Sulanan çimlerden hayatta kalma mücadelemiz bu senede başladı

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
İstanbul trafiğinde hayatta kalma mücadelemiz yetmiyor gibi şimdide kontrolsüzce sulanan çimlerden yola akan sulardan korunmaya çalışıyoruz. Cuma günü Bomonti den Beşiktaş tüneline girerken ortalık göl gibiydi güneşinde etkisiyle son anda farkettim ayakla falan derken motoru tuttuk Allah korusun düşsem diğer araçlar geçecek üstümden. İnsan hayatı bu kadar ucuz olmamalı yokmu bunları kontrol eden açmayı bildiği gibi kapatmayı da bilen
 
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
9
Merhaba, konu hakkında 153 üzerinden Beyaz Masa'ya şikayette bulunabilirsiniz. Hatta şikayetinizin kalıcı olması açısından site üzerinden yazılı başvuru da yapabilirsiniz. Günümüzde kuraklığın da bu kadar arttığı bir dönemde su israfı geleceğimizden çalmaktadır. Ayrıca bu şekilde yollarda bizlere yarattığı tehlike de her sene yüzlerce kazaya sebep olmaktadır. Bu konuda her gören arkadaşın şikayet oluşturması bence ciddi bir farkındalık oluşacaktır. Şikayetinize kaza riskinin yanına suyun boşuna akıtılmasını da eklerseniz daha etkili olacaktır.

Olası bir kaza durumunda da yaptığınız yazılı başvuruyu göstererek İBB'yi dava etmeye kadar gidilebilir diye düşünüyorum.

Güvenli sürüşler dilerim.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
bunun için reklam çalışması yapılmadan bunların düzelmesi mümkün değil çünkü motorcu dışında kimse bunun farkında değil
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Merhaba, konu hakkında 153 üzerinden Beyaz Masa'ya şikayette bulunabilirsiniz. Hatta şikayetinizin kalıcı olması açısından site üzerinden yazılı başvuru da yapabilirsiniz. Günümüzde kuraklığın da bu kadar arttığı bir dönemde su israfı geleceğimizden çalmaktadır. Ayrıca bu şekilde yollarda bizlere yarattığı tehlike de her sene yüzlerce kazaya sebep olmaktadır. Bu konuda her gören arkadaşın şikayet oluşturması bence ciddi bir farkındalık oluşacaktır. Şikayetinize kaza riskinin yanına suyun boşuna akıtılmasını da eklerseniz daha etkili olacaktır.

Olası bir kaza durumunda da yaptığınız yazılı başvuruyu göstererek İBB'yi dava etmeye kadar gidilebilir diye düşünüyorum.

Güvenli sürüşler dilerim.

Hangi birini şikayet edebilirim ki şişli civarı en az 20 bölge sayabilirim şuanda sulama fazlalığı konusunda
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
Şikayetle çözülecek bir konu değil malesef.

Ben genelde orta şerit kullanıyorum riske girmemek için ama göbekte yere yapışmışlgm var :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst