. Dedem, dayılarım, akrabalrım hepsi motor üstündeydiler. Şimdi de ben motor üstündeyim.

At = Özgürlük = Özgürlük = motosiklet
bu denklemde özgürlükleri sadeleştirirsek;
At=Motosiklet

:queen:

Nasıl ama! gerçi geçen sene matematikten çaktım ama bu denklemi kurabildim. inş bu sene kurtarabilirim. :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
74
Çok farklı bişi bu motor denen hastalık. Ve ben gerçekten ilk defa hasta olduğuma seviniyorum arkadaşlar tarifi yok bu duyunun ya anlatabileceğim bişi olduğunu sanmıyorm ama siz anlıyosunuz biliyorum bence tüm motorcular nu konuda hastadır ve hepimizin hastalıklarının uyuşuyo oolması daha bi harika bence inşallah önümüzdeki sene hyosung gt 250 comet alıcam işte o zaman tam manasıyla hasta olucam herkese hastalığıyla mutlu günler kazasız sürüşler:wiinkk:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ben motosikleti değil , motosikleti kullanma özgürlüğünü sevebilmeyi sevdim... :p
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
68
benim ilk motorsikletle tanışmam 15 yaşımda dedemin javasıyla oldu bana her zaman lazım olur öğren demişti.o zaman gerçekten çok zevk almıştım. ama devamı gelmedi geçen sene kardeşim yamaha f6 fazer aldı bana bir denesene dedi. ve motor aşkım 40 ımdan sonra tekrar alevlendi.otomobil kullanmayı çok seviyorum ama şimdi motor konusunu kafamdan atamıyorum Bütçemi ayarlayıp bir yıl içinde bir motor almayı düşünüyorum. şimdide sorun scootermu yoksa normal bir motosikletmi? uygum olduğu için çin mi kaliteli olduğu için japonmu? bu sorularıma cevap bulmaya çalışıyorum bulduğumda ne tarz bir motorcu olacağımı bende merak ediyorum. bu işin yaşı yok değilmi arkadaşlar!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kar yağışından dolayı trafiğe çıkışımız yasaklanmıştı, bu sabah yasak kalktı.

Altı üstü 5 gündür kullanmıyorum ama bu nasıl bir bağımlılıktır, sabah olsada işe giderken binsem hatta yolumu uzatsam mı diye düşünüyorum.

Sadece güzel havalarda motosiklet kullananlar, kullanmadıkları günlerde hiç rahatsız olmuyorlar mı :)

Bazen bilerek yavaş kullanıyorum, üzerinde ne kadar fazla kalırsam o kadar mutluyum :)
 
Katılım
12 Eki 2021
Mesajlar
147
Benim araba hayalim vardı ekonomik nedenlerden sahip olamadım sonra bir gün bir anda bir para geçti elime motor sahibi oldum hiç hesapta yokken
o gün bu gündür arabadan zevk alamıyorum

Covid den beter abi

sürekli uzun yol yapasım geliyor binip sadece süresim geliyor nereye giderse artık
anlatılamayan bir zevk
 
Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
313
Kar yağışından dolayı trafiğe çıkışımız yasaklanmıştı, bu sabah yasak kalktı.

Altı üstü 5 gündür kullanmıyorum ama bu nasıl bir bağımlılıktır, sabah olsada işe giderken binsem hatta yolumu uzatsam mı diye düşünüyorum.

Sadece güzel havalarda motosiklet kullananlar, kullanmadıkları günlerde hiç rahatsız olmuyorlar mı :)

Bazen bilerek yavaş kullanıyorum, üzerinde ne kadar fazla kalırsam o kadar mutluyum :)

Yağmurlu havada sırf gezmek için çıkmışlığım var :D Ama genelde yatıyor motosiklet. Ekipmanları giyene kadar yoruluyorum ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst