100 KM'de kaç litre benzin tüketiyorsunuz ?

100 KM'de kaç litre benzin tüketiyorsunuz ?

  • 0-2

    Oy: 133 13.2%
  • 3

    Oy: 339 33.6%
  • 4

    Oy: 245 24.3%
  • 5

    Oy: 126 12.5%
  • 6

    Oy: 73 7.2%
  • 7

    Oy: 35 3.5%
  • 8

    Oy: 17 1.7%
  • 9

    Oy: 10 1.0%
  • 10

    Oy: 3 0.3%
  • 10 litre ve üzeri

    Oy: 27 2.7%

  • Kullanılan toplam oy
    1,008
Katılım
19 Şub 2019
Mesajlar
23
Kış aylarında 5.6 olan 3000km ortalamam (Tracer700), son iki depoda sırasıyla 4.89 ve 4.5'i gördü. Ha bi de bu full teke-darlık-hacılı üçlüsünde gazlamayla yakalandı ayı gibi devirli kullanarak yani. Havaların ısınmasının büyük payı var sanırım.
 
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
118
Yaz, kış, şehir içi, şehir dışı, tek kişi sürücü ortalaması 100km/3 lt (Bajaj Pulsar 200 NS 2017)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Suzuki Inazuma GW250

Ölçüm : Ağustos 2020

Yakıt : Total
Topcase : 43 lt
Sürücü : 60 kg. Artçı yok
Cam : Rüzgar camı yok
Lastik : Anlas Tournee

Şehir içi : Yoğun trafik, dur kalk ve yokuşlu yollar ...... : 3.9 lt/100km

Karma : Yarı şehir dışı, yarı şehir içi normal trafik ..... : 3.5 lt/100km
(Şehir dışı kullanımda sürekli karşıdan gelen rüzgar vardı)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
XJ6 ile uzun yol ortalamam 3.5/4 litre. Şehir içi 4.5/5 litre. :)
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
XJ6 ile uzun yol ortalamam 3.5/4 litre. Şehir içi 4.5/5 litre. :)

O kadar sakin kullanmama ragmen Şehir içi 6.2 den şehir dışı 4.5 aşagı düşmedi hava filtresini ve bujilerini degiştirdim sonuç değişmedi Ya sen ölçmesini bilmiyorsun ya da yanlış bilgi veriyorsun
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2008 Er6F (Oksijen sensörü bozuk) 80-90 uyuz uyuz gittiğimde 4-4,3 lt/100 km, ani gaz açmalar, trafikte apaçilik yapmalarla 5 lt'den başlıyor, ucu açık. 7 lt/100 km bile gördüm. Yakıt göstergem yok, tahmini veri veriyorum.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
O kadar sakin kullanmama ragmen Şehir içi 6.2 den şehir dışı 4.5 aşagı düşmedi hava filtresini ve bujilerini degiştirdim sonuç değişmedi Ya sen ölçmesini bilmiyorsun ya da yanlış bilgi veriyorsun

Neden yanlış bilgi vereyim hocam? Defalarca ölçüm yaptım, sonuç hep aynı. İşin sırrı bilekte bitiyor bana göre.
 

ewo

Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
56
9.1 lt gösteriyor motor üzerindeki veri. şehir içi karma kullanım. mt 10
 
Katılım
29 May 2019
Mesajlar
43
2017 MT-25
32aaf594-yakit.jpg


2017 Mondial MG-100 (Pek kullanılmıyor, kapalı garajda yatışta :cherry: )
32AAB400-yakit.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2,5 - 3 Litre
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
2017 Dominar..
Her depo 3.5 ile 4 litre arasında ortalamayla bitiyor.
Son 1800 kilometrenin ortalaması 3.63lt/100. Görülen en düşük tüketim 3.33lt/100 en yüksek tüketim ise 4.0lt/100.
Kullanım genel olarak şehiriçi ve köy yolları.
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
NC 750 S

19710 km'nin genel ortalaması 4,00 LT

En düşük tüketim 2,96 LT (radarlı yolda 80 km sabit hız ile)

En yüksek tüketim 5,07 LT (İstanbul şehir içi trafiği, Şubat soğuğu)
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
Nmax 155 im var. Topcase+tur camı sürekli sakin kullanım %15 artçılı 2.3-2.5 arası sürekli. Kışın da 2.4-2.7 arası oluyor. Şu an 14.700 km de.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Geçen hafta sonu iki motor Kastamonu Cide Gideros Koyu na gittik , ikimizde yolcu , çantalar ful , çadır madır cümbür cemaat motorlara yükledik , gidiş dönüş arkadaşın tüketim ortalama 3,0 lt benim Vstrom 3,6 lt /100 km oldu , 560 km otoyolda 110-120 ara sıra anlık 180 e kadar çıktık , otoyol harici 60-90 arası 200 km toplamda 760 km yol gittik geldik , arkadaşın motorunu tahmin eden var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst