- Konu Yazar
- #1
Merhabalar herkese iyi forumlar. Yaklaşık 2 saat önce ufak çaplı bir kaza geçirdim ve motosiklet yerde sürüklendi. Şans eseri grenajlarda çizik dahi yok ancak gidon belirgin şekilde yamuk. Düz gidebilmek için 1-2cm sağa doğru tutmak gerekiyor gidonu. Amartisörden midir, gidon milinden midir neyden dolayı yamuldu nasıl anlayabilirim veya tamiratını nasıl yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim. Aşağı yukarı maliyet tahminininiz varsa söylerseniz çok makbule geçer. Şimdiden teşekkürler





