2020 Kasım Yamaha Fiyat Listesi Güncellendi !

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla dostum diğer ülke fiyatına bakınca, bence MT 7' nin şuan ki satış fiyatı vergiler dahil, makul.
Hiç bir ülke ile arasında atla deve fiyat farkı yok gibi...

Olm kalkamis senin matematik biraz zayif galiba.
Bu fiyatlar dogruysa Yunanlidan %40 fazla oduyoruz..

Aradaki 2700 euro ya bakip aaa cok fark yok demek mantikli mi ? Aletin kendisi zaten 6800 euro.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olm kalkamis senin matematik biraz zayif galiba.
Bu fiyatlar dogruysa Yunanlidan %40 fazla oduyoruz..

Aradaki 2700 euro ya bakip aaa cok fark yok demek mantikli mi ? Aletin kendisi zaten 6800 euro.

Merhaba canım, öncelikle nasılsın? İyi misin?

Bir ülke olarak bakma konuya, ortalama alınca arada atla deve fark yok diyorum.

Bunu neden diyorum?

Diğer hava, kara ve deniz taşıtlarını ele alınca. MT 7' nin farkı çok ama çok az.

Biz genelde her şeyi 1' e 4 alırız.

Bu yüzden %20 %30 veya %40/50 düşük kalıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------

Fiyat listesi açıp, ulan Yamaha sen ne yaptın demek mantıklı değil.

Biz ne yaptık demek lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
Gümrük vergisini göremiyorum ben. KDV ÖTV hariç fiyatın içinde ise adamlar hayrına motosiklet satıyor demektir bu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olm kalkamis senin matematik biraz zayif galiba.

Şöyle düşün, Yamaha MT 7 Türkiye de 18/19.000 TL civarından piyasa çıktı. Aynı dönemde İngiltere fiyatı 5/6.000 £.

Türkiye de fiyatı 22/23.000 TL civarına çıktığında artık bilinen, sevilen bir model olmuştu.

Daha sonra 27/28.000 TL derken, yukarı yönlü hareket etmeye devam etti.

Bu hareket Yamaha' nın fiyat politikasından ziyade bizde ki vergi ve döviz sisteminin eseridir.

Neredeyse, 10 yıl olacak MT 7 tanıtılalı.

Yamaha bu geçen süreçte zam bile yapmamış.

Ne yaptıysak, biz kendimize yapmışız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba canım, öncelikle nasılsın? İyi misin?

Bir ülke olarak bakma konuya, ortalama alınca arada atla deve fark yok diyorum.

Bunu neden diyorum?

Diğer hava, kara ve deniz taşıtlarını ele alınca. MT 7' nin farkı çok ama çok az.

Biz genelde her şeyi 1' e 4 alırız.

Bu yüzden %20 %30 veya %40/50 düşük kalıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------

Fiyat listesi açıp, ulan Yamaha sen ne yaptın demek mantıklı değil.

Biz ne yaptık demek lazım.

Ben zaten suclu yamaha demedim.Ama senin bu fiyati da tamamen kur a baglaman yanlis.Diger ulkelerde de vergilendirme var ama bu kadar acimasizca degil.

Hava,deniz tasiti diyosun.Yavv mt7 aliyoruz,e serisi mercedes,cesna ucak veya milyon dolarlik yat almiyoruz.

Mt7,guclu kurye motoru bu.Ama adamlarin artik gozu donmus durumda, mumkun olsa cigerimize cektigimiz nefese vergi koyar bu arapperestler.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Ben firmaların yerinde olsam TL fiyat listesiyle uğraşmam. Yaz dolar Euro fiyatını çarp güncel kurla ver gitsin. Şu fiyatlarla alacak adam maaşı da dolarla alıyordur zaten.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
Son 4 Yıl Tüik TÜFE

2020 Yıllık %11,77
2019 Yıllık %11,84
2018 Yıllık %20,30
2017 Yıllık %11,92
2016 Yıllık %8,53

Ortalama: %16

Xsr900 2016 Ağustos 38500 / 2020 Kasım 123.000 = %319 Fiyat artışı

Muazzam
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mumkun olsa cigerimize cektigimiz nefese vergi koyar bu xxxxxxxxxxx.

Dolaylı yoldan nefes vergisi ödüyoruz zaten.

Hani bir " adam " vardır. Dışarıda sütliman, eve gelince eşine çocuğuna aslan.

Hani bir " adam " daha vardır. Dışarıda onu görünce iki sokak öteye gidersin de adam evinde, eşine dostuna mantı açar.

Bizim vergi anlayışımız ne yazık ki " Eşine çocuğuna Aslan ".

Tabi diğeri de kötü bana göre, sonuç olarak hepsinin temeli sömürge sistemine dayanıyor.

İster kendi vatandaşını olsun, ister farklı ülke toprak ve vatandaşlarını.

Bu arada, ben tüm ihale döviz de demedim. Yukarıya bakarsan, vergi ve döviz dedim ama bu kocaman uçurumun vergi ile alakası yok. Şuan ki sorun daha çok döviz.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Son 4 Yıl Tüik TÜFE

2020 Yıllık %11,77
2019 Yıllık %11,84
2018 Yıllık %20,30
2017 Yıllık %11,92
2016 Yıllık %8,53

Ortalama: %16

Xsr900 2016 Ağustos 38500 / 2020 Kasım 123.000 = %319 Fiyat artışı

Muazzam

2016'da 100TL olan mal, enflasyonla bugün 182TL.
2016 euro 3.34TL (ortalama), 2020 euro 7,75TL (ortalama).
XSR'da dehşet bir uçuş var.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
19bin birikmiş param vardı. 5-6 daha ayarlayıp Bajaj alayım diyordum o bile 30 oldu. Yamaha ondan daha insaflı zam yapmış. Hayalini bile kuramıyordum şimdi zamlara da gülüp geçiyorum

Birikmiş paran tl demi duruyor hala yakında mondial bile alamayabilirsin dikkat et
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
19bin birikmiş param vardı. 5-6 daha ayarlayıp Bajaj alayım diyordum o bile 30 oldu. Yamaha ondan daha insaflı zam yapmış. Hayalini bile kuramıyordum şimdi zamlara da gülüp geçiyorum

Paramız TL'de kaldığı sürece zarar ederiz her zaman hocam. Bir şekilde ya döviz veya altında tutacaksınız ya da araç sahibi olacaksınız. Zarar etmezsiniz o zaman hiç bir şekilde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

Aslında konuları şu şekilde görmek lazım bak Yamaha Euro cinsinden de fiyat yazmış yani demek istiyor ki biz zam yapmadık sadece fiyatları ayda bir kere TL'ye çeviriyoruz.. kaldı ki ayda bir bile bence çok iyi

Gerçek Euro kuru üzerinden satmıyorlar zaten evet. Her ay sabit bir kur üzerinden yansıtıyorlar bize ufak ufak. Honda bir ara 15 günde bir zam yapmıştı yazın. Yetişemiyorlar bizim kur oranımıza..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

harbi harbi insaflı olmuş 4 5 bin zam beklemiştim.bilmediğim şey bu listedeki motorlar şu an bayiye gittiğimizde varmı ?eylül başı servise gittiğimde almaya kalksan aynı otomobillerdeki gibi sadece liste vardı hiç bir şey yoktu.belki ondan dolayı sözde zam yapıyorlar

Genelde siparişle geliyor artık. Çoğu bayide sıfır motor neredeyse yok. Zaten 2021 modeller tanıtılacak artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------

50 cc 20 bin tl.

heuehehue

50 cc ama gazı verince 500 cc gibi hissiyat veriyor. :pl:
 
Katılım
22 Eki 2020
Mesajlar
22
sadece bir örnek üzerinden bakarsak:

2019 MT-07: 42.900TL
2020 MT-07: 81.000TL (ki eurodan çevirsek 92.000TL stok fiyatı)

aradaki fark: 50.000TL bu fark ile 2019'da Tracer 700 alınabiliyordu..

ve bunlar 1 seneden kısa sürede oldu..
tek kelime ile şaka gibi bir ülkeyiz..
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
yok. geçen cuma xmax 250'i aldım. 20 gündür bayiye 1 tane dahi motor gelmiyordu. 5 motor geldi zaten herkes sırada olduğundan mağazada durmadan direkt motorları servise sokup akabinde müşteriye veriyorlardı. ben gittiğimde bile motor serviste branda altında tutuluyordu. o derece yani.

Her defasında isyan ediyoruz bu duruma ama hâlâ bu fiyatlara motosiklet alan bir kesim var. Demek ki gerçekten ekonomik olarak çok az bir kesim kötü durumda. Geri kalanlar güllük gülistanlık devam ediyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

Zam az bile olmuş. Ben en az 4-5 bin bekliyordum. Geçen ay başı euro 9 liraydı. Bu ay başı ise 9.75. Mesela R25'in 5941 Euro fiyatını teleye çevirdiğimiz zaman 57 bin yapıyor. Yamaha zararına satıyor bence.

Normal şartlarda kur oranına göre iyi veriyorlar evet. Kuru sabitliyorlar her ay ama adamlar bile yetişemiyor bizim piyasaya.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her defasında isyan ediyoruz bu duruma ama hâlâ bu fiyatlara motosiklet alan bir kesim var. Demek ki gerçekten ekonomik olarak çok az bir kesim kötü durumda.

Bu ulkede 85 milyon kisi yasiyor,illaki arac satisi olacak.

Hayir bi de xmax250 den bahsediyoruz.Araba veya yuksek cc motor almaktan vazgecmek zorunda kalan insanlar xmax gibi makul motorlara yoneliyor.

Ayrica pandeminin de burda satislara olumlu etkisi oldu.

Yamaha,tenere ve super tenereyi gecmis senelerde ki gibi satabiliyo mu ona bir bak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst