Acaba diyorum bilinçaltımızda atalarımızın at sürmesiyle alakalı birşey olabilir mi ? Gerçi at 4 nala gidiyor ama olsun, at arabadan çok motosiklete benziyor yahu...
Acaba diyorum bilinçaltımızda atalarımızın at sürmesiyle alakalı birşey olabilir mi ? Gerçi at 4 nala gidiyor ama olsun, at arabadan çok motosiklete benziyor yahu...
Kar yağışından dolayı trafiğe çıkışımız yasaklanmıştı, bu sabah yasak kalktı.
Altı üstü 5 gündür kullanmıyorum ama bu nasıl bir bağımlılıktır, sabah olsada işe giderken binsem hatta yolumu uzatsam mı diye düşünüyorum.
Sadece güzel havalarda motosiklet kullananlar, kullanmadıkları günlerde hiç rahatsız olmuyorlar mı![]()
Bazen bilerek yavaş kullanıyorum, üzerinde ne kadar fazla kalırsam o kadar mutluyum![]()