- Konu Yazar
- #1
İstanbul trafiğinde hayatta kalma mücadelemiz yetmiyor gibi şimdide kontrolsüzce sulanan çimlerden yola akan sulardan korunmaya çalışıyoruz. Cuma günü Bomonti den Beşiktaş tüneline girerken ortalık göl gibiydi güneşinde etkisiyle son anda farkettim ayakla falan derken motoru tuttuk Allah korusun düşsem diğer araçlar geçecek üstümden. İnsan hayatı bu kadar ucuz olmamalı yokmu bunları kontrol eden açmayı bildiği gibi kapatmayı da bilen