- Katılım
- 27 Nis 2012
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, 31 yaşındayım ve 8-9 yıldır aktif olarak araba kullanıyorum ve kaskomu hiç bozdurmadım. Şu an en üst seviyeden hasarsızlık indirimim var.
Sıfır Zx6R veya R6 almayı düşünüyorum. Küçük bir ihtimalde olsa CBR650R da olabilir. Alacağım motor üstüme kayıtlı ilk motosiklet olacak.
Forumlarda araştırdığım zaman insanların çok absürt fiyatlar ile karşılaştıklarını okudum.
Bana kasko fiyat sizce yaklaşık ne kadar çıkar? Bir kaç yerden fiyat almaya çalıştım, "siz aracı almadan bir şey diyemeyiz" şeklinde yanıt aldım.
Sıfır Zx6R veya R6 almayı düşünüyorum. Küçük bir ihtimalde olsa CBR650R da olabilir. Alacağım motor üstüme kayıtlı ilk motosiklet olacak.
Forumlarda araştırdığım zaman insanların çok absürt fiyatlar ile karşılaştıklarını okudum.
Bana kasko fiyat sizce yaklaşık ne kadar çıkar? Bir kaç yerden fiyat almaya çalıştım, "siz aracı almadan bir şey diyemeyiz" şeklinde yanıt aldım.