- Konu Yazar
- #41
Abi önceki seneler bi tanıdık 2015 nissan qashqai alıyor. Araç yolda giderken 300 kmde motordan alev çıkıyor. Servise çekiyorlar. 20000 masraf. Garantiden sandık motor atacaz diyorlar. Abi kabul etmiyor. Araç yanmış ve sıfır sonuçta. Öyleydi böyleydi kavgaydı gürültüydü. En son abi japonyaya nissana mail atıyor. Japonca bilen biriyle yazıyorlar. Haftaya dönüş yapılıyor. Aracı direk japonyaya istiyorlar. Nissan tr tutuşuyor tabii. Bizim abiye sıfır km en dolusundan qashqai veriyorlar. Acaba diyorum siz de avusturya ktm ye bu yolla bi ulaşsanız mı?
Ulaştım dostum. Durumu anlatan uzun bir mail yazdım gönderdim. İlgili arkadaşlara ilettik inceliyoruz diye bi cevap geldi. Auto reply olabilir ama. Bakalım bekliyoruz.