çok güzel küfür yeniyor şu yolda motorlara yamillet su kaynatırken 160 la geçiyorsun yanından.görüntüler efsane olmuş zzr1400 de antalyada kullanıcak yer yok ya hep çevresi
Teşekkürler hocam, aynen Antalya'da bu makinelere uygun bir yol ne yazık ki. Artık seneye 3.Marmara Otoyolundahttps://www.youtube.com/watch?v=MpYTh61P8MQ&ab_channel=MUSCLEBIKER
Arabayla devamlı geçtiğim, geçerken de özellikle eski motorumla cbr650f ile geçmeyi hayal ettiğim yol. Keyifli sürüşler dilerim
selamlar o tarafta radar vs yok mu ??? güzel sürüş ....