Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Doğrudur hocam ben denemedim bir ara denerim arkadaşta var. Ama arada 10k oynuyor kafadan. Şuan o parayı çıkmaya eşim yanaşmaz buna zor ikna ettim işimizi görüyor ya UG alsak bu sefer onun üstüne niyetlencem. :)

Zamanında ona söyledim ug alabiliyorsan al diye yine zam gelmiş.
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
12 bin km de 10 binde yağı değişmiş. Seviyesini kontrol etmeden binmem. Neyse rengi açık sayı gibiydi yağın. Dün 50 km gibi kullandım 30 km lik kısmı 140 km civarı. Akşam motoru yerine çektim yağına tekrar baktım rengi kahverengiye dönmüş. Köpüklenme bozalaşma vb yok. Renk değişmiş sadece. Pulsarda da hep kahverengiye dönerdi castrol 15-50 koyuyordum kırmızımsı rengi var. Yağ renginin değişmesi normal mi bişeylere mi dalalet? Motorda bir sorun yok su eksiltmiyor çekişi iyi.
 
Katılım
24 Kas 2021
Mesajlar
5
Merhabalar,

Foruma yeni katıldım inşallah dominar 400/ug kullananlar grubuna da katılacağım. 9000KM bir dominar buldum. Motosiklet hoşuma gitti. 2021 model dominarda kronik bir sorun var mı? 60 bin gibi bir fiyat nasıl?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
12 bin km de 10 binde yağı değişmiş. Seviyesini kontrol etmeden binmem. Neyse rengi açık sayı gibiydi yağın. Dün 50 km gibi kullandım 30 km lik kısmı 140 km civarı. Akşam motoru yerine çektim yağına tekrar baktım rengi kahverengiye dönmüş. Köpüklenme bozalaşma vb yok. Renk değişmiş sadece. Pulsarda da hep kahverengiye dönerdi castrol 15-50 koyuyordum kırmızımsı rengi var. Yağ renginin değişmesi normal mi bişeylere mi dalalet? Motorda bir sorun yok su eksiltmiyor çekişi iyi.

İşleyen demir pas tutmaz, yağın ilk gün ki gibi olmasını bekleyemezsiniz sonuçta içerde dolaşım ve dönen parçalar var, bir sıkıntı yoksa rengin değişmesi de normal.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Merhabalar,

Foruma yeni katıldım inşallah dominar 400/ug kullananlar grubuna da katılacağım. 9000KM bir dominar buldum. Motosiklet hoşuma gitti. 2021 model dominarda kronik bir sorun var mı? 60 bin gibi bir fiyat nasıl?

Zamanında 45 e 2.el full alınırdı şimdi geldiğimiz noktaya bak, almak istiyorsanız bir an önce alın yoksa bu fiyata bulmak bile imkansız olacak.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
qbpN3KJ

https://imgur.com/a/qbpN3KJ
29 temmuz, 27 ekim , 26 kasım

gelen maillerden şeyettim.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
domınar 400 250 yada pulsar orjınal lastığini değiştiren kullanmayan arkadaşlardan lastıklerını alabılırım kurye işi uygun bi fiyata verırse yada hediye de olur :cherry:
 
Katılım
24 Kas 2021
Mesajlar
5
Tekrar merhaba, 2020 model dominar 400ug ile aranıza katıldım. 55 bine 8000KM de aldım. 3 sorun var, tekini bilerek ve fiyattan düşerek tekini bilmeden aldım.

1- 8000KM de arka balatayı bitirmiş bu nasıl mümkün olmuştur? Bunu bilerek aldım. Fakat fark ettim ki arka balataya bastığımda tık tık titreme tarzı his oluyor ayakta ve aynı şekilde tık tık tarzı ses geliyor.

2- Zincir de bitmiş.. bunu germemiştir zannettim. 8000KM de dişli degistirmeden yeni zincir takmam sorun olur mu? Kimisi Çinli değil dişli durumu iyiyse sorun olmaz diyor kimisi kesinlikle set değişmeli diyor. Dişli durumu gayet iyi.

3- 5. ve 6. viteste 8000 deviri kesinlikle geçmiyor. 8000 sabit. 4 ve altında 9000 görüyor. Böylece 145 top speed oluyor. Aşırı Yorklu fakat devir limiti 9000 diye biliyorum neden 8000'i geçmiyor olabilir?
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
Tekrar merhaba, 2020 model dominar 400ug ile aranıza katıldım. 55 bine 8000KM de aldım. 3 sorun var, tekini bilerek ve fiyattan düşerek tekini bilmeden aldım.

1- 8000KM de arka balatayı bitirmiş bu nasıl mümkün olmuştur? Bunu bilerek aldım. Fakat fark ettim ki arka balataya bastığımda tık tık titreme tarzı his oluyor ayakta ve aynı şekilde tık tık tarzı ses geliyor.

2- Zincir de bitmiş.. bunu germemiştir zannettim. 8000KM de dişli degistirmeden yeni zincir takmam sorun olur mu? Kimisi Çinli değil dişli durumu iyiyse sorun olmaz diyor kimisi kesinlikle set değişmeli diyor. Dişli durumu gayet iyi.

3- 5. ve 6. viteste 8000 deviri kesinlikle geçmiyor. 8000 sabit. 4 ve altında 9000 görüyor. Böylece 145 top speed oluyor. Aşırı Yorklu fakat devir limiti 9000 diye biliyorum neden 8000'i geçmiyor olabilir?

1 bence arka diskte balans var. Sıcakken su tutulmuş olabilir.
2 8000 km de zinciri bitirdi ise ciddi sert kullanmışlar motoru.
3 8000 km de zincir bittiğine göre debriyajı da bitirmişler. Muhtemelen sert kullanıldı ve maks hızına artık kaçırdığı için çıkamıyor olabilir. Hayırlı olsun güle güle kullanın. Sıfırı 80 bin tl oldu. Evet 80 bin. Seksen bin.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Tekrar merhaba, 2020 model dominar 400ug ile aranıza katıldım. 55 bine 8000KM de aldım. 3 sorun var, tekini bilerek ve fiyattan düşerek tekini bilmeden aldım.

1- 8000KM de arka balatayı bitirmiş bu nasıl mümkün olmuştur? Bunu bilerek aldım. Fakat fark ettim ki arka balataya bastığımda tık tık titreme tarzı his oluyor ayakta ve aynı şekilde tık tık tarzı ses geliyor.

2- Zincir de bitmiş.. bunu germemiştir zannettim. 8000KM de dişli degistirmeden yeni zincir takmam sorun olur mu? Kimisi Çinli değil dişli durumu iyiyse sorun olmaz diyor kimisi kesinlikle set değişmeli diyor. Dişli durumu gayet iyi.

3- 5. ve 6. viteste 8000 deviri kesinlikle geçmiyor. 8000 sabit. 4 ve altında 9000 görüyor. Böylece 145 top speed oluyor. Aşırı Yorklu fakat devir limiti 9000 diye biliyorum neden 8000'i geçmiyor olabilir?

Hayırlı olsun. Fren balatası bitebilir ağır motor , ancak anladığım kadarıyla disk yamuk. O biraz tuzlu olur biran önce değiştir yinede.
Zincir dişli birlikte değiş hocam yoksa kısa sürede yine bozarsin zinciri. Daha beter masraf olur.
Belirli viteslerde belirli devirlere çıkmaması ilginç. Debriyaj balatası bitik olsa kaçırır. Bunu servise bir danış derim.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Selam herkese. Yeniden D400 sahibi olalı 6 ay kadar oldu. 14bin km civarı aldım 18bini yeni geçtim. Zincir ayar tutmuyor artık. Genelde zincir dişli beraber değişimi tavsiye ediliyor. Fiyat performans olarak değerlendirip bulduğum fiyatları yazacağım. Sizce hangisini neden tercih etmeliyim?

1- Orijinal O-ring Bayi fiyatı 1900 TL
2- Orijinal O-ring Motospartan 1490 TL
3- Did 520 Vx3 Gold X-ring 1295TL + Dişliler 250TL = 1545 TL
4- Cho Zincir O-ring 561TL + Dişliler 250TL = 810 TL [2 hafta önce 500TLye geliyordu :)]
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selam herkese. Yeniden D400 sahibi olalı 6 ay kadar oldu. 14bin km civarı aldım 18bini yeni geçtim. Zincir ayar tutmuyor artık. Genelde zincir dişli beraber değişimi tavsiye ediliyor. Fiyat performans olarak değerlendirip bulduğum fiyatları yazacağım. Sizce hangisini neden tercih etmeliyim?

1- Orijinal O-ring Bayi fiyatı 1900 TL
2- Orijinal O-ring Motospartan 1490 TL
3- Did 520 Vx3 Gold X-ring 1295TL + Dişliler 250TL = 1545 TL
4- Cho Zincir O-ring 561TL + Dişliler 250TL = 810 TL [2 hafta önce 500TLye geliyordu :)]

Orjinal did ise niye atraksiyon arıyon ki tak did devam et.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
merhaba arkadaslar yakın zamanda 2020 domi 400Ug aldım, tecrübeli bir motosiklet kullanıcısıyım .
GP gidon yukseltme aparatı aldım kendim taktım ama sorunlarım oldu
gidonu sola cevirince kendi gaz veriyor ve debrayajı bıraksam bile motor yürümüyor :) birde egzoz geyseyip duruyor.
daha önce bu tarz sorunlar yasayan varsa çözüm yolu paylasabilir mi?
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
merhaba arkadaslar yakın zamanda 2020 domi 400Ug aldım, tecrübeli bir motosiklet kullanıcısıyım .
GP gidon yukseltme aparatı aldım kendim taktım ama sorunlarım oldu
gidonu sola cevirince kendi gaz veriyor ve debrayajı bıraksam bile motor yürümüyor :) birde egzoz geyseyip duruyor.
daha önce bu tarz sorunlar yasayan varsa çözüm yolu paylasabilir mi?

Egzozun gevşeyen cıvatalarına loctite tarzı bir cıvata sabitleyici sürüp deneyebilirsiniz.

Gidon yükseltme fazla yükseltmiş demek ki. Kabloları gidonun farklı yerlerinden geçirmek çözüm olabilir ama sürtünme ve sıkışma gibi durumlar kontrol edilerek yapılmalı. Veya gidonun öne arkaya olan oynaması biraz değiştirilip aşağı yaklaştırılarak kablolar ucu ucuna gelecek şekilde ayarlanabilir. Ben önceki dominarda 3cm taktım diye hatırlıyorum, hiç sorun yaşamamıştım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaslar yakın zamanda 2020 domi 400Ug aldım, tecrübeli bir motosiklet kullanıcısıyım .
GP gidon yukseltme aparatı aldım kendim taktım ama sorunlarım oldu
gidonu sola cevirince kendi gaz veriyor ve debrayajı bıraksam bile motor yürümüyor :) birde egzoz geyseyip duruyor.
daha önce bu tarz sorunlar yasayan varsa çözüm yolu paylasabilir mi?

Egzoz için zamanında bir şekilde hakedilme biçimi söylenmişti ama neydi hatırlamıyorum, gidon için ise debriyaj kolunu tutan vidayı gevşetip sola doğru çekin veya rs200 debriyaj teli alıp değiştirin, 2.5cm üzeri genelde kasma yapıyor teli değiştirin.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Yağ lambası sıkıntısı yaşayan oldu mu. Yağlamasında sorun yok diyorlar, yağ müşürü değişti ama yine de 70-80le 1-2dk gidince yağ lambası yakıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst