Suana kadar beni kaziklamaya calisanlarin listesini yapmaya karar verdim. kimisi basarili oldu, kimisi olamadi. kimisi eminim cok basarili olmus ve ruhum duymamistir bile.
1-emlakcilar: 2 ayri olay yasadim. biri kaporama yatti, digeri de 1 kira dolandirdi.
2-taksiciler: saymakla bitmez.
3-marketler: ne zaman siparis versem curuk meyve yolluyorlar.
4-manav: cuvalla patates sogan aliyorum, ic kisimdakiler curuk cikiyor.
5-1 isverenim 2 maas, 1 isverenim 3 yillik kidem+ihbar tazminatima coktu. mahkemede misliyle aldim.
6-17 yildir araba surerim. 4 ayri samimi ustam oldu, baslarda cok iyiydiler ama sonra hepsi kazikladi.
7-ozel hastaneler. her seferinde gereksiz tahlil serum test ivir zivir istenip cok para alma pesindeler.(kardesim doktor gereksiz oldugunu o soyluyor)
7-oturdugum site 4 yildir yolsuzluk yapip fazla aidat aliyormus.
8-10 yillik berberim savsakliyor, yabaci degilsin deyip araya adam aliyor vs. selami sabahi kestim.
9-kasap kazikladi.
10-nalbur kazikladi.
11-elektrikcisi tesisatcisi
12-beyaz esya teknik servisi
13-araba aldigim adam.
14-hyundai turkiye( sifir arababa doludan komple boyali cikti.)
liste bitmez yemin ederim. biktim vallahi biktim. selam verdigimiz dolandirmaya kalkiyor. Bu iste bi terslik yokmu? bize durust mert oldugumuz ogretildi. ecnebiler dolandirici degilmiydi?
en buyuk dolandirici devleti yazmaya gerek yok. buyrun beyler bayanlar. fikirlerinizi alayim.
burası ortadoğu sağolsunlar. hepsi böyle.
benim de önlemlerim var:
1-emlakcilar: 2 ayri olay yasadim. biri kaporama yatti, digeri de 1 kira dolandirdi.
- sahibinden ev tuttum, detaylı fotoğraflandırdım, sözleşmede herşeyi yazdım.
2-taksiciler: saymakla bitmez.
- taksi kullanmıyorum.
3-marketler: ne zaman siparis versem curuk meyve yolluyorlar.
- sipariş vermiyorum
4-manav: cuvalla patates sogan aliyorum, ic kisimdakiler curuk cikiyor.
- tek tek alacaklarımı seçiyorum, muzun saplarını bile kestiriyorum tartırmadan önce.
5-1 isverenim 2 maas, 1 isverenim 3 yillik kidem+ihbar tazminatima coktu. mahkemede misliyle aldim.
- ben de mahkemelik oldum.
6-17 yildir araba surerim. 4 ayri samimi ustam oldu, baslarda cok iyiydiler ama sonra hepsi kazikladi.
- usta arkadaş edindim. o sorunu hallettik.
7-ozel hastaneler. her seferinde gereksiz tahlil serum test ivir zivir istenip cok para alma pesindeler.(kardesim doktor gereksiz oldugunu o soyluyor)
- tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım. sabaha kadar fazla tahlil yaptırsın sigorta ödüyor.
7-oturdugum site 4 yildir yolsuzluk yapip fazla aidat aliyormus.
- bal tutan parmak yalar. ben de yöneticiyken yaptım.
8-10 yillik berberim savsakliyor, yabaci degilsin deyip araya adam aliyor vs. selami sabahi kestim.
- moser 1400 makine aldım 10 yıldır kendim tıraş olurum.
9-kasap kazikladi.
- büyük marketleri veya köfteci yusuf'un kasabını tercih ederim.
10-nalbur kazikladi.
- izmir'de hırdavatçılar çarşısından toptancısından 1/2 fiyatına alırım. kazık yemem.
11-elektrikcisi tesisatcisi
- kendi işimi kendim yaparım. malzemeyi bile toptancısından perakende alırım.
12-beyaz esya teknik servisi
- daha deneyimim olmadı.
13-araba aldigim adam.
- şans.
14-hyundai turkiye( sifir arababa doludan komple boyali cikti.)
- vallahi bu da şans.