Merhabalar, 2014 yılında 0km aldığım motorum ile genel olarak sorunsuz ilerliyorum. 15.970 km.ye geldik.
Bakım 16 bin ve sonraki 4 bin km sonra 20 bin midir diye sormak isterim.
Motorda bakımda belirteceğim 2 problem var. Birisi sağ aynam iyice gevşedi, muhtemelen brandanın ağırlığından dolayı, ayarladığım gibi kalmıyor ve yolda ara ara düzeltmem gerekiyor. Bunu değiştirmek mi gerekli yoksa bir çaresi var mıdır? Kendim bakarken kolu kaplayan lastik kılıf da zarar gördü, bunlar nasıl temin edilir? Biraz orjinalci bir insanım derme çatma iş sevmiyorum

İkincisi ise arka frenim sıkınca çok geliyor ve güçlü tutmuyor, neredeyse direksiyona değecek. Bir önceki bakımda aynı sorunu belirtince servis direkt fren merkezi komple değişecek dedi, bu da epey para mantıklı da gelmedi. Tamir edin dedim uğraştılar havasını aldık dediler çok iyi olmuştu ama şimdi yine çok geliyor. Bunu yaşayan ve çözüm üreten var mıdır?
Katkınız için çok teşekkürler, herkese Xcity'ler ile güvenli güzel sürüşler.