- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yeni aldığım cbr 250 nin yağ değişim zamanı geldi. Ancak kendim yapmak istiyorum bu değişimi hem biraz öğreneyim bu işleri diyerek arkadaşımla yapacağız. Ancak şöyle bir durum var eski motosikletimden kalan fazlalık kullanılmamış yağ var.
Üründe şu :
https://www.trendyol.com/motul/hero-dash-lx-dash-vx-3000-10w40-motor-yagi-1-lt-p-87389292?boutiqueId=61&merchantId=149231
Bu yağ cbr 250 için uygunmudur ? Eğer uygunsa bu yağdan elimde yarım litreden fazla var. Cbr 250 ise 1.5 litre yağ alıyormuş 1 kutu daha alıp koyarım diye düşünüyorum. Sizce uygun mudur ?
Üründe şu :
https://www.trendyol.com/motul/hero-dash-lx-dash-vx-3000-10w40-motor-yagi-1-lt-p-87389292?boutiqueId=61&merchantId=149231
Bu yağ cbr 250 için uygunmudur ? Eğer uygunsa bu yağdan elimde yarım litreden fazla var. Cbr 250 ise 1.5 litre yağ alıyormuş 1 kutu daha alıp koyarım diye düşünüyorum. Sizce uygun mudur ?