- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
2013 model rks titanic 150 motosikletimi 2016 yılının sonlarında trafikten çektirip branda altına aldım. Motosikletim çalışır haldeydi. Şimdi yeniden trafiğe çıkarmayı düşünüyorum ama yeni akü, yeni buji taktım, benzin doldurdum ama çalıştıramadım.
İlk denediğimde çalıştı, 2-3 saniye sonra kendiliğinden stop etti. Sonra benzin yeni gidiyor ondandır felan dedim marşa basıp denemeye başladım. Marşa basınca çalışmadan önceki o ses geliyordu ama çalışmıyordu. Sonra git gide o ses de gitti. Marş motorunu felan söktüm temiz düzgün. Şimdi marşa basınca tam oturduğumuz yerin altından tık tık ses geliyor sadece o kadar, marşa basınca çıkan o ses gelmiyor ya da bazen çok kısa geliyor kesiliyor. Marşa basarken far vs. yanan şeylerin parlaklığı azalıyor. Sağına soluna iyice baktım, çıkık, sökük, kopan, oksitlenen vs. bişey yok ama neden çalışmıyor çözemedim napıcağımı bilmiyorum yasaklardan dolayı da haftasonları bişey yapamıyorum.
Yardımlarınızı rica ederim.
2013 model rks titanic 150 motosikletimi 2016 yılının sonlarında trafikten çektirip branda altına aldım. Motosikletim çalışır haldeydi. Şimdi yeniden trafiğe çıkarmayı düşünüyorum ama yeni akü, yeni buji taktım, benzin doldurdum ama çalıştıramadım.
İlk denediğimde çalıştı, 2-3 saniye sonra kendiliğinden stop etti. Sonra benzin yeni gidiyor ondandır felan dedim marşa basıp denemeye başladım. Marşa basınca çalışmadan önceki o ses geliyordu ama çalışmıyordu. Sonra git gide o ses de gitti. Marş motorunu felan söktüm temiz düzgün. Şimdi marşa basınca tam oturduğumuz yerin altından tık tık ses geliyor sadece o kadar, marşa basınca çıkan o ses gelmiyor ya da bazen çok kısa geliyor kesiliyor. Marşa basarken far vs. yanan şeylerin parlaklığı azalıyor. Sağına soluna iyice baktım, çıkık, sökük, kopan, oksitlenen vs. bişey yok ama neden çalışmıyor çözemedim napıcağımı bilmiyorum yasaklardan dolayı da haftasonları bişey yapamıyorum.
Yardımlarınızı rica ederim.