Şanzuman Tamiri Hakkında Yardımınıza İhtiyacım Var

Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
162
Selamın aleyküm cümneten tekerinize taş değmesin.

2016 model Mondial Rx3i Evo sahibiyim.

Motosikletim sadece 3ncü viteste ara ara öksürme yapıyor sorunun kaynağı belli 3ncü vites dişlisi.

Sıfırı 1200 TL civarında bu kadar bütçem malesef yok ve biliyorum ki erken çözülmezse diğer viteslere de sıçrayacatır.

Şanzumanı söküp tamire verebilecegim bir yer var mı acaba bu konuda hiç bir bilgim yok.

Umarım yardımcı olabilecek birileri çıkar :)

Saygılar sevgiler :)
 
Katılım
28 Tem 2017
Mesajlar
675
Kendiniz yapmayacaksanız bahsettiğiniz parça fiyatı ilk olarak usta ücreti olacaktır.

Ondan sonra parça ücreti işin içine girecek.

Motor inecek, dağılacak, varsa çıkma parça bulunacak yoksa sıfırı takılacak.

Sadece ortalama ustalık fiyatı için birkaç tamirciye sormanız yeterli. Maalesef şu piyasada pek ucuza kurtulamazsınız.

Sorduğunuz yer sorusuna cevap olmadı ama ücret konusuna bir fikir olabilir.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
162
İşçilik yapacak usta var ben sadece parçayı onarabilecek usta arıyorum.
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
şanzımanda sorun olduğunu nasıl anladın?3.viteste motosiklet öksürüyor yazmışsın acaba yanlış mı ifade ettin?Öksürmenin ne olduğunu anlamadım.Vitesten atabilir ,3.vitese geçmez vb. sorunlar olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Benim Peugeot 106'da 2'ye geçerken cırtlama yapıyordu şanzıman tamiri yapan bi yere bırakmıştım halletmişlerdi.Yine 1000 tl civarı tutmuştu ama.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst