- Katılım
- 26 Kas 2018
- Mesajlar
- 146
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar tesadüfen motosikletimi örtmeye giderken fark ettim aslında hiç bir sorun hissetmedim ama gidondan (gidonun altındaki somun) yağ gelmiş, acaba aşırı sıcaklardan olmuş olabilir mi ? Çok sert kasise girdiğimi de hatırlamıyorum anlam veremedim. Yaptıracak maddi gücümde yok çok moralim bozuldu.
[/url][/IMG]
[/url[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
amortisörlerde hiçbir yağ yok sadece o gidonun altında ki somunda var yağ, önceden böyle bir şey yoktu yeni olmuş...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
Gidon somunlarını serviste yağlamışlardı 5 bin km civarlarında sıcaklıkla o yağ dışına vurmuş olabilir mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
amortisörlerde hiçbir yağ yok sadece o gidonun altında ki somunda var yağ, önceden böyle bir şey yoktu yeni olmuş...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
Gidon somunlarını serviste yağlamışlardı 5 bin km civarlarında sıcaklıkla o yağ dışına vurmuş olabilir mi ?