Zamlardan sonra bisiklete binme kararı aldım ağalar.

Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Geçen birader bisikletle gelmiş ver bir tur atayım dedim.Sitenin çevresinde iki tur döndüm.
popom sızlıyor bir iki gündür nedenini anlayamadım.Biraderle konuşurken oda popom çok ağrıyor şu bisikletle gezdiğimden beri diyince bende jeton düştü.
Ulan iki turda bu kadar ağrırmı.Bize tepsi gibi sele lazım jel mel kurtarmaz.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Mallorca’da otoyol harici yollar tek şerit gidiş ve geliş, memleket rampaları ile meşhur ve ünlü bisiklet takımlarının antrenman yaptıkları yerler, rampada hızımız 5km/h kadar düşebiliyor arkamızdaki araçlar rampa bitene kadar ne sollamaya çalışıyor ne de bir korna sesi duyuyoruz sabırla bekliyorlar, üçüncü gün sürüşte kuzenim bir anlık dalgınlık ön tekerini asfalttan bankete düşürdü asfalt ve banket arası da 10cm den fazla yüksek olunca takla atarak düştü arkasından ben durumu zar zor torparlayıp ona vurmadan durabildim, o an trafiği görmeniz lazım resmen hayat durdu yoldan geçen bütün araçlar durdu, ambulans çağıralım, hastaneye götürelim diyerek beklemediğim kadar ilgilendiler, çok şükür ciddi bir şey olmadı biraz dinlenip devam edebildik, bu tip olaylar yaşanabilir hastaneye gitme ihtiyacı olabilir diyerek gittiğimiz ülkede geçerli geniş kapsamlı bir sağlık sigortası yaptırmıştık, aklınızda olsun ne olur olmaz seyahat tarihinizi kapsayan geniş kapsamlı sağlık sigortanızı mutlaka yaptırın yurt dışına çıkarken.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

Vay be harika..

O diyarlarda dikkat ediyorum, yollar, kaldırımlar sanki cetvelle çizilmiş gibi. Sanki projenin başına bir simetri hastasını koymuşlar. Takdire şayan bir hadise.

Hollanda, Belçika ve Fransa arasında tel örgü ile çevrili bisiklet otoyolu var bisiklet harici kimse giremiyor, her kavşakta da yönlendirme tabelaları mevcut.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Bura avrupa mı beyler? Aman diyem şakayı bırakın, bu ülkede bisikletten ulaşım aracı olmaz, olamaz. Maazallah bi doblo tamponu tıklatıverirse, gözünüzü gerçeklere bir hastanede odasında açarsınız :)

Elbette yazlık butik yerlerde yaşayanlar ile nüfusu az doğru dürüst trafiği olmayan ufak ilçedekileri saymıyorum. Oralarda sessiz sakin huzurlu yaşayan kesim elbette bisikletini de sürer motosikletini de keyifle kullanır.

Ama büyük illerde bu pek mümkün değil. Kendi şehrimden örnek vereyim yaşadığım semt aşırı eğimli, eğimsiz bir cadde veya sokak bulmak mümkün değil. Sokaklar desen dar, buna rağmen arabalar aşırı hızlı gidiyor ve trafikte saygı sıfır. ana yollar zaten aşırı tehlikeli, bisiklet yolu vs hak getire...

Tek tük bisikletlilere denk geliyorum trafikte, adam en sağdan fıtı fıtı kimseye engel olmadan gitmeye çalışıyor. Böyle sakin süren bisikletlilere bile arabayı üzerine kırıp sıkıştıranlar, arkasına geçip kornaya basıp kendince eğlenenler, yol boş olmasına rağmen yanlarından son sürat sıfır geçerek korkutmaya çalışanlar...

Daha neler neler var anlatamam. Dostlar bisiklet harika bir ulaşım aracı, hemde çok sağlıklı. Bence de herkes bisiklet kullanmalı ama Hollandada veya Belçikada. Bizim insanımız hele bi evrimini tamamlasın, 100 yıl sonra bizde bisiklete geçeriz :)

Bizim ülkede motosiklet bile aşırı riskli, bisikleti düşünemiyorum bile.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ağalar, Bursalı Ali Abi'de bisiklet sevdasina tutulmuş, bu tip bir bisiklet almak istiyormuş. Sizce münasip midir?



Şuraya da Ali Abimin yakışıklı bi resmini atalım tam olsun:



O göbek eriyecek:

 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Bura avrupa mı beyler? Aman diyem şakayı bırakın, bu ülkede bisikletten ulaşım aracı olmaz, olamaz. Maazallah bi doblo tamponu tıklatıverirse, gözünüzü gerçeklere bir hastanede odasında açarsınız :)

Elbette yazlık butik yerlerde yaşayanlar ile nüfusu az doğru dürüst trafiği olmayan ufak ilçedekileri saymıyorum. Oralarda sessiz sakin huzurlu yaşayan kesim elbette bisikletini de sürer motosikletini de keyifle kullanır.

Ama büyük illerde bu pek mümkün değil. Kendi şehrimden örnek vereyim yaşadığım semt aşırı eğimli, eğimsiz bir cadde veya sokak bulmak mümkün değil. Sokaklar desen dar, buna rağmen arabalar aşırı hızlı gidiyor ve trafikte saygı sıfır. ana yollar zaten aşırı tehlikeli, bisiklet yolu vs hak getire...

Tek tük bisikletlilere denk geliyorum trafikte, adam en sağdan fıtı fıtı kimseye engel olmadan gitmeye çalışıyor. Böyle sakin süren bisikletlilere bile arabayı üzerine kırıp sıkıştıranlar, arkasına geçip kornaya basıp kendince eğlenenler, yol boş olmasına rağmen yanlarından son sürat sıfır geçerek korkutmaya çalışanlar...

Daha neler neler var anlatamam. Dostlar bisiklet harika bir ulaşım aracı, hemde çok sağlıklı. Bence de herkes bisiklet kullanmalı ama Hollandada veya Belçikada. Bizim insanımız hele bi evrimini tamamlasın, 100 yıl sonra bizde bisiklete geçeriz :)

Bizim ülkede motosiklet bile aşırı riskli, bisikleti düşünemiyorum bile.

Herkes olaya sizin gibi yaklasirsa hic bir sey duzelmez hocam. Ortalik doblocularla kaynar, bisikletliler de azalir. Soylediklerinizde haksizsiniz demiyorum ama insanlarin sevkini de kirmamak gerek. Uzun zamandir bisiklet kullanmiyorum ama yollarda otomobil ya da motosiklet yerine bisiklet gormeyi tercih ederim.

Bisiklet bir kultur, yazlari binilecek bir arac ya da bir karne hediyesi degil. Burada lafim elbette size degil ama bu ortadogu batakliginda cok sey eksik iste. Temel eksik ise adaletin olmayisi. Sadece 1 kez, 1 kez ilgili mahkeme, o tiklatan doblocunun gotundeki donu alana da kadar ceza versin gorelim bakalim neler oluyor ileride. Trafikte gelisme denetimle oluyor, bizde de o hic yok.

Otomobile yol vermem bisikletliye veririm o derece kilim otomobil kulturune :)
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Herkes olaya sizin gibi yaklasirsa hic bir sey duzelmez hocam. Ortalik doblocularla kaynar, bisikletliler de azalir. Soylediklerinizde haksizsiniz demiyorum ama insanlarin sevkini de kirmamak gerek. Uzun zamandir bisiklet kullanmiyorum ama yollarda otomobil ya da motosiklet yerine bisiklet gormeyi tercih ederim.

Bisiklet bir kultur, yazlari binilecek bir arac ya da bir karne hediyesi degil. Burada lafim elbette size degil ama bu ortadogu batakliginda cok sey eksik iste. Temel eksik ise adaletin olmayisi. Sadece 1 kez, 1 kez ilgili mahkeme, o tiklatan doblocunun gotundeki donu alana da kadar ceza versin gorelim bakalim neler oluyor ileride. Trafikte gelisme denetimle oluyor, bizde de o hic yok.

Otomobile yol vermem bisikletliye veririm o derece kilim otomobil kulturune :)

İyide hocam benim sözlerimle düzelecekse hemen söyleyeyim "Arkadaşlar hepiniz bisiklet sürün, trafikteki maganda sürücülerden de korkmayın."

Şimdi bir şeyler düzeldi mi? Düzelmedi.

Sırf insanların hevesi kırılmasın diye yalan söz mü konuşalım hocam? Bisiklet kullanmak ülkemizde aşırı büyük risk taşıyor mu? taşıyor. Üstelik motosiklet kullanmaktan kat be kat tehlikeli. En azından motosiklet üzerinde kaskımız, montumuz, eldivenimiz, dizliğimiz, botumuz, kevlar pantolonumuz ve tehlikeli durumlardan kaçabilmek için elimizin altında güç var.

Elbette bende trafikte daha fazla bisikletli ve motosikletli görmek istiyorum, hatta araba sürücülerinin de daha saygılı olmalarını canı gönülden arzu ediyorum. Ama işler benim istememle olmuyor.

"... Ortalik doblocularla kaynar, bisikletliler de azalir." demişsiniz. Ortalık zaten katil doblocularla kaynıyor, bisiklet sürenlerin sayısının artmasının bunlara bir çözüm olmadığını hepimiz biliyoruz. Trafik sorunu bisiklet süren sayısının artmasıyla düzelecek bir sorun değil, daha fazla kurbanlık koyunu aslanların arasına salmaktan bi farkı yok sizin çözümünüzün.

"...Sadece 1 kez, 1 kez ilgili mahkeme, o tiklatan doblocunun gotundeki donu alana da kadar ceza versin gorelim bakalim neler oluyor ileride." Şimdi bu konuya hiç girmek istemiyorum aslında, çünkü konu yine bizi yönetenlere ve siyasete kayıyor. Sonra hep siyaset konuşuyorsunuz oluyor. Yasaları ben yazmadım, bi zahmet bizi yöneten her kimse onlara sormak lazım, son 16 yılda 189 kez ihale kanunu değiştirmeye uğraşacaklarına azıcık da Türk Ceza Kanununuyla uğraşsınlar.

Önce ceza kanunu değişsin, kendimizi azıcık daha güvende hissedelim, sonra size sözüm olsun, bende gidip bir bisiklet alacağım. O zamana kadar ne binerim, nede tavsiye ederim. Hobi olarak park ve bahçelerde binecekler keyif için binsin tabi, trafiğe çıkmayı düşünen varsa da Allah yardımcısı olsun diyorum...
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
İyiki almışsın yakında bisiklette lüks olacak,
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Ağalar, Bursalı Ali Abi'de bisiklet sevdasina tutulmuş, bu tip bir bisiklet almak istiyormuş. Sizce münasip midir?

[url]https://i.hizliresim.com/czonn38.jpg[/url]

Şuraya da Ali Abimin yakışıklı bi resmini atalım tam olsun:

[url]https://i.hizliresim.com/f6ya5qg.jpg[/url]

O göbek eriyecek:

[url]https://i.hizliresim.com/f7u29yv.jpg[/url]

Mustafa bizim resimlerimizi paylaştığın için çok amma çok teşekkürler. Sağ olasın. Ne dersiniz bu kırmızı FATBOY velespitten gayrısı şol fakiri
taşıyabilir mi?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaşlar böyle hafif kilolu olduğuma bakmayın, 30 yaşına kadar üflesen uçacak kadar sıska bir insandım ben. Millet benle dalga geçerdi, yemek yemezsen bak böyle olursun diye göstererek çocukları tehdit ederlerdi. Ne oldu bana anlamadım. Eski resimlerimi göstersem inanmazsınız.

Ne oldu, yaşla birlikte günlük yaktığın kalori miktarı azaldı, vücut eskiden yediklerini enerji olarak harcarken şimdi "hacı abi bana bunlar fazla, kalanı kötü günler için depoluyorum yağ olarak" demeye başladı. Hormon seviyelerin azaldı, özellikle testosteron seviyen düşmeye başladı, testosteron düştükçe vücut su tutmaya, su tuttukça yağlanmaya yağlandıkça östrojen seviyen artmaya, östrojen arttıkça testosteronu daha da düşürmeye başladı.
O döngüden çıkmalısın.
Günlük alman gereken kalori miktarı ortalama 2000 kalori ve salatana koyduğun sadece bir yemek kaşığı yağ ortalama 150 kalori. Velhasıl ne yersen o olursun :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ne oldu, yaşla birlikte günlük yaktığın kalori miktarı azaldı, vücut eskiden yediklerini enerji olarak harcarken şimdi "hacı abi bana bunlar fazla, kalanı kötü günler için depoluyorum yağ olarak" demeye başladı. Hormon seviyelerin azaldı, özellikle testosteron seviyen düşmeye başladı, testosteron düştükçe vücut su tutmaya, su tuttukça yağlanmaya yağlandıkça östrojen seviyen artmaya, östrojen arttıkça testosteronu daha da düşürmeye başladı.
O döngüden çıkmalısın.
Günlük alman gereken kalori miktarı ortalama 2000 kalori ve salatana koyduğun sadece bir yemek kaşığı yağ ortalama 150 kalori. Velhasıl ne yersen o olursun :)

Şu marketlerde satılan hazır gıdalar çok tehlikeli. Acayip kilo aldırıyorlar. Ayrıca ekmek. Ekmek tek başına kilo kaynağı.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Dün hanımla bisiklet binmeye cıktık.

10 km git 10 km gel toplam 20 km bisiklet bindik. Toplamda 2 kez durup 5 sigara 2 kahve ve 1 sise su içtik.

Toplamı 25 tl. Yani km de 80 kuruş yaktık.

Bisiklet binmek motora binmekten daha pahalı.

:queen:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Dün hanımla bisiklet binmeye cıktık.

10 km git 10 km gel toplam 20 km bisiklet bindik. Toplamda 2 kez durup 5 sigara 2 kahve ve 1 sise su içtik.

Toplamı 25 tl. Yani km de 80 kuruş yaktık.

Bisiklet binmek motora binmekten daha pahalı.

:queen:

Kahveni, suyunu evde hazırlayıp termosa dolduracaksın atacaksın sırt çantasına ::cheeeeer
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Geçenlerde kilo vereyim diye akşam yemeğinde yalnızca salata yedim. Doydum gibi ama bir saat sonra acıktım, 2 saat sonra da artık dayanamıyorum diye sucuklu tost yaptım, boşuna salata yemiş oldum yani. Yaz geldi biradan alınan kalorilere yer açmak için yemeği azaltmam lazım ama zor olacak gibi.
Zaten pandemi yüzünden evden çalışmaktan iyice hareketsiz kaldım. Bütün gün bilgisayar başında olunca dışarı çıkıp yürümeye bile zaman kalmıyor, zaman olduğunda da çok yoruldum deyip salonda kanepede uyuyayım biraz diyorum. Bisiklet olsa bizim buralar çok yokuş, bu yaştan sonra bu yokuşları tırmanamam.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Dün hanımla bisiklet binmeye cıktık.

10 km git 10 km gel toplam 20 km bisiklet bindik. Toplamda 2 kez durup 5 sigara 2 kahve ve 1 sise su içtik.

Toplamı 25 tl. Yani km de 80 kuruş yaktık.

Bisiklet binmek motora binmekten daha pahalı.

:queen:

sen ona 40 kuruş de :D
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Geçenlerde kilo vereyim diye akşam yemeğinde yalnızca salata yedim. Doydum gibi ama bir saat sonra acıktım, 2 saat sonra da artık dayanamıyorum diye sucuklu tost yaptım, boşuna salata yemiş oldum yani. Yaz geldi biradan alınan kalorilere yer açmak için yemeği azaltmam lazım ama zor olacak gibi.
Zaten pandemi yüzünden evden çalışmaktan iyice hareketsiz kaldım. Bütün gün bilgisayar başında olunca dışarı çıkıp yürümeye bile zaman kalmıyor, zaman olduğunda da çok yoruldum deyip salonda kanepede uyuyayım biraz diyorum. Bisiklet olsa bizim buralar çok yokuş, bu yaştan sonra bu yokuşları tırmanamam.

Kardeş durumun kötü, yağ birikimi oluyor dikkat et. Kalp damar sağlığı için her gün düzenli olarak spor yap.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Dün hanımla bisiklet binmeye cıktık.

10 km git 10 km gel toplam 20 km bisiklet bindik. Toplamda 2 kez durup 5 sigara 2 kahve ve 1 sise su içtik.

Toplamı 25 tl. Yani km de 80 kuruş yaktık.

Bisiklet binmek motora binmekten daha pahalı.

:queen:

Desene bisiklet de olsa kaçış yok. O para ödenecek!
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
Orta seviye Shimano setli bir bisiklet bile olmuş 5 kağıt. Elalemin eski kasa 1000rr aldığı paraya bisiklet alıyoruz. Bu ülke kadar insanı yoran başka ülke yoktur. İnsan harbiden bu ülkede mental olarak yoruluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst