29 Nisan - 17 Mayıs arası Motosiklet Tamircileri açık mı?

Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
225
Arkadaşlar merhaba karantina döneminde motosiklet tamircileri açık mı bilgisi olan var mı? Nette ve genelgede motosiklet tamircileri için kısıtlama vs göremedim. Motoru bugün bıraktım ustaya tamir ve parça siparişi için parasını da peşin ödedim. Karantina da açık mısın diye sordum açığım dedi. Oturduğum mahallenin motosiklet tamircisi. Cevaplar icin simdisen eyvallah beyler iyi formlar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
İzin belgesi olanlar açabiliyorlar.
 
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
214
Benim kendi tamircim instagramdan açık olduğunu belirten bir paylaşım yapmıştı bu sabah. Herhalde bir çoğu açık olacak gibi.
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
225
İzin belgesi olanlar açabiliyorlar.

Teşekkürler yanit icin. Ben de oyle dusundum o kadar isletme pakete cikiyo motorlarin bakimi osu busu acik olmasi lazimdi diye dusunmustum. Bu arada 4 yer gezdim mahalledekine gitmesen once hepsinde kuyruk sira vardi almadilar beni. Fren tutmuto öliyimi dedim bakamam dedi. Motosiklet tamircisi olmak vardi bu devirdee

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

Benim kendi tamircim instagramdan açık olduğunu belirten bir paylaşım yapmıştı bu sabah. Herhalde bir çoğu açık olacak gibi.

Teşekkürler 🤩
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
tam kapanma dıyorlar tamirci acık.

Tam kapanmada sadece markete gıtmek serbest ıse tamırcıye nasıl gıdecek.

Gercı onları yenı musterı alsın dıye degıl de ellerındekı ısı bıtırsınler dıye acık ıznı vermıslerdır
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,030
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
tam kapanma dıyorlar tamirci acık.

Tam kapanmada sadece markete gıtmek serbest ıse tamırcıye nasıl gıdecek.

Gercı onları yenı musterı alsın dıye degıl de ellerındekı ısı bıtırsınler dıye acık ıznı vermıslerdır

Paket / kurye çalışanları için açık olmaları gerekli. Aracı arızalanan kurye 17 gün çalışmayacak mı? Mümkün değil... Mantıklı bence.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bugun biraz dolandım, tek kapalı olan dükkan berberlerdi. Petshopundan eczanesine , fırınından dekorasyoncusuna, imalathanesinden kargosuna heryer acıktı.

Tam kapanma g.t ister. Ülkeyi 17 gün kapatacak g.t yok bunlarda. Kapatıyorsan sağlık sektörü hariç heryeri kapatıp hayatı durduracaksın.

Durdurmuyorsan da tam kapatma değil tam sokağa cıkma yasagı dıyeceksın.
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
225
Honda Esengül ve Honda Anes de açık. İhtiyacı olanın bilgisine.

Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

bugun biraz dolandım, tek kapalı olan dükkan berberlerdi. Petshopundan eczanesine , fırınından dekorasyoncusuna, imalathanesinden kargosuna heryer acıktı.

Tam kapanma g.t ister. Ülkeyi 17 gün kapatacak g.t yok bunlarda. Kapatıyorsan sağlık sektörü hariç heryeri kapatıp hayatı durduracaksın.

Durdurmuyorsan da tam kapatma değil tam sokağa cıkma yasagı dıyeceksın.

Ben geçen berbere gittim içersi tıklım tıklımdı v 5 usta harıl harıl çalışıyor. Ustalar maskeli ama müşteriler maskesiz traş oluyor mecburen. Bulasmasi kolaylasiyor. sanirim bu yüzden berberlere net karar gelmis ola ilir
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------



Ben geçen berbere gittim içersi tıklım tıklımdı v 5 usta harıl harıl çalışıyor. Ustalar maskeli ama müşteriler maskesiz traş oluyor mecburen. Bulasmasi kolaylasiyor. sanirim bu yüzden berberlere net karar gelmis ola ilir


hiç zannetmıyorum hocam, dün a101 e girmemle cıkmam bir oldu. Berberde 5 kişi traş etse 5 kişi de oturur kalanını dışarda bekletebilir.
markete giriyorsun 50 kişi var. Adamlar ssağlıgı düşünüyor olsa önce marketleri yasaklar.

hepsini geçtim bak bugun sadece bakkallar acık, insanlar sahlde geziyor. Bi polis de "ulan sahil ne alaka" demıyor :D
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
hiç zannetmıyorum hocam, dün a101 e girmemle cıkmam bir oldu. Berberde 5 kişi traş etse 5 kişi de oturur kalanını dışarda bekletebilir.
markete giriyorsun 50 kişi var. Adamlar ssağlıgı düşünüyor olsa önce marketleri yasaklar.

hepsini geçtim bak bugun sadece bakkallar acık, insanlar sahlde geziyor. Bi polis de "ulan sahil ne alaka" demıyor :D

Benim evin onunde pazar kuruluyor. Belediye pazar girisine portatif bir bilgi panosu koymus, sunu yazmis. "Ayni anda 3500 kisi bulunabilir :) "

Domates alacaksin, millet hepsini mincikliyor secerken, sonra dusunuyorsun berber niye kapali, kendi halinde koltuk kaplayan dosemeci niye kapali diye ama anlam veremiyorsun.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Benim evin onunde pazar kuruluyor. Belediye pazar girisine portatif bir bilgi panosu koymus, sunu yazmis. "Ayni anda 3500 kisi bulunabilir :) "

Domates alacaksin, millet hepsini mincikliyor secerken, sonra dusunuyorsun berber niye kapali, kendi halinde koltuk kaplayan dosemeci niye kapali diye ama anlam veremiyorsun.


bızım buradakı pazarcılar dayak yedı bu korona ılk cıktıgı zaman

elemanlar hepbir agızdan "korona nedenıyle secmece yasak" muhabbetıne yaşlı kadınlara kötü malları iteliyorlarmış.kadının birisi poşeti parayı ödemeden acmış bakmış kı yarısı çürük. pazarcıyı dövmüşlerdi :D
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
bızım buradakı pazarcılar dayak yedı bu korona ılk cıktıgı zaman

elemanlar hepbir agızdan "korona nedenıyle secmece yasak" muhabbetıne yaşlı kadınlara kötü malları iteliyorlarmış.kadının birisi poşeti parayı ödemeden acmış bakmış kı yarısı çürük. pazarcıyı dövmüşlerdi :D

Eline saglik dovenlerin :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bizim buradaki pazar acayip kazık. Yıllardır bu yüzden alışveriş yapmıyordum. İnternetten sipari edip taze düzgün sebze gönderen yerler bile pazardan ucuza geliyor bazen en azından düzgün ürün gönderiyorlar pazarcılarla ve o kalabalıkla muhattap olmamış oluyoruz. Pazar denen olayı zaten hiç sevemedim. Niye sokakları işgal edip o kalabalıkta satış yapılıyor ki devir 21 yüzyıl.
Pazarcıların çıkışı sanırım çevre köylerden vb. üreticiler kendi ürünlerini getirip satabilsinler diye çıkmış bir şey ama şu anki pazarcı esnafının kaçı bu şekilde köyde kendi ürününü getirip satmaya çalışanlar? Çoğu bu işin esnafı olmuş halden alıp satıyorlar. O zaman ne gerek var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst