ZX6R ve R6 Türevleri Kasko Maliyeti Hakkında

Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
16
Merhabalar, 31 yaşındayım ve 8-9 yıldır aktif olarak araba kullanıyorum ve kaskomu hiç bozdurmadım. Şu an en üst seviyeden hasarsızlık indirimim var.

Sıfır Zx6R veya R6 almayı düşünüyorum. Küçük bir ihtimalde olsa CBR650R da olabilir. Alacağım motor üstüme kayıtlı ilk motosiklet olacak.

Forumlarda araştırdığım zaman insanların çok absürt fiyatlar ile karşılaştıklarını okudum.

Bana kasko fiyat sizce yaklaşık ne kadar çıkar? Bir kaç yerden fiyat almaya çalıştım, "siz aracı almadan bir şey diyemeyiz" şeklinde yanıt aldım. o_O
 
Katılım
19 Mar 2019
Mesajlar
41
Motosiklet ehliyet yaşı da onemli diye biliyorum, bir de bana bir honda bayi sifirina niyetlendigim cb1000r a kasko sordugumda fiyat su an soyleyemeyiz ama bizden egitim alirsaniz o belge ile yuzde 50 ucuz cikar demisti. Ben 2015 mt 07 moto cage icin 2200tl oduyorum elit kasko ehliyet yilim 2007
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
5 yıldır kasko yaptırıyorum afrika ya 2 ay önce 2017 model yaptırdım 2200 tl full kasko kask ve topcase dahil 90000 tl teminat bedeli var
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İlk defa yaptıracaksanız, Allianz ve Mapfre gibi kalburüstü sigorta şirketleri, motosiklet için TSB rayiç bedeli listesinde görünen tutarın yaklaşık %10'u kadar bir prim alırlar.
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
317
5 yıldır kasko yaptırıyorum afrika ya 2 ay önce 2017 model yaptırdım 2200 tl full kasko kask ve topcase dahil 90000 tl teminat bedeli var
Hangi şirketten yaptirdiniz paylasabilir misiniz.

Bide egitim seryifikasi sundunuz mu sigorta şirketine buna da indirim yapıyorlar.tesekkurler cevap ivin simdiden
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız temiz ehliyet de motorda kaza yok kasko 17 bin TL çıktı alianz sonra 9 Bin TL çıkmıştı ilk nah veririm
 
Katılım
15 Eki 2020
Mesajlar
168
Motosikleti
Ducati 848, Suzuki SV650
Ben geçen yaz gsx250r için Anadolu sigorta ve Allianz ile görüştüm. Allianz 12 bin lira istedi. Anadolu sigorta 2600e yaptı. Hasar tam karşılanıyor, çalınma durumunda motorun bedelinin %75'i ödeniyor. Anadolu sigortaya bir sorun derim.

(Araba ehliyetim 10 senelik, motor ehliyetim iki aylıktı. İlk aracım.)
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
317
Ben bir ara mrt sigortaya yaptirmistim bide sair sigorta uygun fiyat veriyordu bi fiyat sor derim. Diger arkadas yazmamis nerden yaptirdigini merak ettim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951

1 yıl anadolu 4 yıl allianz a yaptırdım %2 muafiyet vardı
şimdi tekrar anadolu yaptırdım sadece çalınma da %25 muafiyet var
hasar kaza doğal afet durumlarında %100 teminat var
diğer şirketler bu kadar hasar ı karşılamıyor yani kaza ve çalınma her durumda %4 muafiyet uyguluyor anadolu sadece çalınma da muafiyet uyguluyor o yüzden ona yaptırdım
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
r6ya 2 yıldır kasko yaptırıyorum. 5000 civarıydı 2 senedir. Martta yenileme var azalmayacağını aksine artacağını düşünüyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
r6ya 2 yıldır kasko yaptırıyorum. 5000 civarıydı 2 senedir. Martta yenileme var azalmayacağını aksine artacağını düşünüyorum.

Hiç belli olmuyor. 2018'de ikinci el CB500F aldım, üzerime ilk kayıtlı motordu (öncesinde iki motor kullandım ancak her ikisi de kardeşimin üzerine kayıtlıydı...), ilk senesinde Mapfre'de muafiyetsiz olarak TSB rayiç bedelin %10'u kadar prim aldılar (2600TL), ikinci sene hasarsızlık indirimine rağmen kur artışlarından dolayı gene TSB rayiç bedelin %10'una denk geldi (2900TL). Üçüncü sene hasarsız olarak Allianz'a geçtim, bu defa muafiyetsiz olarak rayiç bedelin altında bir prim ödedim (2300TL), sanırım %7'sine falan denk geldi. (Mapfre poliçesi ile aynı şartlar, farklı bir şey yok...)
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
Hiç belli olmuyor. 2018'de ikinci el CB500F aldım, üzerime ilk kayıtlı motordu (öncesinde iki motor kullandım ancak her ikisi de kardeşimin üzerine kayıtlıydı...), ilk senesinde Mapfre'de muafiyetsiz olarak TSB rayiç bedelin %10'u kadar prim aldılar (2600TL), ikinci sene hasarsızlık indirimine rağmen kur artışlarından dolayı gene TSB rayiç bedelin %10'una denk geldi (2900TL). Üçüncü sene hasarsız olarak Allianz'a geçtim, bu defa muafiyetsiz olarak rayiç bedelin altında bir prim ödedim (2300TL), sanırım %7'sine falan denk geldi. (Mapfre poliçesi ile aynı şartlar, farklı bir şey yok...)

sanırım azalabilir ücret diye söyledin, o bu sene zor. Araç fiyatları artınca kaskolar da baya zamlandı.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst