Çadır Kurma | Zempire Trilogy 3P | Yaban Kampı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Neredeyse yarım sene süren Orta Asya seyahatimde kullandığım çadırımın kurulum videosunu çektim. Şu dünyada en sevdiğim işlerden biri de çadır kurup toplamak. Zerre sıkılmam!

Çadırı merak edenlere açıklama kısmına bir link iliştirdim, içerisinde kısa incelemem var.

 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
decatlon black and fresh aprenaz3 var bende... valla üşeniyorum kurup toplamaya yalan yok :) Kamp sevip çadır kurmayı sevmeyende bir ben varım herhalde
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
decatlon black and fresh aprenaz3 var bende... valla üşeniyorum kurup toplamaya yalan yok :) Kamp sevip çadır kurmayı sevmeyende bir ben varım herhalde

doğum günü hedisi olarak aynı çadır geldi çok zor kurulum :(
9 yıldır bimden aldığım otomatik çadırı kullanıyorum kurup toplama 3 dakika sürmüyor :) :p
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
decatlon black and fresh aprenaz3 var bende... valla üşeniyorum kurup toplamaya yalan yok :) Kamp sevip çadır kurmayı sevmeyende bir ben varım herhalde

Yalnız değilsin. Bende çok üşeniyorum. Hatta onun için kendime özel kolay kurulan bişey yapmayı düşünüyorum. Motosikletin arkasına ufak karavan bile düşündüm.
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
Yalnız değilsin. Bende çok üşeniyorum. Hatta onun için kendime özel kolay kurulan bişey yapmayı düşünüyorum. Motosikletin arkasına ufak karavan bile düşündüm.

Motorum o tip birşeyi çekebilecek güçte olsa bende de var o tip çılgın projeler. bmw de gördüğüm çoklu çanta çeken römörkün üstüne inşa edilmiş pratik açılır bir çadır çizebilirim kendime. Ama benim makine beni zor götürüyor, ( Kilom fazla, motor Çinli 200cc ve 50bin km de ).

doğum günü hedisi olarak aynı çadır geldi çok zor kurulum :(
9 yıldır bimden aldığım otomatik çadırı kullanıyorum kurup toplama 3 dakika sürmüyor :) :p

O tip çadırlarıda çok kullandım, fakat özellikle yazın güneşle beraber sıcak basıyor ve uyanıyorsun. Black and fresh o konuda süper, içerisi hem karanlık kalıyor, hemde aşırı ısınıp uyuyamayacak hale gelmesi 9 u buluyor. Uykumu alıyorum mis gibi :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayatımda ilk defa çadır kurmaktan zevk alan birine rastladım,
Sizi tebrik ediyorum.

Çadır kurmak bir çok arkadaşımda olduğu gibi benim içinde büyük eziyet.
Bu soruna çözüm bulmak adına bir adet otomatik çadır edindim, fakat malumunuz otomatik çadırları topladığınız da, kapalı hali otomobil tekerleğine benzer yuvarlak 70 cm'lik bir daire çapı ortaya çıkıyor ve bunu motosiklet taşımak çok zor. Bu sebeple bu çadırı sadece otomobil kamplarında kullanabiliyorum.

Motosiklet kamplarında manuel çadıra devam..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Üşeniyorsanız, eziyet gibi geliyorsa kamp işi size göre olmayabilir. :)
Özellikle de böyle güzel yerlerde kamp yapma fırsatı bulabildiysek, havalarda uçarak kurmalıyız çadır. Öyle olmuyorsa bi sorun var demektir.
 
Katılım
26 Ağu 2019
Mesajlar
5
Çubuklarla kurulan çadırlardan ziyade otomatik çadırlar çok daha pratik oluyor.
 
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
206
Motosikleti
Tracer 7
Kamp yapmayı çok seviyorum fakat keyfime düşkünlüğümden dolayı motosikletlerle çıkmak hiç nasip olmadı. Bagaj sorunu yaşamamak için doluşuyoruz arabaya öyle gidiyoruz genelde ama denemek lazım tabiki.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Hayatımda ilk defa çadır kurmaktan zevk alan birine rastladım,
Sizi tebrik ediyorum.

Çadır kurmak bir çok arkadaşımda olduğu gibi benim içinde büyük eziyet.
Bu soruna çözüm bulmak adına bir adet otomatik çadır edindim, fakat malumunuz otomatik çadırları topladığınız da, kapalı hali otomobil tekerleğine benzer yuvarlak 70 cm'lik bir daire çapı ortaya çıkıyor ve bunu motosiklet taşımak çok zor. Bu sebeple bu çadırı sadece otomobil kamplarında kullanabiliyorum.

Motosiklet kamplarında manuel çadıra devam..

Şemsiye gibi açılıp kapanan ve bahsettiğiniz çadır gibi koca bir daire değil de kapalı şemsiye misali taşınan çadırlar var. Kamp yapmak kısmet olmadıysa da her iki çadır da elimde mevcut. Birkaç kez denemek için her ikisini de açıp topladım ve şemsiye yapısında olanı kurmak daha kolay, toplaması daha basit (inanması güç ama kesinlikle doğru). Kısa bir araştırma ve uygun fiyata bulacağınızdan eminim. Motosikletle taşımaya da oldukça müsait.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hayatımda ilk defa çadır kurmaktan zevk alan birine rastladım,
Sizi tebrik ediyorum.

Çadır kurmak bir çok arkadaşımda olduğu gibi benim içinde büyük eziyet.
Bu soruna çözüm bulmak adına bir adet otomatik çadır edindim, fakat malumunuz otomatik çadırları topladığınız da, kapalı hali otomobil tekerleğine benzer yuvarlak 70 cm'lik bir daire çapı ortaya çıkıyor ve bunu motosiklet taşımak çok zor. Bu sebeple bu çadırı sadece otomobil kamplarında kullanabiliyorum.

Motosiklet kamplarında manuel çadıra devam..





bende bundan var kurulum ve toplama basit toplayınca 70 cm silindir oluyor


 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst