tenere motorum ile ilk enduro sürüş videosu

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
87
güzel olmuş dağ bayır. topcase kamera açısıda iymiş aslında ilk sende gordum :) bi tenere alasim var anlatamam ama sarı sitede cok az satılık var sebep ne acaba ?
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
güzel olmuş dağ bayır. topcase kamera açısıda iymiş aslında ilk sende gordum :) bi tenere alasim var anlatamam ama sarı sitede cok az satılık var sebep ne acaba ?

sonuna kadar izlediğiniz için teşekürler.
topcase açısı iyi oluyor da o dönem hero4 vardı malum hypersmooth özelliği yoktu kamerada sarsıntılı oldu video.
tenere parasına göre çok iyi bir motor.ayrıca hem asfatta hem bu şekil dağ yollarında gerçekten iyi iş görüyor.ve oldukça masrafsız.bakımları ucuz.o yüzden alan kolay kolay satmıyor.bir de son zamanlardaki dolr kuru ve motosiklet fiyatlarına gelen ek vergiler yüzünden de satmak isteyenler son anı bekliyor olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst