Hııı, bir adet H2R alıyordum ah vermediler kavuşamadım :joker:sen hayırdır kawasaki falan. zengin misin o kadar![]()
Korlas'ta fiyat değişikliği yok hala.
Şimdilik Korlasın ve Suzukinin fiyatları değişmedi sanırım. Suzuki özellikle çok makul şuanda.
Kawasaki'nin tasarımını sevmiyorum.
youtube da kawasaki incelemesi izliyorum. adam ucuz ama işini yapıyor diye anlatıyor versys 650 için. burada ise ducati muamelesi görüyor.
Ülkemde bir Kawasaki fetişi mevcut. Burada sadece dört Japondan biri, daha iyi ya da kötü değil.
Ülkemde bir Kawasaki fetişi mevcut. Burada sadece dört Japondan biri, daha iyi ya da kötü değil.