- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba. bmw r60/7 motorsikletim var. 12 küsürlerde seyrediyor.
Diyot tablası, sarj dinamosu ve şarj rolesini oto elektrikçiye götürdüm fakat herhangi bir sorun olmadığını söylediler. Kontroller sonrasında sorun olmasa dahi parçalar bozulmuş olma ihtimali var mıdır?
Ya da başka bir yerde sorun aramalı mıyım ?
Diyot tablası, sarj dinamosu ve şarj rolesini oto elektrikçiye götürdüm fakat herhangi bir sorun olmadığını söylediler. Kontroller sonrasında sorun olmasa dahi parçalar bozulmuş olma ihtimali var mıdır?
Ya da başka bir yerde sorun aramalı mıyım ?