‘Yunus’ timlerine 150 yeni motosiklet..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Yunuslar olarak bilinen Motosikletli Polis Timleri'nin kullanması için 32 ile dağıtılacak 150 motosiklet, Maltepe etkinlik alanında düzenlenen törenle teslim alındı.

6-il-daha-eklenecek-sayilari-artiyor-41f5a3.jpg


Törende konuşan İçişleri Bakanı Yardımcısı Muhterem İnce, hedeflerinin Türk polisini dünyanın en yüksek kapasiteli polis teşkilatı haline getirmek olduğunu belirtti. İstanbul Valisi Ali Yerlikaya da "Günde ortalama 155 Polis İmdat hattına 16 bin çağrı geliyor. Takdir edersiniz ki motorlar bu trafikte taksilerden çok daha hızlı olay yerine varıyor. İstanbul Emniyeti olay yerine on dakikanın biraz altında ulaşıyor. Ve hedefimiz bu rakamı çok daha aşağıya indirmek. Tekrar tekerleri düz olsun diyorum'' ifadelerini kullandı.

Sabah
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Zaten kaçamıyorduk, şimdi hiç kaçamayız.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bmw yerine japon alsalar keşke. hem maliyet daha az hem daha sorunsuz.
nedir bu bmw aşkı anlamak güç.
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
bmw yerine japon alsalar keşke. hem maliyet daha az hem daha sorunsuz.
nedir bu bmw aşkı anlamak güç.

Birde anlayanı yok, sonra uğraşıyorlar boşyere. Zaten bunların tamir/bakım ihalelerini yapıyor kurumlar. Tanıdığım bir motorcu var. Adam aldığı ihalelerle nasıl zengin olmuş, aklın durur. Dünkanını açtığını hiç görmedim, ne zaman arasak ya yurtdışı gezisinde yada türkiye gezisinde. Emniyete/jandarma randvu alarak iş yaptırıyor, dükkanında aylarca yatan motorlar var düşün artık, geçenlerde gittim geçen seneki motorlar hala bmwler duruyor hala. Anlamadım açıkçası. Karışık işler.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Birde anlayanı yok, sonra uğraşıyorlar boşyere. Zaten bunların tamir/bakım ihalelerini yapıyor kurumlar. Tanıdığım bir motorcu var. Adam aldığı ihalelerle nasıl zengin olmuş, aklın durur. Dünkanını açtığını hiç görmedim, ne zaman arasak ya yurtdışı gezisinde yada türkiye gezisinde. Emniyete/jandarma randvu alarak iş yaptırıyor, dükkanında aylarca yatan motorlar var düşün artık, geçenlerde gittim geçen seneki motorlar hala bmwler duruyor hala. Anlamadım açıkçası. Karışık işler.

birileri birilerinin cebini dolduruyor yine işte...
biz de sabah 9 akşam 5 devam.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben olsam polise çok özel noktalar haric 250 cc scooter'dan fazlasını vermem. Yazık değil mi bu ülkenin paralarına da herkese 1200 GS veriliyor ? Sürekli sıkışık trafikte, sokak aralarında gezen adamlar enduro motor kullanıyorlar. Zengin ettiler Borusan'ı yıllardır... Borusan'ın burunundan kıl aldırmamasının sebebi de budur aslında. Polise bir tane motor satamasalar görürdüm o servis ve motor fiyatları nasıl düşüyor.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bir kişiye milyonlarca dolarlık uçak alınacağına, kolluk kuvvetlerine motosiklet alınmasını tercih ederim.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Hayattaki en büyük alışkanlığımız. Ota b.ka şikayet ediyoruz. Ne illet bi hastalik farkedemiyor insan.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
daha önce yine bmw alınmıştı , orada bu konuyu eleştirenlere vatan haini muamelesi yapılmıştı.

Hepimiz biliyoruz ki bu motorun kapasitesinin %50sini kullanıyorlar.600 cc japon almaları ciddi anlamda daha mantıklı.

EK olarak cok saygıdeğer ve işini düzgün yapan yunus kardeşlerimiz de vardır ancak karantina döneminde gördüğüm tüm yunuslar trafik kurallarını ihlal etmekteydi. Hatta Alsancak ya da Urla gibi yerlerde kızlara şekil yapmaya calısıyorlardı.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
nc 750 veya tracer 700 neyine yetmiyor ki şehir içi dışı gayet yeterli güce sahip motosikletler hem bakımı hemde sarf malzemesi ucuz
250k tl lik motor a ne gerek var diyeceğim ama imam osurursa cemaet zıçar diye de bi tasözü var
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Dünyanın her ülkesinde polisler bu motorları kullanıyor.
Hadi bizimkiler müsrif, motordan anlamıyor yada başka bişey, peki diğerleri nedir?

Polislerin motor konusunda tecrübesi uzun yıllara dayanıyor.
2000 model 1150GS ler daha geçen sene emekli oldu.
Yapılan km ve her daim iki kişinin motorun üzerinde olması nedeniyle 600luk motorlar kısa ömürlü olacaktır.

Polis daha önce YBR 250 aldı, XT660 aldı ama onların hepsi tükendi.
Halbuki polisten çıkma R80GSler hala piyasada vatandaş tarafından kullanılıyor. Biri de bende. 27 yaşında ama daha 20 yıl gider.
Yamaha Honda bu seviyede değil.
93 model XT ve XL lerden dolanan kalmadı.

BMW bu konuda şimdilik rakipsiz.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
69
Motosikleti
startwin thunderstar 1200 tdi
Biz motor alırken yerli üretimi desteklemek amacıyla vergi yüklüyorlar şimdide devlet yerli üretimi desteklemek için Küba dan alsalarmış ya motorları
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Dünyanın her ülkesinde polisler bu motorları kullanıyor.
Hadi bizimkiler müsrif, motordan anlamıyor yada başka bişey, peki diğerleri nedir?


Diğer ülkeler ile kıyaslamaya baslayacaksak bu konudan önce ekonomik ve sosyal güç kısımlarına girmemiz gerekir.

BMW üreten Almanya ile Saman ithal eden Türkiye'yi bu konuda kıyaslayamayız.

250 cc çin alın demiyor kimse ancak 600cc bir Honda da yeterli olacaktır.

Ki 600 cc bir honda 2 kişi bindiğinde pert oluyor ise Honda'yı çin kalitesi kategorisine çekmemizde fayda var.

BMW'nin daha iyi bir seçenek olması ne yazık ki bizim de diğer ülkeler ile aynı şeyi yapmamız anlamına gelmemeli
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
214
kusura bakmayın arkadaşlarda çoğunuz bir garip. yaz&kış motosikletin üstünde adamlar ve en iyinin iyisini hak ediyorlar, kaldı ki sizin bizim aldığımız fiyatlarla alınmıyor bu motosikletler, bmw nin çift silindir boxer motoru alçak denge merkezi ve uzun ömürlülük gibi kriterlerin hepsini yerine getiriyor. bu alımlarda vergimin düzgün bir yere gittiğini hissediyorum

Africa Twin almışlar bu da güzel birşey, @hachiko bizi yanılttı :thumleft:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst