Plakasız Mz,Jawa vs. gibi motorlara plaka çıkarma.

Katılım
17 May 2020
Mesajlar
6
Arkadaşlar yeni bir motor alacağım klasik bir motor ve plaka taktırmak istiyorum malum bu araclarda fatura vs olmaz bilemem ama fatura kestirerek çıkarabilir miyiz veya olursa nasıl fatura kestireceğiz herhangi bayiden kesilir mi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Bildiğim kadarıyla olmuyor,piyasada çok evraksız motosiklet var.Bende jawa 350 aradım evraklı bu yüzden 2-3 ayın sonunda kafama yatanı evraklı aldım.
Bu tür motosiklet genelde Facebookta bulunuyor kendi grupları var yedek parça alımı/satımı yaptıkları,satılık ilanları vs.
Şuraya göz atmanızı tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/203105-25-yil-sonra-plaka-cikarmak-voskhod-175cc-3m-2.html
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Faturası varsa çıkar. Uğraşman lazım bir çok adama dert anlatmalısın. Faturası yoksa çıkmaz.
 
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
6
Bildiğim kadarıyla olmuyor,piyasada çok evraksız motosiklet var.Bende jawa 350 aradım evraklı bu yüzden 2-3 ayın sonunda kafama yatanı evraklı aldım.
Bu tür motosiklet genelde Facebookta bulunuyor kendi grupları var yedek parça alımı/satımı yaptıkları,satılık ilanları vs.
Şuraya göz atmanızı tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-sonra-plaka-cikarmak-voskhod-175cc-3m-2.html

Peki plakalıyı nekadara aldın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst