Ülkemize gelmeyen Honda modelleri 250cc ve altı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CG 160 Kargo - Mesela bu model ülkemizde olsa, Cbf kullanıcılarının yeni ekmek teknesi olabilirdi..

Tip: OHC, Tek silindirli, 4 zamanlı, hava soğutmalı
Deplasman: 162.7 cc
Maksimum Güç: 8.000 rpm'de (Benzin) 14,9 hp / 8000 rpm'de 15.1 hp (Etanol)
Maksimum Tork: 7000 rpm'de (Benzin) 1,40 kgfm / 7,000 rpm'de 1,54 kgfm (Etanol)
Şanzıman: 5 hız
Kuru Ağırlık: 121 kg
Cargo_Galeria_5.jpg




CG 160 Titan

Özellikler Kargo modeli ile aynı sayılır..Kuru Ağırlık: 117 kg
11_3.jpeg

294201_3663f3f2a389d59.jpg




Biz 125 - Cup severler için alternatif olabilirdi.

Tip: OHC, Tek silindirli 4 zamanlı, hava soğutmalı
Deplasman: 124.9 cc
Maksimum Güç: 7.500 rpm'de 9.2 hp
Maksimum Tork: 3.500 rpm'de 1.04 kgf.m
Şanzıman: 4 hız
Kuru Ağırlık: 100 kg
Biz-125-1024x683.jpeg





NXR 160 Bros ESDD - Arada enduroda yaparım diyenler için.

Tip: OHC, Tek silindirli 4 zamanlı, hava soğutmalı.
Cilindrada: 162,7 cc
Maksimum Güç: 8500 rpm'de (Benzin) 14,5 hp / 8500 rpm'de 14,7 hp (Etanol)
Maksimum Tork: 1.46 kgf.ma 5.500 rpm (Benzin) / 1.60 kgf.ma 5.500 rpm (Etanol)
Şanzıman: 5 hız
Kuru Ağırlık: 122kg





XRE 190 - Mesela bu olsa X-Pulse yerine tercih edilebilirdi.

Tip: OHC, Tek silindirli, 4 zamanlı, hava soğutmalı
Deplasman: 184,4 cc
Maksimum Güç: 8500 rpm'de 16,3 hp (Benzin) / 8500 rpm'de 16,4 hp (Etanol)
Maksimum Tork: 6.000 rpm'de (Benzin) 1.65 kgfm / 6.000 rpm'de 1.66 kgfm (Etanol)
Şanzıman: 5 Hız
Kuru Ağırlık: 127 kg




CB 250F Twister - 250cc alanındaki açığı kapatma konusunda, iyi bir alternatif olurdu.

Tip: OHC, tek silindirli, 4 zamanlı, hava soğutmalı
Deplasman: 249.5 cc
Maksimum Güç: 7.500 rpm'de 22.4 hp (Benzin) / 7.500 rpm'de 22,6 hp (Etanol)
Maksimum Tork: 2,24 kgf.m 6,000 rpm (Benzin) / 2,28 kgf.m 6,000 rpm (Etanol)
Şanzıman: 6 hız
Kuru Ağırlık: 137 kg




Honda ADV 150 - Bu motora düşmeyende bilemiyorum yani :)

Tip: OHC, Tek silindirli 4 zamanlı, sıvı soğutmalı
Deplasman: 149.3 cc
Maksimum Güç: 8500 rpm'de 13,2 hp
Maksimum Tork: 6500 rpm'de 1,38 kgf.m
Şanzıman: Tip V - MATIC
Kuru Ağırlık: 127 kg
021920-2021-honda-adv150-red-perspective.jpg





CB125R 2021 - Yeni Doch tipi motor ile güzel olmuş.

Displacement 124.9 ccm (7.62 cubic inches)
Engine type Single cylinder, four-stroke
Power 14.8 HP (10.8 kW)) @ 10000 RPM
Torque 11.5 Nm (1.2 kgf-m or 8.5 ft.lbs) @ 8000 RPM
c5.jpg




Honda CB125F - Yakıtı koklayan arkadaş

Detaylara gerek yok :)
c4_r.jpg




SH125i - Büyük lasitk çapı ile Pcx'e rakip olabilirdi.

Silindir 124,9 ccm (7,62 inç küp)
Motor tipi Tek silindirli, dört zamanlı
Güç 12,0 HP (8,8 kW )) @ 8500 RPM
tork 11,5 Nm (1,2 kgf-m veya 8,5 ft.lbs) @ 7000 RPM
Honda-SH125i-2020-1.jpg





CBF160 INVICTA

Silindir: 162.7 cc
MOTOR: 4 zamanlı, tek silindirli, OHC, 2 valf
GÜÇ: 15.66 Bg / 8.500 dev/dak
TORK: 14.76 Nm @ 6.500 rpm
Vites: 5 hız, dönüş tipi
negro.png






XR150LEK

MOTOR: 4 zamanlı, tek silindirli, SOHC, 2 valf
GÜÇ: 12,3 HP / 7.750 dev/dak
Silindir: 149.2 cc
TORK: 13,0 Nm / 6,000 rpm
Vites: 5 dönüş tipi hız
rojo.png





CB190R REPSOL

Açıklama: Tek silindirli, SOHC, 2 valf
Silindir: 184.4 DC
Bore x Stroke: 61.0 X 63.096 mm
Maksimum güç: 15.7hp / 8.000rpm
Tork: 15.0Nm / 7,000rpm
repsol.png





XBlade

Silindir: 162.71 cc
Maksimum Güç: 10,2 kW @ 8000 dev/dak
Maksimum Tork: 14.7 Nm @ 5500 rpm
x-blade-right-front-three-quarter.jpeg





Hornet 2.0

Motor tipi 4 Zamanlı,
Motor Hacmi 184.4 cc
En yüksek güç 17.26 PS @ 8500 rpm
Maksimum tork 16,1 Nm @ 6000 rpm
right-side-view-823167572_930x620.jpg





CB200X

Tip 4 Zamanlı,
Hacim 184,4 cc
Maksimum Net Güç 12.7 kw @ 8500 rpm
Maksimum Net Tork 16,1 Nm @ 6000 rpm
the-honda-cb200x-is-ready-to-embark-on-adventures-big-and-small.webp
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
929
Motosikleti
Honda CB125F
CG Titan modelleri Latin Amerika'da çok yoğun kullanılıyor
Honda'nın çok güzel bir ürün gamı var ama bize anca Monkey geliyor.
CB 250F Twister birde su soğutmalı olsa tam istediğim 250cc
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
hocam bunların çoğu gelse belki de alıcı oranları çok az olucağı düşünüldüğü için getirilmiyo olabilir ama getirilse kapış kapış satıcak olan cbr250rr ı getirmiyorlar (euro uyumluluğu olmadığını biliyorum bende hemen cahil demeyin)
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Honda Turkiye anca NC satsin baska bir derdi olmasin. X-ADV 350 bekliyorum ben ama fiyati ne olur bilemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CG Titan modelleri Latin Amerika'da çok yoğun kullanılıyor
Honda'nın çok güzel bir ürün gamı var ama bize anca Monkey geliyor.
CB 250F Twister birde su soğutmalı olsa tam istediğim 250cc

Cb250 hem hava hem yağ soğutmalı hocam. Sitesinde eksik bilgi verilmiş. Ömürlük motor denilebilecek türden.

hocam bunların çoğu gelse belki de alıcı oranları çok az olucağı düşünüldüğü için getirilmiyo olabilir ama getirilse kapış kapış satıcak olan cbr250rr ı getirmiyorlar (euro uyumluluğu olmadığını biliyorum bende hemen cahil demeyin)

R25 varken çok şansı olmazdı, Topspeed saplantısı var çünkü insanımızda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Honda Turkiye anca NC satsin baska bir derdi olmasin. X-ADV 350 bekliyorum ben ama fiyati ne olur bilemiyorum.

350cc sizinde bildiğiniz gibi, vergi diliminden dolayı epey tuzlu olacaktır hocam :)
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
tamamen ticari kaygılar, getirmek mesele değil olay satmakta.
adamlar satış olacağını ön göremiyor ki ürün getirmiyor.

bmw, harley, kawasaki gibi direk döviz üstünden maliyetlerini ekleyip 4-6 hafta teslim süresi vererek teker teker getirip satsalar bu sefer hiç kimse yanaşamaz, 3-5 modeli stoklu olarak getirip, bir nebzede olsa hem kullanıcıyı zora sokmayıp, hem kendi kar marjlarını sabit tutuyorlar
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
70
CB200X 'e aşık oldum resmen. 3lü çanta seti ile gez babam gez!
xtreme-max ile ,pulsar200 ile 3er kez ülke türü yapan bana ilaç olurdu, evladiyelik makinem olurdu...
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Hepsi çok güzel duruyor.
Nxr ve Adv150 ekstra dikkatimi çekti.
i ara niyetlenip, alamadığım nx4 Falcon'dandır belki.
Bir de şu model var. Net değil, keşke gelse.

 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Herkesin kafasinda ayni soru:

Neden Honda neden neden?
Susma bagir cagir fakirsiniz de ama susma.

neden honda nedenn
Tr pazarinin monakoyum de, euro 5 de
De biseyler ama susma.

Hayati boyunca buyuk cc alamayacak, alsa bile benzin koyamayacak, koysa bile agiz tadiyla gaz acamayacak, acsa bile kalbine agrilar girecek su garibanlari, su bahtsizlari, kiytirik motorlarindan mahrum etmeye ne hakkin var?

not:hondanin kiytirigi, cinliye hintliye tercih edilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkesin kafasinda ayni soru:

Neden Honda neden neden?
Susma bagir cagir fakirsiniz de ama susma.

neden honda nedenn
Tr pazarinin monakoyum de, euro 5 de
De biseyler ama susma.

Hayati boyunca buyuk cc alamayacak, alsa bile benzin koyamayacak, koysa bile agiz tadiyla gaz acamayacak, acsa bile kalbine agrilar girecek su garibanlari, su bahtsizlari, kiytirik motorlarindan mahrum etmeye ne hakkin var?

not:hondanin kiytirigi, cinliye hintliye tercih edilir.

Duygularımıza tercüman oldun hocam :)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
70
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eeeeeee yillarca japonun tofasi dendiniz Honda acir mi bize ? Japon bunlar gururlu insanlarin ulkesi..

Bunlar gelmiyosa Dukati alin ehehe
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Tam bize göre diyecektim sonra birden döviz fiyatları aklıma geldi de hüzünlendim.

Küçük motorları bile alamayacak durumdayiz maalesef 😔
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Herkesin kafasinda ayni soru:

Neden Honda neden neden?
Susma bagir cagir fakirsiniz de ama susma.

neden honda nedenn
Tr pazarinin monakoyum de, euro 5 de
De biseyler ama susma.

Hayati boyunca buyuk cc alamayacak, alsa bile benzin koyamayacak, koysa bile agiz tadiyla gaz acamayacak, acsa bile kalbine agrilar girecek su garibanlari, su bahtsizlari, kiytirik motorlarindan mahrum etmeye ne hakkin var?

not:hondanin kiytirigi, cinliye hintliye tercih edilir.

Honda diyor ki "Benim 150cc'lik motoruma tamah edeceğinize iş yapacak yönetici seçin, Africa Twin alın".
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst