Akü hak

Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
Merhaba üzerinde alarm olduğu için 11 volta fln düşüor marş o yuzden basmıor sanırım evde şarj ettim taktım 2 gun gitti 3. Gun kontrol ettiğimde marş basmıordu sadece ışıklar yanıordu. Gene şarj etsem toparlar fakat aküyü durmadan söküp takmamak için bir cihaz arıorum anlık marş bassın aküyü sökmeye gerek kalmadan. şu sıralar pek kullanamadığım için akü boşalıor her gun kullanmış olsam belki toparlardı

Jump starter bizim motosiklet akülerine uygun mu acaba ?
Bir de C7 önermişsiniz onun içinde kendi adaptörü varsa kurtarır diye düşünüorum almışken öle bişey alayım
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Madem sarj cihazın var bir akü daha satın al evde sarj et indir garaja takviye yap , hem ilerde akün eskiyince yer değiştirirsin , jump starterlarda aküden çok daha pahalı diye hatırlıyorum.. C7 nin özelliği 24 volt aküleride sarj edebilmesi başka bir numarası yok..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,532
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
"Maşallah" dediğim 3 gün yaşamıyor. Buradaki akü konu başlığını okudum, eve gelirken alışveriş için durduğumda motoru çalıştıramadım. Mecburen yokuş yukarı elde çıkarıp motoru vurdurarak çalıştırdım. Bakalım sıkıntı aküde mi, statörde mi, konjektörde mi ya da aklımın ermediği başka bir yerde mi yarın belli olur.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
"Maşallah" dediğim 3 gün yaşamıyor. Buradaki akü konu başlığını okudum, eve gelirken alışveriş için durduğumda motoru çalıştıramadım. Mecburen yokuş yukarı elde çıkarıp motoru vurdurarak çalıştırdım. Bakalım sıkıntı aküde mi, statörde mi, konjektörde mi ya da aklımın ermediği başka bir yerde mi yarın belli olur.

gecmis olsun tommygun, mars dinamosu da olabilir. mars dinamosu komurleri bitince, motor sicakken mars basma sorunu olabiliyor. Akunun voltajini olcebilirssn fikir verecektir aslinda.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,532
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
gecmis olsun tommygun, mars dinamosu da olabilir. mars dinamosu komurleri bitince, motor sicakken mars basma sorunu olabiliyor. Akunun voltajini olcebilirssn fikir verecektir aslinda.

Çok teşekkürler. Yarın götüreyim de ustama, bakalım bir ne varmış ne yokmuş.
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
Hocam keşke farklı bi konu başlığında açsaydın sen yazdın konu başka bi yere gitti. Yine de geçmiş olsun. İyi akşamlar.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Hocam keşke farklı bi konu başlığında açsaydın sen yazdın konu başka bi yere gitti. Yine de geçmiş olsun. İyi akşamlar.

Sizin problem belli ama; akünüz bitmiş veya akünüzü durduğu yerde ve çabuk deşarj eden bir elektrik probleminiz var. Şarj ettikten üç gün sonra marş basamayan akü diye bir şey olmaz. Önce sorunu tespit edin, çözümü sonra düşünün. Bence yanlış yolda ilerliyorsunuz şu anda.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
veyası yok bence o akü bitmiş. Bu deşarjların sebebi akünün bitmesi değil başka bir şey olabilir tabii ama bu deşarjlar bu kadar çok olduysa o akü öldü zaten.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hocam keşke farklı bi konu başlığında açsaydın sen yazdın konu başka bi yere gitti. Yine de geçmiş olsun. İyi akşamlar.

11 volta düştüyse akünü sülfatlaşma vardır aküde desülfatör görevi gören şarj cihazıyla şarj edip kurtarma ihtimaliniz düşükte olsa var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst