250SR Yakıt ve sürüş hakkında önerileriniz

Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
Nasip olursa bu hafta içi CF Moto 250SR almayı düşünüyorum. Yakıt konusunda bir arkadaş vlogunda 125 km de 50 tl yaktı demiş 1200km de rodaj yeni bitmiş ve sürekli top speed gitmeye çalıştım diyor sizce yakıt durumu nedir sürüşü nasıldır
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
Bence 40 bine bu güç fukarası motor alınmaz. 42.500'e Yeni Dominar 400 var. İkinci elde R25-MT25 de alınabilir. Kesin alacağım diyorsan yakıt olarak sıkıştırırsan 5 litreyi görebilir ama sakin kullanımda 125'lik kadar yakar. Tek silindirli küçük hacimli motorlar sıkıştırınca çok yakıyor.
 
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
40000 bin liraya ekipman dahil bu motoru aldığımda herşeyi kapatıyorum sigortası felan filan ama dominar 42 bucuk lira arada fark oluşuyor ben 250 Sr için soruyorum aradaki fark çok küçük bir fark değil
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
2500 tl fark bile sayılmaz.zevkler tartışılmaz ama o motor o parayı etmez.bencede dominar ug400 değerlendirirseniz daha mantıklı olucaktır.yada düz nk250 almak yada dominar 250 almanız da mantıklı olur 8000tl işte şimdi ciddi bir para diyebiliyoruz.4 litre civarı yakıyor nk250 buda aynı yakıcaktır hatta sanırım daha azdı arkadaş 5500km dir sürüyor
 
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
Bence 40 bine bu güç fukarası motor alınmaz. 42.500'e Yeni Dominar 400 var. İkinci elde R25-MT25 de alınabilir. Kesin alacağım diyorsan yakıt olarak sıkıştırırsan 5 litreyi görebilir ama sakin kullanımda 125'lik kadar yakar. Tek silindirli küçük hacimli motorlar sıkıştırınca çok yakıyor.

hocam bide ben bu dediğin r25 dir mt25 dir çok araştırdım direk 250sr atlamadım r25 ve mt25 in hepsi 4. 5. sahibi ve hepsi kazalı 0 ı 43 milyar adam 10 bin km deki motora 42 yazmıs zaten mantıklı değil böyleleri
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Yakıtı düşünüyorsanız YS 125 alın. 40 Bin lirayı Çinliye oynamaktansa Hintliye ya da 2. El Japona oynamak daha iyi olur.
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
hocam bide ben bu dediğin r25 dir mt25 dir çok araştırdım direk 250sr atlamadım r25 ve mt25 in hepsi 4. 5. sahibi ve hepsi kazalı 0 ı 43 milyar adam 10 bin km deki motora 42 yazmıs zaten mantıklı değil böyleleri
R25 Sıfırı 49.950
MT-25 Sıfır 47.300 Liste fiyatları.
42-43 civarında R25, 40 civarında MT-25 alınabilir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Benzinin litresine 7 TL desek, 50 TL'lik yakıt 7,14 lt demek, bu yakıtla 125 km gidebilmişse 5,71 lt / 100 km yakıt tüketimi var demek ki 250 cc tek silindir motor için çüşşş. Ben 13 senelik çift silindir 650 cc'de ayı gibi kullandığımda bile daha az yaktırıyorum. Arkadaşın ölçümünde bir yanlışlık olmasın?
 
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
Benzinin litresine 7 TL desek, 50 TL'lik yakıt 7,14 lt demek, bu yakıtla 125 km gidebilmişse 5,71 lt / 100 km yakıt tüketimi var demek ki 250 cc tek silindir motor için çüşşş. Ben 13 senelik çift silindir 650 cc'de ayı gibi kullandığımda bile daha az yaktırıyorum. Arkadaşın ölçümünde bir yanlışlık olmasın?

hocam şöyle kaba taslak ölçmüş ama yani bide şey top speed gitmeye çalıştım diyor yani sürekli gazlancak yerde gazlamış
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Benzinin litresine 7 TL desek, 50 TL'lik yakıt 7,14 lt demek, bu yakıtla 125 km gidebilmişse 5,71 lt / 100 km yakıt tüketimi var demek ki 250 cc tek silindir motor için çüşşş. Ben 13 senelik çift silindir 650 cc'de ayı gibi kullandığımda bile daha az yaktırıyorum. Arkadaşın ölçümünde bir yanlışlık olmasın?

XJ6 bile 100 km'de ortalama 4.7 litre yakıyor abi. Uzun yolda 3.6 litre görmüşlüğüm var :thumleft:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
@beratfur67 Dostum tamam tapa gazda bile o kadar yakmaması lazım o motorun. Mutlaka bir yanlışlık olmalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

XJ6 bile 100 km'de ortalama 4.7 litre yakıyor abi. Uzun yolda 3.6 litre görmüşlüğüm var :thumleft:

Nc.ler ile yakıt tüketiminde kapışıyorsun kardeşim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Benzinin litresine 7 TL desek, 50 TL'lik yakıt 7,14 lt demek, bu yakıtla 125 km gidebilmişse 5,71 lt / 100 km yakıt tüketimi var demek ki 250 cc tek silindir motor için çüşşş. Ben 13 senelik çift silindir 650 cc'de ayı gibi kullandığımda bile daha az yaktırıyorum. Arkadaşın ölçümünde bir yanlışlık olmasın?

Tamirciye gelen bir adam revival 50ccye 100kmde 4-5 litre yaktırdım diyordu. Full tapagaz gitmiş. R25te 6.5 litreleri görenler var.
 
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
@beratfur67 Dostum tamam tapa gazda bile o kadar yakmaması lazım o motorun. Mutlaka bir yanlışlık olmalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------



Nc.ler ile yakıt tüketiminde kapışıyorsun kardeşim :)

reklam olmasın hani bir sıkıntı çıkmasın diye videoyu paylaşamıyorum Bir arkadaş daha var 2 aydır kullanan adam şey dedi r25 kadar fazla yakmıyor cbr 250 kadarda az yakmıyor dedi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst