Amazon Japonya’dan Deneme Amaçlı Arai Vizörü Siparişi Verdim | Ve Sonuç

Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Selamlar forum ahalisi.Daha önce Amazon Japonya’dan Arai Kask Almak başlıklı bir konu açmıştım.Açıkçası bu kadar pahalı bir siparişi vermeye cesaret edemedim ve deneme amaçlı Arai Vas-V Shield Vizör sipariş geçtim.Ve sonuç;

[YT]VU-NwAF7o3g[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Hayırlı olsun.
Bence kaskı da gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
Vizör fiyatı , kargo , gümrük vergisi vs hakkında da bilgi verirseniz daha güzel olur.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Hayırlı olsun.
Bence kaskı da gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
Vizör fiyatı , kargo , gümrük vergisi vs hakkında da bilgi verirseniz daha güzel olur.

Aynen bende bunu diyecektim. :D

Gümrük vergisi %20.
Vizörün fiyatı 200-250 ₺ arası bir şey.Üzerine vergisi ve kargo ücreti eklendiğinde bu fiyat 2 katına çıkıyor.Türkiye’den yaklaşık 150-200 ₺ gibi daha ucuz bir rakama geliyor vizör.1 haftadan biraz fazla bir sürede de elimde oldu bu arada.
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu konuyu görünce bende fc moto ya gidip üye oldum
büse pantolon baktım tr de olayınca mecbur oradan alacağım
kargo dahil 213 sterlin 40 sterlinde vergi tutar 250 sterlin gibi birşey e geliyor
şu vergi ayı nı atlatayım hemen yapıştaracağım
vergi kargo olmasa ne güzel anasını 2000 tl ye gelecek
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
amazon şuanda en güvenilir online satış sitesi.
şahsım olarak amazon fransadan xbox series x aldım. çok kısa sürede geldi ve tüm verigiyi onlar karşıladı.
tabi ben ödeme yaparken onlar makul bir şekilde vergi almıştı.
eğer ki mediamarketin fransa sitesinden almış olsaydım
499 dolar ödeyecektim + ne kadar vergi geleceği belli değildi.
ben kargo + vergiye 230 lira ödedim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
FC moto sterlin kullanmaz ki.

pound yazıyor işarete bakınca tl veya euro değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

250 STERLİNİ TL YE VURUNCA 2650 TL CİVARINA geliyor
bu para ya memlkette güzel şeçenekler de varmış fc moto nun canı cehenneme :)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
bu konuyu görünce bende fc moto ya gidip üye oldum
büse pantolon baktım tr de olayınca mecbur oradan alacağım
kargo dahil 213 sterlin 40 sterlinde vergi tutar 250 sterlin gibi birşey e geliyor
şu vergi ayı nı atlatayım hemen yapıştaracağım
vergi kargo olmasa ne güzel anasını 2000 tl ye gelecek

Sizin beden nasıl, Motovento outlete baktınız mı? Deposu burda bana çok yakın takip ederiz siparişi, 650tl ye aldım alpinestars pantolonu, şansıma giyince sanki terzi dikmiş gibi oldu.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Sizin beden nasıl, Motovento outlete baktınız mı? Deposu burda bana çok yakın takip ederiz siparişi, 650tl ye aldım alpinestars pantolonu, şansıma giyince sanki terzi dikmiş gibi oldu.

beden L ORAYA GÜVEMİYORUM alpinestar satan her yer patlak alanların çoğu şikayet ediyor birde bedenleri göremiyorum sitesinde
dün n11 den bi satıcıya mesaj attım geri dönüş bekliyorum
siyah istemiyorum gri veya haki renk alayım dedim ama haber yok
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
beden L ORAYA GÜVEMİYORUM alpinestar satan her yer patlak alanların çoğu şikayet ediyor birde bedenleri göremiyorum sitesinde
dün n11 den bi satıcıya mesaj attım geri dönüş bekliyorum
siyah istemiyorum gri veya haki renk alayım dedim ama haber yok

Motoventonun çalışanı ya da sahibi değilim bağlantım yok, 6 bin küsür liralık alışveriş yaptım bunun 1700 ünü dar gelen bir ürünü iade ettim ve bir hafta içinde kredi kartıma iadesi yansıdı, ne istediysem siteden o geldi, bir tek başta bir ayakkabı renginde kendi hatam sebebiyle değişiklik istemiştim, depoda farketmeyip yapıp sipariş rengini gönderdiler, değişim yapalım dendi, beğenmesem onu da değiştirecektim. Ürünler paketlerinde orjinal ve kusursuz geldi, arkadaşım da aldı onun aldığı alpinestars'lar da kusursuz çıktı, sizin etrafınızda ya da araştırdığınız yerlerde ne oldu bilemiyorum ama ben de en ufak sorun yaşamadım, yani benim açımdan güvenmemem için bir sebep yok oraya.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
beden L ORAYA GÜVEMİYORUM alpinestar satan her yer patlak alanların çoğu şikayet ediyor birde bedenleri göremiyorum sitesinde
dün n11 den bi satıcıya mesaj attım geri dönüş bekliyorum
siyah istemiyorum gri veya haki renk alayım dedim ama haber yok

markayı beğenmiyorsanız anlarım, Motovento Tr deki en büyük şirketlerden biri, Uğur soğutma ve Uğur motorlu araçlar bünyesinde bir firma, zaten depo mondial fabrikasında ben direkt kendim gidip teslim alıyorum, size uygun beden belki bulamayabilirsiniz çünkü eylülden bu yana epey outlet satış yaptılar.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
markayı beğenmiyorsanız anlarım, Motovento Tr deki en büyük şirketlerden biri, Uğur soğutma ve Uğur motorlu araçlar bünyesinde bir firma, zaten depo mondial fabrikasında ben direkt kendim gidip teslim alıyorum, size uygun beden belki bulamayabilirsiniz çünkü eylülden bu yana epey outlet satış yaptılar.

sizin gazınıza gelip 1 pantolon 1 tane de tuning bot aldım :)
artık hayırlısı bakalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

şu rengi almaya çok istedim eskişehirde bi mondial servisi satıyor fakat herkes şikayetçi satıcıdan o yüzden cesaret edemedim
al gelmesse iade et tarzı işlerle uğraşmak vs

https://urun.n11.com/pantolon/alpinestars-andes-drystar-pants-motosiklet-pantolonu-P386246387
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
sizin gazınıza gelip 1 pantolon 1 tane de tuning bot aldım :)
artık hayırlısı bakalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

şu rengi almaya çok istedim eskişehirde bi mondial servisi satıyor fakat herkes şikayetçi satıcıdan o yüzden cesaret edemedim
al gelmesse iade et tarzı işlerle uğraşmak vs

https://urun.n11.com/pantolon/alpinestars-andes-drystar-pants-motosiklet-pantolonu-P386246387


millet içini boşalttı deponun, beden bulabildiyseniz ne mutlu, elimde olduğu halde yedek eldiven, depo üstü çanta pantalon, yazlık file mont ve bahçe tarla kullanımı için kask aldım.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
millet içini boşalttı deponun, beden bulabildiyseniz ne mutlu, elimde olduğu halde yedek eldiven, depo üstü çanta pantalon, yazlık file mont ve bahçe tarla kullanımı için kask aldım.

4 yıl önce motoplus böyle birşey yapmıştı o zaman bende böyle gereksiz aksesuar kıyafet almıştım :)
bakalım gelsin de görelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst