- Katılım
- 6 Kas 2012
- Mesajlar
- 38
- Konu Yazar
- #1
Dostlar merhabalar. Umarım doğru yere konu açmışımdır. A ehliyet için yazıldım fakat hiç bilgim yok (sadece 2 sefer elektrikli scooter kullandım). Ayın 19unda sınav olacak fakat çözemediğim bazı sürüş problemlerim var. Önerilerinizi bekliyorum. Şimdi şöyle ki a sınıfa yazıldığım için 750'lik motorla giricem sınava. İlk zamanlar pulsar ile öğrendim çoğu şeyi yapabilir hale geldim hoca da iyi gittiğimi söylüyor lakin bugün tam gün 700 cc kullandım (honda nc 700x) düz gitmekte slalom yapmakta dönmekte vs sorunum yok motoru az buz kontrol edebiliyorum. Kaldırırken de rahatım vs ama o lanet olası 8 çizme işini yapamıyorum. Hoca sürekli yarım debriyaj yapmamı öneriyor deniyorum ama ne açıyı tutturabiliyorum ne gazı ayarlayabiliyorum ne de debriyajı. Elim ayağım birbirine dolanıyor. Tam sekizin birleşim yerinde durmaya yakın debriyajla devam edip gaz vermemi ve motoru yatırmamı söylüyor ama ben bunu çözemiyorum ya gazı kontrol edemiyorum ya debriyajı fazla-az veriyorum ve doğal olarak çizginin dışına çıkıyorum yada motorun devrini öldürüp durduruyorum. Bunu sınavda yaparsam direkt kalıcam ve kalmak gibi bir lüksüm yok. Korkulu rüyam haline geldi. Biliyorum diyeceksiniz madem tecrüben yok neden A ehliyete başvurdun. Almışken hepsini alayım bi daha para vermiyim hallederim bi şekilde dedim
r: birde üstüne hala doğru düzgün yarım debriyajın yerini de çözemedim. Birde kimi diyor iyi bi şey değil kullanmayın hem motora zararı var kimi diyor kullan. Benim kafam çok karıştı 1. vitesin üstünde dönmeme imkan yok zaten orayı bu tecrübeyle. Nasıl yaparım nasıl ederim bi akıl verin bi püf nokta vs söyleyin nolur. İnternette gırla video izledim lakin onlar hep düşük cc ve o motorlarla dönebiliyorum zaten. Yatırmaya gerek kalmıyo çok fazla ama bu motoru yatırmadan da dönülmüyo. Çok yatırınca da düşecek gibi hissedip korkuyorum. Gideceğim yöne vs bakıyorum olayı bakışla yapmayı çözdüm zaten ama motoru yönlendirip devri öldürmeden girip çıkmayı anlayamıyorum. Sizden yardım bekliyorum. Teşekkürler şimdiden.