arkadaşlar merhabalar , 1 yıldır rx3i evo 2016 kullanıcısıyım nerederyse bütün forumu taradım ama benim yaşadığım problemi yaşayan ya da yaşamış birisine rastlamadı ( allah kimseye yaşatmasın). benim sorunum egzozla ilgili. Yaklaşık 3 aydır motorun egzozunun içi kızarıyor. katalizör kıpkırmızı oluyor ve dışardan bakınca görülüyor. ustaya görürdüğümde aynı zamanda arıza ışığı da yanıyodu usta enjeksiyon ve oksijen sensörü bakımı yaptı arıza ışığım söndü ama kızarma yine de devam etti. sonraki götürmemde enjeksiyon değişti ama soorun yine çözülmedi, 3. götürdüğümde sübobp ayarları yeniden yapıldı ve egzozu değiştirdik ama kızarma problemi yine geçmedi. son olarak da süboplar değişti ama sorun yine de çözülmedi. sormak istediğim bu sorunu daha önce yaşayan oldu mu ve olduysa nasıl çözdü .şimdiden teşekkürler...