- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,340
- Konu Yazar
- #1
Motorumu bakıma sokmuştum. Tesisatı elden geçirdim karbüratörü değiştirdim. Arkadaştan çalışan karbüratörü aldım taktım.
Rölantide veya hızlanırken sorun yok. Sabit gazda tekliyor motor. Alçak devirde yapıyor bunu.
Karbüratör iğnesini her yüksekliğe takıp denedim. Hava ayarını defalarca yaptım. Karbüratörü temizledim. Neler neler denedim sorunu çözemedim. Farklı bujilerde denedim.
Başka neyden olabilir?
Rölantide veya hızlanırken sorun yok. Sabit gazda tekliyor motor. Alçak devirde yapıyor bunu.
Karbüratör iğnesini her yüksekliğe takıp denedim. Hava ayarını defalarca yaptım. Karbüratörü temizledim. Neler neler denedim sorunu çözemedim. Farklı bujilerde denedim.
Başka neyden olabilir?