Üst kapak çeşidi

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
eğer scooter da egr denilen geri dönüşüm varsa katalizörlüden al yoksa düzünden onuda en basit olarak şöyle anlarsın üst kapaktan egzoza giden bir boru tarzı bir parça olması lazım ona bak en kolay oradan anlaşılıyor
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
ne güzel ya 200 tl ye üst kapak. parçacıya gitsem 150-175 civarına alırım. 150 tl ye pulsar'ın 1 adet supap piyanosunu alamıyorsun.
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
eğer scooter da egr denilen geri dönüşüm varsa katalizörlüden al yoksa düzünden onuda en basit olarak şöyle anlarsın üst kapaktan egzoza giden bir boru tarzı bir parça olması lazım ona bak en kolay oradan anlaşılıyor

Yanıt için teşekkürler,

https://resmim.net/i/GB5Yn
https://resmim.net/i/GBR6y

Evet üst kapakta egr mevcut,
Ama eksoza giden o çıkışa kör tıpa atmışlar.
Eksozda harici bir dönüş borusu görünmekte lakin onuda devre dışı bırakmışlar.

Üst kapağı Egr'siz şekilde siparişini verip toparlarsam,Bu şekilde Çalışması Sisteme zararı olabilir mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

ne güzel ya 200 tl ye üst kapak. parçacıya gitsem 150-175 civarına alırım. 150 tl ye pulsar'ın 1 adet supap piyanosunu alamıyorsun.

Evet Parça fiyatları çok iyi seviyede,
Eski üst kapağı;
Sibop,Yay,Keçe,
Temizleme,Alıştırma masraflarıyla onarmak 150 tl'yi bulucak.
Bunlarla uğraşmak yerine
Yeni dolu üst kapağı 200 TL'ye almak çok büyük kolaylık.
Üst kapağı baktığım sitede silindir takımı fiyatıda 170 tl başka yerlere baktığımda ortalama 300 TL civarında,
170 TL olanda Sanırım silindir gömleği çok ince ve alaşım kalite farkı olmalı.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Yanıt için teşekkürler,

https://resmim.net/i/GB5Yn
https://resmim.net/i/GBR6y

Evet üst kapakta egr mevcut,
Ama eksoza giden o çıkışa kör tıpa atmışlar.
Eksozda harici bir dönüş borusu görünmekte lakin onuda devre dışı bırakmışlar.

Üst kapağı Egr'siz şekilde siparişini verip toparlarsam,Bu şekilde Çalışması Sisteme zararı olabilir mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------



Evet Parça fiyatları çok iyi seviyede,
Eski üst kapağı;
Sibop,Yay,Keçe,
Temizleme,Alıştırma masraflarıyla onarmak 150 tl'yi bulucak.
Bunlarla uğraşmak yerine
Yeni dolu üst kapağı 200 TL'ye almak çok büyük kolaylık.
Üst kapağı baktığım sitede silindir takımı fiyatıda 170 tl başka yerlere baktığımda ortalama 300 TL civarında,
170 TL olanda Sanırım silindir gömleği çok ince ve alaşım kalite farkı olmalı.

aksine performansı arttırır orayı kapamak ki seninkinde de kapamışlar zaten sorunsuz çalışır sıkıntı yok yakıt ekonomisi için olan bir olay ama tam anlamıyla çalışmıyor tabi haliyle :D çin uyduruk egr sistemi

ben de scooter toplıyacağım bu site acaba güvenilir mi hiç almadım ama fiyatlar cidden çok iyi denemek lazım ufak parçalarla
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
aksine performansı arttırır orayı kapamak ki seninkinde de kapamışlar zaten sorunsuz çalışır sıkıntı yok yakıt ekonomisi için olan bir olay ama tam anlamıyla çalışmıyor tabi haliyle :D çin uyduruk egr sistemi

ben de scooter toplıyacağım bu site acaba güvenilir mi hiç almadım ama fiyatlar cidden çok iyi denemek lazım ufak parçalarla

Siteden bir kere alışveriş yaptım,
Ngk buji,
Selektör düğmesi,
Ayak marş basma kolu

Ürünlerde sorun yaşamadım.
Yalnızca Kargo ücretini alıcı ödüyor.
Yukardaki 3 ürün için izmir’e 19 lira kargo ödemiştim.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Siteden bir kere alışveriş yaptım,
Ngk buji,
Selektör düğmesi,
Ayak marş basma kolu

Ürünlerde sorun yaşamadım.
Yalnızca Kargo ücretini alıcı ödüyor.
Yukardaki 3 ürün için izmir’e 19 lira kargo ödemiştim.

madem izmir'desin, kahramanlar'da motorcu levent'e sorsana? ne kadar çin motoru varsa hepsinin parçası bu adamda.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Siteden bir kere alışveriş yaptım,
Ngk buji,
Selektör düğmesi,
Ayak marş basma kolu

Ürünlerde sorun yaşamadım.
Yalnızca Kargo ücretini alıcı ödüyor.
Yukardaki 3 ürün için izmir’e 19 lira kargo ödemiştim.

o zaman alınır ya bir listemi çıkartıp alayım malzemeleri madem
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
madem izmir'desin, kahramanlar'da motorcu levent'e sorsana? ne kadar çin motoru varsa hepsinin parçası bu adamda.

İzmir merkezle mesafem uzak,
Ayrıca özel Araç ve işimizi bırakıp Zaman ayırmak gerekli.
Çankaya tarafında bir çok parçacıda her çeşit malzeme bulunabilir.
Ancak İnternette bulunamayan veya Fiyatı yüksek bir malzeme olduğunda mecbur şekilde gidilip bakılabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

o zaman alınır ya bir listemi çıkartıp alayım malzemeleri madem

Yukarda belirttiğim üst kapağı bugün siteden sipariş vereceğim.
Silindir takım fiyatı ise 170 lira bu beni düşündürüyor silindir gömleği çok ince midir ve malzeme kalitesi fark durumu olup sorun yaşatır mı diye.
Diğer yerlerde 300 liradan başlıyor silindir fiyatları.
Baktığım sitede ve diğer yerlerde Satılan Silindirlerin üstünde marka falan bulunmuyor.

Ayrıca Siparişlerimde site ile ilgili sorun yaşarsam buradan konu açıp bilgilendirme yaparım.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
İzmir merkezle mesafem uzak,
Ayrıca özel Araç ve işimizi bırakıp Zaman ayırmak gerekli.
Çankaya tarafında bir çok parçacıda her çeşit malzeme bulunabilir.
Ancak İnternette bulunamayan veya Fiyatı yüksek bir malzeme olduğunda mecbur şekilde gidilip bakılabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------



Yukarda belirttiğim üst kapağı bugün siteden sipariş vereceğim.
Silindir takım fiyatı ise 170 lira bu beni düşündürüyor silindir gömleği çok ince midir ve malzeme kalitesi fark durumu olup sorun yaşatır mı diye.
Diğer yerlerde 300 liradan başlıyor silindir fiyatları.
Baktığım sitede ve diğer yerlerde Satılan Silindirlerin üstünde marka falan bulunmuyor.

Ayrıca Siparişlerimde site ile ilgili sorun yaşarsam buradan konu açıp bilgilendirme yaparım.

ben de 2 3 güne veririm sipraiş umarım sorun olmaz sende de bende de benim tek düşüncem fiyatların güncel olmamsı alınca ekstra fiyat farkı yansıtmaları
 
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
ben de 2 3 güne veririm sipraiş umarım sorun olmaz sende de bende de benim tek düşüncem fiyatların güncel olmamsı alınca ekstra fiyat farkı yansıtmaları

Dolu Üst kapak,Takım Silindir,
Eksoz ve Harici Conta takımı
Sitede yazılan dediğim fiyattan Az önce sipariş verdim.
Ödeme şeklini Kapıda ödeme seçtim.(Ürünleri kapıda kontrol edip,
Sorun olduğunda iade işlemi olursa kart vs işleri uzun sürebilir diye)

Kapıda ödeme olduğu için firmayı arayıp onaylatmak gerekiyor.
Firmayı Arayıp isim soyisimden siparişimdeki ürünleri ve fiyatları teyit ettirdim.
Sipariş tutarına ek olarak
+20 lira kargo +10 lira kapıda ödeme ek ücreti olduğunu beyan ettiler.

Umarım sorun yaşamayız.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
36
Merhaba,
Motorumda Bugün komple söküm işlemi yaptım.
Üst kapak sıkıştırma odası,
Sıkıştırma odasındaki Sibop uçları ve
Emme sibop iç yuvası kurumdan görünmüyordu.

+Olarak komple söktüğümde Eksantrik gergisinin bozuk olduğunu ve Eksantrik gergi çubuğuna baskı yapamadığından,
Yalpalayan zincir,
Gergi çubuğu üzerini ve tırnaklarını işlevsiz hale getirip 1 diş sente atlamasınada sebep olmuş.

Gergi çubuğunu değiştirmem gerekli ve çıkaramadım.
Bloğa pimli görünüyor.
Nasıl çıkarabileceğim hakkında fikir verebilir misiniz.


 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2008
Mesajlar
308
Merhaba,
Motorumda Bugün komple söküm işlemi yaptım.
Üst kapak sıkıştırma odası,
Sıkıştırma odasındaki Sibop uçları ve
Emme sibop iç yuvası kurumdan görünmüyordu.

+Olarak komple söktüğümde Eksantrik gergisinin bozuk olduğunu ve Eksantrik gergi çubuğuna baskı yapamadığından,
Yalpalayan zincir,
Gergi çubuğu üzerini ve tırnaklarını işlevsiz hale getirip 1 diş sente atlamasınada sebep olmuş.

Gergi çubuğunu değiştirmem gerekli ve çıkaramadım.
Bloğa pimli görünüyor.
Nasıl çıkarabileceğim hakkında fikir verebilir misiniz.


[url]https://i.hizliresim.com/9a3op7f.jpg[/url]

Merhaba,
Varyatör kısmında alyan civata var, yanlış hatırlamıyorsam 8 numara alyanla söküp, takabilirsiniz.
Fotoğraf alıntıdır.

7BXst.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst