2020 Kasım Yamaha Fiyat Listesi Güncellendi !

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Yamaha Motosiklet Türkiye 1 Kasım 2020'den itibaren geçerli olacak zamlı motosiklet fiyatlarını açıkladı. Güncel fiyat listesini aşağıda görebilirsiniz.

İşte 2020 Kasım Yamaha Motosiklet Fiyatları

0jzaTP.jpg
 

Ekli dosyalar

  • yamaha-motosiklet-kasim-fiyatlari.jpg
    yamaha-motosiklet-kasim-fiyatlari.jpg
    87.4 KB · Görüntüleme: 22,505
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Birbirini izleyen tv kanalları gibi sizde birbirinizi mi izliyorsunuz :D Honda zaten vurdu geçti yamahaya takat kalmadı :D
 
Katılım
10 Eki 2020
Mesajlar
23
19bin birikmiş param vardı. 5-6 daha ayarlayıp Bajaj alayım diyordum o bile 30 oldu. Yamaha ondan daha insaflı zam yapmış. Hayalini bile kuramıyordum şimdi zamlara da gülüp geçiyorum
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
214
Aslında konuları şu şekilde görmek lazım bak Yamaha Euro cinsinden de fiyat yazmış yani demek istiyor ki biz zam yapmadık sadece fiyatları ayda bir kere TL'ye çeviriyoruz.. kaldı ki ayda bir bile bence çok iyi
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Aslında konuları şu şekilde görmek lazım bak Yamaha Euro cinsinden de fiyat yazmış yani demek istiyor ki biz zam yapmadık sadece fiyatları ayda bir kere TL'ye çeviriyoruz.. kaldı ki ayda bir bile bence çok iyi

Kesinlikle haklısın o ayrıntıyı kaçırmışım ben. Gerçi yazmalarına bile gerek yok fiyatların bu kadar kabarmasının sebebinin döviz ve acayip vergiler olduğunu herkes biliyor.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
harbi harbi insaflı olmuş 4 5 bin zam beklemiştim.bilmediğim şey bu listedeki motorlar şu an bayiye gittiğimizde varmı ?eylül başı servise gittiğimde almaya kalksan aynı otomobillerdeki gibi sadece liste vardı hiç bir şey yoktu.belki ondan dolayı sözde zam yapıyorlar
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
harbi harbi insaflı olmuş 4 5 bin zam beklemiştim.bilmediğim şey bu listedeki motorlar şu an bayiye gittiğimizde varmı ?eylül başı servise gittiğimde almaya kalksan aynı otomobillerdeki gibi sadece liste vardı hiç bir şey yoktu.belki ondan dolayı sözde zam yapıyorlar

yok. geçen cuma xmax 250'i aldım. 20 gündür bayiye 1 tane dahi motor gelmiyordu. 5 motor geldi zaten herkes sırada olduğundan mağazada durmadan direkt motorları servise sokup akabinde müşteriye veriyorlardı. ben gittiğimde bile motor serviste branda altında tutuluyordu. o derece yani.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Artık motor almak isteyen sıraya girecek, birkaç ay sonra mal gelince teslim alacak. Böyle bir döneme girdik hayırlısıyla.

Hiçbir kurum şu ortamda bayiye mal yığmaz.
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
Belli oldu artik yabanci plaka motosiklet kullanacagiz.Senelerce grajda yatan turk plakali otomobillerim oldu ne zamanki keseme zarar vermeye basladilar o zaman sattim otomobilimi,motosiklette artik keseme zarar vermeye basladi yabanci plakali motosiklete dønme zamani gelmistir....
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Zam az bile olmuş. Ben en az 4-5 bin bekliyordum. Geçen ay başı euro 9 liraydı. Bu ay başı ise 9.75. Mesela R25'in 5941 Euro fiyatını teleye çevirdiğimiz zaman 57 bin yapıyor. Yamaha zararına satıyor bence.
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
MT-07 SATIŞ FİYATLARI(vergiler dahil)
Amerika 7.600 dolar
Polonya 6.491 euro
Romanya 6.850 euro
Almanya 6.993 euro
Yunanistan 6.800 euro
Fransa 7.099 euro
Danimarka 8.034 euro
Finlandiye 8.997 euro

Türkiye Vergiler dahil 9.500 euro
Vergiler hariç 5.128 euro

Bütün avrupadan ortalama 3 bin euro fazla ödüyoruz,distrübütör mü çok kar ediyor yoksa çok mu vergi var ?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Asıl vurgun 2.ellere yansıması olacak
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
250cc segmenti üstü her motor artık aşırı lüks oldu ülkemiz için..ikinci el piyasasını düşünemiyorum artık,bu zamana kadar kim ne aldıysa yanına kar oldu.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bu fiyatları motora verene kadar 2. elde eski de olsa araba almak daha mantıklı desem burada ölüm fermanımı kendim vermiş olurum sanırım. ::xs26::

Önceden de pahalı bir hobiydi ancak artık pahalı kısmını da aştı. Pahalıdan sonra ne geliyor kelime olarak bilmiyorum. Yok ya akıl mantık işi değil bu ülkede..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT-07 SATIŞ FİYATLARI(vergiler dahil)
Amerika 7.600 dolar
Polonya 6.491 euro
Romanya 6.850 euro
Almanya 6.993 euro
Yunanistan 6.800 euro
Fransa 7.099 euro
Danimarka 8.034 euro
Finlandiye 8.997 euro

Türkiye Vergiler dahil 9.500 euro

Valla dostum diğer ülke fiyatına bakınca, bence MT 7' nin şuan ki satış fiyatı vergiler dahil, makul.
Hiç bir ülke ile arasında atla deve fiyat farkı yok gibi...

Şuan ki sorun, dövizden kaynaklı daha çok.

Euro bu gün 9.78 yerine 2.78 olsaydı. Hiç birimiz fiyatlar da ne pahalı demezdik.

En fazla, vergi yüksek derdik, o cümlede lafta kalırdı.

Şuan, bayilerinde yüksek kâr ettiğini düşünmüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Dün bir xmax gördüm eve yakın , park halinde.Branda vardı ama ön tekerin yarısı açıktı , önde disk kilidi ve ilave 3 ayrı zincirle zincirlenmişti.
Bu halimize şükredelim , Damat devrim yapıyor ve daha yolun başındayız.


Dip not : Dün çocuklara yatak (sadece yatak baza değil) almam gerekti , ürün çeşitliliğini ve fiyatlarını görünce (forumlarda 150 sayfa konu var) , motosiklet ve arabalar yine ucuz dedim.Üretmeden tüketen bir ülkede bir düzelme beklemesin kimse.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu fiyatları motora verene kadar 2. elde eski de olsa araba almak daha mantıklı desem burada ölüm fermanımı kendim vermiş olurum sanırım.

Dostum, otomobil piyasası motosiklet camiasından çok daha beter şuan.

Kapının önüne at arabası diye bağlanmayacak araçlar " Accent, Egea, Symbol " çeyrek milyon TL sınırına dayanıyor.

Bayilerde 0 araç yok. 2. El piyasası 0 dan pahalı.

Üstelik, bayiden 0 diye aldığın araç bile 0 çıkmayabiliyor.

Bu yüzden hâlâ, motosiklet camiası daha temiz, bana göre.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst