- Katılım
- 5 Eki 2018
- Mesajlar
- 339
yok yok kesin photoshoptur bu. Biri bunun şaka olduğunu söylesin
Hani şakaysa bile hiç komik değil, bu ne böyle tövbe bismillah...
Japonlar bence üzerimizde deney yapıyor dostlar! Bence herşey şirket içi bir iddiayla başladı. Bloğu bu kadar iyi bir makine en çirkin görünümle bile yok satar, yok efendim satamaz, yok efendim satar, satamaz... derkeen bu makine ortaya çıktı.
Ve japonlar sinsi sinsi kenardan bizleri izliyorlar, iddianın sonucu ne olacak diye.
Bence bu tasarım için en mantıklı açıklama bu.
suleyman gec oldu, yat istersen!