Kartal gölü tabiat koruma alanı kampımız rakım 1900 metre

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
11 Temmuz cumartesi dört motor Aydın’dan teker çevirerek Kartal gölüne yola çıktık, motorlarımız Tracer700(2017) Africa Twin (2017) XT600E (2003) KLR 650 (2006) Tracer700 asfaltın bitişi ile stabilize yolda sağlam enduro yaptı, yol çok abartılı bozuk değil ama çukurlar, taşlar, çakıl birikintileri yüzünden çok dikkatli olmakta fayda var çünkü yolun bir tarafı uçurum, bu gezi ile bir nevi trans toros provası yaptık, Aydın’dan karacasu - tavas - beyağaç - Kartal gölü rotasını izledik, Sandras dağında 1900 metre rakımda bir krater gölü, alanda su kaynağı var ama elektrik wc duş imkanı yok, yüksek rakımdan ötürü gece de epey soğuk oluyor bunu bilerek hazırlıklı gitmiştik(uyku tulumları, polar battaniyeler) alanda bir gece konaklama yaptık, ardından inişe geçtik, dönüşü köyceğiz üzerinden yaptık, alana Köyceğiz’den ulaşım mevcut, dönüş yolu üzerinde bir göl daha var, Köyceğiz Karagöl, orası daha kalabalık idi, çadır alanının yanısıra bungalovlar ve wc imkanı da var, köyceğiz’e inip gökova - akyaka- sakar rampaları - muğla - yatağan - kavaklıdere - bozdoğan - Nazilli rotası ile dönüş yaptık, çok keyifli bir gezi ve kamp oldu, zamanı-fırsatı olan arkadaşlar mutlaka gitsin 1200 yaşındaki ağaçları görsün derim.































 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Abi gelemediğime o kadar pişman oldum ki :(

gelebilsen güzel olacaktı çok keyifli geçti, Nuri abiden Himalaya Nepal ve Rusya turu anılarını dinledik, tecrübelerini paylaştı bizimle, tekrar gideriz mutlaka ama stabilize yolda o lastiklerle biraz ızdırap yaşayabilirsin :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
gelebilsen güzel olacaktı çok keyifli geçti, Nuri abiden Himalaya Nepal ve Rusya turu anılarını dinledik, tecrübelerini paylaştı bizimle, tekrar gideriz mutlaka ama stabilize yolda o lastiklerle biraz ızdırap yaşayabilirsin :cherry:

Tühh ya :( Lastik alayım desem pahalı, zaten yeni lastik aldım kasım ayında. Anlasın uygun lastiğinden bulursam bir bakayım. Çünkü çok fena kayıyor toprakta benim lastik :(
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Tühh ya :( Lastik alayım desem pahalı, zaten yeni lastik aldım kasım ayında. Anlasın uygun lastiğinden bulursam bir bakayım. Çünkü çok fena kayıyor toprakta benim lastik :(

en azından %20 arazi %80 asfalt ağırlıklı bir lastik olsa bir nebze daha iyi olur, stabilize yola ayda yılda bir gireceksen de masrafa girme boşuna

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

nasıl bi yer burası bole. uzay da kamp yapmıs gibi :)

Buzul çağında oluşmuş bir göl burası, ülkemizin en yaşlı karaçam ormanına sahip 1200 yaşında ağaçlar var, normalde bölge Ege-Akdeniz ikliminde yer alıyor ama rakımdan ötürü karasal iklim hakim, temmuz ayı ortasında gece ateş yanmasına rağmen üşüdük.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Böyle gezileri görünce içim gidiyor.
Haritadan baktım da, Burdur Merkez'den Kartal Gölü'ne 200 km yol var.
İstanbul'da, 200 km yol yaptıktan sonra hala İstanbul benzeri yerlerde olmaya devam ediyorsunuz; Tekirdağ - Kocaeli - Bursa.
Ancak oralara geldikten sonra bu tarz yerlere yaklaşmış oluyorsunuz.
Gideceğiniz yere giderken çekeceğiniz trafik, gittiğiniz yerdeki kalabalık vs cabası.
İstanbul dışında yaşayanlara imreniyorum valla :(
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Harika bir geziymiş. Paylaşım için teşekkürler...

Scooter ile gidilebilecek gibiyse listeme alacağım.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Böyle gezileri görünce içim gidiyor.
Haritadan baktım da, Burdur Merkez'den Kartal Gölü'ne 200 km yol var.
İstanbul'da, 200 km yol yaptıktan sonra hala İstanbul benzeri yerlerde olmaya devam ediyorsunuz; Tekirdağ - Kocaeli - Bursa.
Ancak oralara geldikten sonra bu tarz yerlere yaklaşmış oluyorsunuz.
Gideceğiniz yere giderken çekeceğiniz trafik, gittiğiniz yerdeki kalabalık vs cabası.
İstanbul dışında yaşayanlara imreniyorum valla :(

Biz Aydın’dan yola çıktık, Denizli üzerinden Sandras dağının zirvesine çıkıp, Köyceğiz tarafına inip dönüşü Muğla’dan gerçekleştirdik. Normalde Aydında 20-30km yol yapıp buna benzer doğal alanlara ulaşabiliyoruz, arada değişiklik yapmak lazım.





---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------

Harika bir geziymiş. Paylaşım için teşekkürler...

Scooter ile gidilebilecek gibiyse listeme alacağım.

rota ekledim, rotada bazı bozuk yollar var scooter için ızdıraplı olabilir tabi sizin tecrübe ve hakimiyetinizle de alakalı, asfalt yol bitince zorluk başlıyor, stabilize yolda sürebilirim derseniz scooter da gider, bizim ekipte tracer700 vardı, epey alçak bir motosiklet ve egzozu en altta, çok dikkatli bir sürüş ve tecrübesi ile herhangi bir sorun yaşanmadan tamamladı yolu arkadaşımız.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
@joshua
Bilgi için teşekkür ederim.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Elinize, emeğinize sağlık.

Çok güzel yerlerde şahane bir gezi yapmışşsınız. Bahsettiğiniz çam ağaçları gerçekten muhteşem görünüyor.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Bu sene yine köyceğiz ile başlamak istiyorum moto kamp etkinliğine, yine benzer bir rota çizip bu kez daha uzun kalmayı planlıyorum. Biliyorum herkes yola çıkmak için sabırsızlanıyor, geçen seneki kampın video linkini yeniledim.

 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Güzel gezi olmuş,tam benim tarzıma uygun bir ortam ve gezi çeşidi, bayılıyorum böyle gezilere,sandras dağı hep duymuşumdur adını, yüksek irtifa hep sevmişimdir,yüreğinize sağlık, teşekkürler:)
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,099
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Hocam selamlar. Tam istediğim gibi bir tur olmuş.

Acaba telefon ve internet çekiyor mu? Gidip orada bir hafta kalıp aynı zamanda remote olarak çalışmak düşünülebilir mi? Şarj vs gibi konuları tamamen ayrı tutuyorum onun için ayrıca teçhizatım var :). Fakat telefon ve internet elzem.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Güzel gezi olmuş,tam benim tarzıma uygun bir ortam ve gezi çeşidi, bayılıyorum böyle gezilere,sandras dağı hep duymuşumdur adını, yüksek irtifa hep sevmişimdir,yüreğinize sağlık, teşekkürler:)

Sandras dağı yaz kış ayrı güzel, doğa müthiş hava mis gibi, bu sene de açılışı yine köyceğiz ve sandras dağı ile yapmayı planlıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:03 ----------

Hocam selamlar. Tam istediğim gibi bir tur olmuş.

Acaba telefon ve internet çekiyor mu? Gidip orada bir hafta kalıp aynı zamanda remote olarak çalışmak düşünülebilir mi? Şarj vs gibi konuları tamamen ayrı tutuyorum onun için ayrıca teçhizatım var :). Fakat telefon ve internet elzem.

Kartal gölünde telefon iyi çekmiyor buna bağlı olarak internet erişimi de kısıtlı, az ileride gökçeova gölü var orda telefon daha iyi çekiyor, birbirine yakın mesafeler, kampınızı gökçeova gölüne kurup kartal gölünü görmek için gidip gelebilirsiniz, kartal gölü yolunda asfalt lastikleri biraz sıkıntı olabilir dikkatli şekilde gidip gelmenizi öneririm.

Gökçeova gölü

 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,099
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Kartal gölünde telefon iyi çekmiyor buna bağlı olarak internet erişimi de kısıtlı, az ileride gökçeova gölü var orda telefon daha iyi çekiyor, birbirine yakın mesafeler, kampınızı gökçeova gölüne kurup kartal gölünü görmek için gidip gelebilirsiniz, kartal gölü yolunda asfalt lastikleri biraz sıkıntı olabilir dikkatli şekilde gidip gelmenizi öneririm.

Gökçeova gölü

Çok teşekkür ediyorum cevabınız için. Listeme ekledim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst