R25 neden yağ gelmiş olabilir ? (fotoğraflı)

Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Arkadaşlar tesadüfen motosikletimi örtmeye giderken fark ettim aslında hiç bir sorun hissetmedim ama gidondan (gidonun altındaki somun) yağ gelmiş, acaba aşırı sıcaklardan olmuş olabilir mi ? Çok sert kasise girdiğimi de hatırlamıyorum anlam veremedim. Yaptıracak maddi gücümde yok çok moralim bozuldu.
SIqyif.jpg
[/url][/IMG]

zDrCt2.jpg
[/url[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

amortisörlerde hiçbir yağ yok sadece o gidonun altında ki somunda var yağ, önceden böyle bir şey yoktu yeni olmuş...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

Gidon somunlarını serviste yağlamışlardı 5 bin km civarlarında sıcaklıkla o yağ dışına vurmuş olabilir mi ?
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
yapışan toza da bakılırsa, o yağ sızıntısı uzun süredir var gibi ya da o mesnet civarı her yere yağ püskürtmüşler o ne öyle yahu?
zaten gres yağını da bulaştırmışlar; ama sıvı yağ mı koydular da o kadar sızıntı oldu? benim bildiğim gres yağı öyle motor sıcaklığıyla falan erimez.
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
yapışan toza da bakılırsa, o yağ sızıntısı uzun süredir var gibi ya da o mesnet civarı her yere yağ püskürtmüşler o ne öyle yahu?
zaten gres yağını da bulaştırmışlar; ama sıvı yağ mı koydular da o kadar sızıntı oldu? benim bildiğim gres yağı öyle motor sıcaklığıyla falan erimez.

Sıvı gres olabilir akmışta olabilir. Würtün sıvı gresi var ben onu ön rulmanları sıkıyorum akıp gidiyor tozlu mozlu oluyor.
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
yapışan toza da bakılırsa, o yağ sızıntısı uzun süredir var gibi ya da o mesnet civarı her yere yağ püskürtmüşler o ne öyle yahu?
zaten gres yağını da bulaştırmışlar; ama sıvı yağ mı koydular da o kadar sızıntı oldu? benim bildiğim gres yağı öyle motor sıcaklığıyla falan erimez.

yok hayır gidonda ki boşluk vardı vidaları sıkmadan önce az bir yağ sürmüştü acaba başka bir sebep olabilir mi acaba ?
 
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
8
Şimdi bende baktım senin yazını görünce, 4000 km de benim r25 aynı yağ ordada var neden acaba bunu servise sorucam yeni motorcuyum zaten.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
onun üst ve alt kısmında furş bilyesi var ve doğal olarak greslidir onun o şekil iz yapması da normal.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Normal, sorun yok.

Furş bilyelerinin gresi, zamanla hafif taşma belirtisi gösterir. 20.000-30.000 km' de bir üşenmez yağlarsanız da çok ama çok uzun süreler bozulmadan yoluna devam eder.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst