- Katılım
- 26 Eyl 2020
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar ,
Boyum 1,60 ilk motor olarak iki ayağım yere değeceği bir motor alma düşüncesindeyim.
Kullanım amacım şehir içi ulaşım; evden sahile arada işe git gel kısa mesafe kullanımı. Fıtı Fıtı gezmek dedikleri şekilde kullanmak.
Aklımdaki modeller
1- Yuki Scram 170 (Arkadaşlar yuki diye hiç önermiyor ilk motorda abs olsun, japon olsun diyorlar ama oturuşum ve ayaklarım bu motorda çok rahat, tabanlarını bile basabiliyorum ayrıca bedavadan biraz pahalı)
2- Honda MSX 125 (Bunda da iki ayağım aynı anda dengeyi sağlayacak kadar yere değiyor ama fiyatı biraz düşüncemin üzerinde illa msx 125 denirse karta taksit filan bir şekilde alırım)
3- Benelli TNT 125 (Msx den daha yüksek; selesi daha geniş; iki ayak aynı anda parmak ucuyla değiyor ama nispeten daha hesaplı abs yok ebc var).
Bu üç modelden hangisi başlangıç için kullanım amacıma ve bana daha uygun olur? Yada başka hangi motorlara bakabilirim?
ilk motor olarak otomatik öneriliyor ama otomatik modeller hep scooter veya maxi scooter tarzı scooter oturuşunu ve şeklini sevmiyorum. Varsa depoyu bacak arasına sıkıştırabileceğim otomatik ve alcak seleli bir model de önerirseniz sevinirim.
Değerli tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler. . .
Boyum 1,60 ilk motor olarak iki ayağım yere değeceği bir motor alma düşüncesindeyim.
Kullanım amacım şehir içi ulaşım; evden sahile arada işe git gel kısa mesafe kullanımı. Fıtı Fıtı gezmek dedikleri şekilde kullanmak.
Aklımdaki modeller
1- Yuki Scram 170 (Arkadaşlar yuki diye hiç önermiyor ilk motorda abs olsun, japon olsun diyorlar ama oturuşum ve ayaklarım bu motorda çok rahat, tabanlarını bile basabiliyorum ayrıca bedavadan biraz pahalı)
2- Honda MSX 125 (Bunda da iki ayağım aynı anda dengeyi sağlayacak kadar yere değiyor ama fiyatı biraz düşüncemin üzerinde illa msx 125 denirse karta taksit filan bir şekilde alırım)
3- Benelli TNT 125 (Msx den daha yüksek; selesi daha geniş; iki ayak aynı anda parmak ucuyla değiyor ama nispeten daha hesaplı abs yok ebc var).
Bu üç modelden hangisi başlangıç için kullanım amacıma ve bana daha uygun olur? Yada başka hangi motorlara bakabilirim?
ilk motor olarak otomatik öneriliyor ama otomatik modeller hep scooter veya maxi scooter tarzı scooter oturuşunu ve şeklini sevmiyorum. Varsa depoyu bacak arasına sıkıştırabileceğim otomatik ve alcak seleli bir model de önerirseniz sevinirim.
Değerli tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler. . .