Kask Tavsiye

Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar hepinize iyi günler diliyorum.


Yaklaşık bir ay önce işe girdim haftada bir kaç kez motor kullanmam gerekiyor kask bakmaya başladım internetten bir tane LS2 ff396 sipariş ettim ama kalıbı çok dardı iade ettim Antalya'da yaşıyorum bir magazaya/dükkana gidip deneyerek almak istiyorum bildiğiniz güzel bir mağaza/dükkan var mı,bütçem 300-400 TL arası ilk başta sağlam bir kask istiyordum şuan bedeni uysun balaklava vs takınca sıkıntı olmasın yeter.

Hepinize şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Ağu 2018
Mesajlar
176
Kask alırken hafif sıksın birkaç ay sonra biraz genişleme oluyor ister istemez tam oturur kafanıza kafanıza rahat olan kask alırsanız bir süre sonra rüzgardan dönmeye başlar
 
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
8
Evet onu biliyorum ama aldığım kask aşırı dardı dün bir tane rs2 kask denedim L bedeni tam oldu ama çok kalitesiz birşeye benziyordu güvenip alamadım sağlam olan kasklarin kabuğu kalın olduğu için dalını dar mi oluyor acaba
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Evet onu biliyorum ama aldığım kask aşırı dardı dün bir tane rs2 kask denedim L bedeni tam oldu ama çok kalitesiz birşeye benziyordu güvenip alamadım sağlam olan kasklarin kabuğu kalın olduğu için dalını dar mi oluyor acaba
Göz ile bakarak kalitesi hakkında sahip olduğunuz fikir gerçeği yansıtmayabilir. Biraz araştırma ile kaskta yapılan testlere bakmanız daha elzem. Daha sonra belirlediğiniz ürünleri gidip denersiniz. Öylesi daha hoş olur. Antalya da pek çok dükkan var zaten.
 
Katılım
29 Ağu 2018
Mesajlar
176
Ben ilk kaskımı motoru aldığım yerden almıştım ncr monster baya sağlam çıktı kimse yüzüne bakmaz zaten ağırdı biraz 4 sefer filan düştüm iki sefer kafayı sağlam yere vurdum birisi 80 km birisi 120 km ile giderken sadece yazıları biraz soyulmuştu şimdi ls2 ff353 aldım açıkçası dış görünüş olarak pek sağlam gelmedi tabi düşürsek anlayacağız nasıl olduğunu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Google daki kask olcusu tablosuna baktinizmi.ben ona bakarak kask aldim cok siki oldu.1 ay sonra acildi suan tam oturuyor
 
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
8
Tavsiyem motosiklet kaskı incelemeleri yapan motorisk.net'e bakmandır.

Teşekkür ederim şimdi inceliyecegim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

Göz ile bakarak kalitesi hakkında sahip olduğunuz fikir gerçeği yansıtmayabilir. Biraz araştırma ile kaskta yapılan testlere bakmanız daha elzem. Daha sonra belirlediğiniz ürünleri gidip denersiniz. Öylesi daha hoş olur. Antalya da pek çok dükkan var zaten.

İncelediğim kask rs2 ydi kalitesizliği direk belli oluyordu zaten araştırdım internette ama o markayla ilgili fazla bişey bulamadım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

Ben ilk kaskımı motoru aldığım yerden almıştım ncr monster baya sağlam çıktı kimse yüzüne bakmaz zaten ağırdı biraz 4 sefer filan düştüm iki sefer kafayı sağlam yere vurdum birisi 80 km birisi 120 km ile giderken sadece yazıları biraz soyulmuştu şimdi ls2 ff353 aldım açıkçası dış görünüş olarak pek sağlam gelmedi tabi düşürsek anlayacağız nasıl olduğunu

Bende ff353 almayı düşünüyordum fiberglass olduğu için ff396 almıştım sağlamlığı çok belliydi ama maalesef kalıbı çok dardı ve arkadaşım free-m marka kaskla 100kilometre hızla kaza yaptı bişey olmadı en kotu ihtimal o kasktan alicam

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

Google daki kask olcusu tablosuna baktinizmi.ben ona bakarak kask aldim cok siki oldu.1 ay sonra acildi suan tam oturuyor

Benim denediğim kaskta öyle biraz sıkıyordu ama internetten aldığım kask aşırı dardı Kemal Sunal'ın gerzek Şaban filminde kafasını elleriyle sıkıştırdığı gibi sıkıyordu kafami
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Hocam asla Freem rs2 gibi kaskları almayın. Ne bir seltifikaları var ne bir spor tarihleri var. En düşük olarak Axxis, ls2 ve mt olsun.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Bir de FreeM lerin arkasına italyan stickeri yapıştırıyorlar deli oluyorum. Halis mülis çinli lan. Ucuz da değiller ayrıca. En azından ff353 alın kafanız hem güvende hem de rahat olsun.
 
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
8
Bir de FreeM lerin arkasına italyan stickeri yapıştırıyorlar deli oluyorum. Halis mülis çinli lan. Ucuz da değiller ayrıca. En azından ff353 alın kafanız hem güvende hem de rahat olsun.

Ff353 denk getirirsem almayı düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Bütçe var ise ls2 ff323 çok iyidir

Maalesef o kadar bütçem yok kredi kartının limiti 600tl en fazla o bütçem o kadar
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
ben bu https://www.motoventooutlet.com/tr/AKSESUAR/SIZE-OZEL/KASKLAR/KAPALI-KASKLAR/VALOR-COLOR-GLOSS/p/A4ARHKASKA1207kaskın xl ından aldım tam oldu kafama. benim başım yuvarlaktır. ls2 ff352 nin xl tam oturmanın çok çok az genişiydi. ls ff353 xl ise kafama dar olmuştu. bir de turing in moto kurye eğitim projesinde verilen ls2 ff350ydi sanırım L bedeni tam oturmuştu kafama. bunlardan birini denediysen belki fikir verir.
Üretim tarihi ne zamanmış hocam?
 
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
8
Kafa ölçünüz nedir? Motoventoda güzel indirimler mevcut. Normalde 1000tl civarı olan Airoh Valoru alabilirsiniz. https://www.motoventooutlet.com/tr/AKSESUAR/SIZE-OZEL/KASKLAR/KAPALI-KASKLAR/VALOR-COLOR-GLOSS/p/A4ARHKASKA1207

59cm çıktı kendim ölçünce

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

ben bu https://www.motoventooutlet.com/tr/AKSESUAR/SIZE-OZEL/KASKLAR/KAPALI-KASKLAR/VALOR-COLOR-GLOSS/p/A4ARHKASKA1207kaskın xl ından aldım tam oldu kafama. benim başım yuvarlaktır. ls2 ff352 nin xl tam oturmanın çok çok az genişiydi. ls ff353 xl ise kafama dar olmuştu. bir de turing in moto kurye eğitim projesinde verilen ls2 ff350ydi sanırım L bedeni tam oturmuştu kafama. bunlardan birini denediysen belki fikir verir.

Bana ff396 çok dar aldı ama kaskın kalıbı çok dardı m beden kask kullanan arkadaşıma denettim onun bile kafasını sıkmıştı fiberglass olduğu için sanırım o kadar dardı
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
Üretim tarihi ne zamanmış hocam?

üstünde tarih göremedim ama barkodda 201806 ile başlayan bir numara var. sanırım pedleri çıkmıyor. çıkarmaya çalıştım ama elimde kalır diye çok da zorlamak istemedim bundan dolayı da pedlerin altına bakamadım.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
üstünde tarih göremedim ama barkodda 201806 ile başlayan bir numara var. sanırım pedleri çıkmıyor. çıkarmaya çalıştım ama elimde kalır diye çok da zorlamak istemedim bundan dolayı da pedlerin altına bakamadım.

Dakika 9.27den sonra söküyor hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst