Yurt dışında neden motosikletleri kovalıyorlar

Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sosyal medyada dolaşırken rastladığım videolarda cross veya atv süren motosiklet sürücülerini terörist gibi kovalıyorlar yakalamaya çalışıyorlar (gaz sıkanlar,araba ile çarpanlar ve üstüne atlayanlar) neden böyle bir şey yapıyorlar?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
ülkemize karışıp duran yurtdışındaki üyelerimizi konuya bekliyorum, yorum yapması gereken yere yorum yapsınlar belki de ilk defa , Cünkü bende merak ettim :D

Seninki kadar olmasa da yurtdışında cok fazla polisin silahla durdurma önüne atlama arac ile yol kesme videosu görüyorum.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Trafiğe çıkamayan araçlarla otoyolda teker yapıyorlar çünkü. Kaşınıyorlar kısacası.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Sebebi "Ses terörü , umursamazlık , özel mülkiyet/arazileri ihlal" .

Senelerdir Enduro/cross kullandım , en nefret ettiğim özelliği lanet egzozlarının , iğreti rahatsız edici sesleri idi .

Buna sözde "doğa" dezisi yaparken orada yaşayan insanların tapulu yahut tapulu olmasada asırlardır ekip biçtikleri yer/tarla/bağ gibi yerlere izinsiz küstahça girilip , orada yaşayan insanları ses/görüntü/kalabalık ile huzursuz edilmesi temel sebebi.

Hasılı kelam...


BİR ENDURO/ADV/CROSS MOTOSİKLET SAHİBİ OLDUĞUNUZDA , DAĞLAR TAŞLAR DERELER, ORMANLAR'IN TAPUSU SİZE VERİLMİYOR , BU BİLİNMELİ.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Sosyal medyada dolaşırken rastladığım videolarda cross veya atv süren motosiklet sürücülerini terörist gibi kovalıyorlar yakalamaya çalışıyorlar (gaz sıkanlar,araba ile çarpanlar ve üstüne atlayanlar) neden böyle bir şey yapıyorlar?

Izlediginiz videolarda o araclara ait ozelliklere dikkat ettiniz mi? Plaka, sinyaller, stop lambasi, hiz gostergesi vs var miydi ? Bunlardan 1 tanesi bile eksik olsa, yurtdisinda trafige ciktiginizda ceza yersiniz, durmadiginizda da polis vs kovalar yakalar cezayi yapistirir. O araclari insan gibi kullananlarin videolarini da izleyin, onlar ya kamyonet (pickup) tarzi araclarla ya da treyler ile goturup arazide kullanirlar.

Bizde ise trafik bakar, muayenesi varsa gec der, plaka disindaki diger eksikleri cok umursamaz.

Bir de gurultu ve yolda sacma sapan hareketlerle trafigi tehlikeye sokmak var tabii.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O motosikletrin cogu sinyal farsiz trafige cikamazlar.cikanlarda dikkat edin otoyolda teker yapip diger araclari korkutuyorlar.birde fmf egzos falam var ses olayi sanirim korkutuyo rahatsiz ediyor arabalari
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Izlediginiz videolarda o araclara ait ozelliklere dikkat ettiniz mi? Plaka, sinyaller, stop lambasi, hiz gostergesi vs var miydi ? Bunlardan 1 tanesi bile eksik olsa, yurtdisinda trafige ciktiginizda ceza yersiniz, durmadiginizda da polis vs kovalar yakalar cezayi yapistirir. O araclari insan gibi kullananlarin videolarini da izleyin, onlar ya kamyonet (pickup) tarzi araclarla ya da treyler ile goturup arazide kullanirlar.

Bizde ise trafik bakar, muayenesi varsa gec der, plaka disindaki diger eksikleri cok umursamaz.

Bir de gurultu ve yolda sacma sapan hareketlerle trafigi tehlikeye sokmak var tabii.

Yanlış hatırlamıyorsam bir ss makinatada aynısını yapmıştı bir polis silah çekerek durmasını falan emretmişti tamam kovalanır sağa çektirilir ama silah çekmek araba ile çarpmak hiç insanca birşey değil
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Yanlış hatırlamıyorsam bir ss makinatada aynısını yapmıştı bir polis silah çekerek durmasını falan emretmişti tamam kovalanır sağa çektirilir ama silah çekmek araba ile çarpmak hiç insanca birşey değil

Gülümsettin beni. Polis dur dediğinde dursaydı o polis silah çeker miydi?

Prensip şu: Kurallara uyarsan başına hiç bir şey gelmez, kurallara uymazsan başına her şey gelir.

Gayet mantıklı ve insani.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Adamın ormanlık özel arazisine kaçak girip vız vızz vızzz dolaştıkları durumlarda da arazi sahibinin bu motorluları kovaladığı örnekler var.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
burdaki gibi orda motor sürünce akıl hastası piskopat bu adam diyip allah kitap gta 5 yıldız üstüne geliyorlar.bize göre normal kalıyor ama orda bu şekilde değil.gerçi burda adama çıkarıp sıkınca bile serbest kalıyorsun :) o yüzden orda değil bizde bi anormallik var.medeniyet kısmı bizde gelişmemiş değil hiç yok çünkü :cherry:
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burdaki gibi orda motor sürünce akıl hastası piskopat bu adam diyip allah kitap gta 5 yıldız üstüne geliyorlar.bize göre normal kalıyor ama orda bu şekilde değil.gerçi burda adama çıkarıp sıkınca bile serbest kalıyorsun :) o yüzden orda değil bizde bi anormallik var.medeniyet kısmı bizde gelişmemiş değil hiç yok çünkü :cherry:

Bizim cgci süpermanleri Amerikaya salsak nasıl bi sonuç çıkar acaba :pl:
 
Katılım
19 Eki 2020
Mesajlar
1
Özel mülkiyet konusunda bizden daha hassaslar ama her ne olursa olsun insanca müdahale etmek lazım.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu tarz videoları genelde güney amerika ülkelerinde görüyoruz bence genelde apache takımı yoksa insan gibi gideni hiçbir yerde kovalamıyorlar
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Yanlış hatırlamıyorsam bir ss makinatada aynısını yapmıştı bir polis silah çekerek durmasını falan emretmişti tamam kovalanır sağa çektirilir ama silah çekmek araba ile çarpmak hiç insanca birşey değil

Abisi sizin nesli anlamak çok zor. Toplum kurallarını hiçe sayınca, insan gibi davranmış olacaksın, memur müdahale edince insanlık dışı hareket yapmış olacak. Hürriyet başkasının hakkına tecavüz etmek, kurallara uymamak değildir. Ne yapacak arkasından "hey adamım dursana lütfen" diye bağıracak mı? Sen polise ne şekilde muamele edersen, aynısını tepki olarak görürsün. Şu an kendi mahalle karakolunda hangi polisi tanıyorsun? Gidip tanıştın mı?
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Sosyal medyada dolaşırken rastladığım videolarda cross veya atv süren motosiklet sürücülerini terörist gibi kovalıyorlar yakalamaya çalışıyorlar (gaz sıkanlar,araba ile çarpanlar ve üstüne atlayanlar) neden böyle bir şey yapıyorlar?

Terörist gibi davrandıkları için. Adamlar bir yola çıkıyor otoyol kapanıyor, polis ne yapsın.
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abisi sizin nesli anlamak çok zor. Toplum kurallarını hiçe sayınca, insan gibi davranmış olacaksın, memur müdahale edince insanlık dışı hareket yapmış olacak. Hürriyet başkasının hakkına tecavüz etmek, kurallara uymamak değildir. Ne yapacak arkasından "hey adamım dursana lütfen" diye bağıracak mı? Sen polise ne şekilde muamele edersen, aynısını tepki olarak görürsün. Şu an kendi mahalle karakolunda hangi polisi tanıyorsun? Gidip tanıştın mı?
İnsanların hakkını çiğnemek ve polisleri zor duruma düşürmek kötü bir davranış.
Kendi neslimi ben bile anlayamadım çok garip şekiller türedi, çoğu arkadaşlıklar sevgiler çıkar işine döndü birde bizim nesil böyle kural dışı iş yapmayı sever bundan gurur ve hoşnut duyuyorlar sözüm herkes için geçerli değil ama neslimden memnun değilim.
Kendi mahalle karakoluma hiç gitmedim gerekde duymadım, hiç bir polislede tanışmadım ama gerekde duymadım ben kendi mahallemde kimseye zararım yoktur bi 79 model anadol var kendimizin vaktimi onun eksiklerini gidermek için çalışırım,kendi halimde takılan bir insanım.
İnsanları rahatsız etmeye ve zor duruma düşürmeye hakkım yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Bu konu Türkiye ile alakalı olan bir konu olsaydı bir sürü yurtdışında yaşayan üye gelir yorum yapardı ancak yurtdışı ile alakalı oldugu için yorum yapmak istemiyorlar. Türkiye düşmanlıgı da bu kadar olur yani pes.

--

ANladıgım kadarıyla bizimkiler polisten kactıgında polis silah çekse herkes olay cıkartıyor, polisten kacmak normal gibi davranıyor.
Sanırım Yurtdısında herhangi bir kural ihlali yapıldıgında polisin dur ihtarı ciddiye alınması gereken birşey.

Farkındaysanız amerikada polis şiddeti olaylarında polislerin şiddet uyguladıgı insanlar karşılık bile vermemeye calısıyor.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Eyvallah gözümsün. Ama sana bir tavsiye bir gün yaptır 2 kilo tatlı git mahalle karakoluna tanıt kendini, bir çaylarını iç hallerini hatırlarını sor. Sadece polisin değil senin için çalışan herkese, temizlik görevline, postacıya. Ben gençken çok asilik ettim, babam hep evden kovardı. Bende yazın idare ederdim ama kışın baktım olacak gibi değil; girdim karakoldan içeri. Dediler hayırdır. Dedim durum bu ben nezarette yatsam bi gece olur mu? dedim. Dediler gel bakalım. O gün bu gündür. Mahalledeki görevlilerin hepsini tanımaya çalışırım.(Bu arada peder'e haber salmışlar meğerse)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst