CF Moto CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
400 nk için elcik koruma tavsiyesi olan var mı arkadaşlar? Link paylaşabilirseniz çok sevinirim. GP kompozit'in ürününe ulaşammıyorum çünkü motovento'nun sitesi haftalardır kapalı.

Kendi sitelerinden numaralarını ara ve iletişime geç. Motovento onlardan aldığı malı satıyor. Esas üreticiye nie başvurmuyorsun?
 
Katılım
8 Tem 2018
Mesajlar
8
Kendi sitelerinden numaralarını ara ve iletişime geç. Motovento onlardan aldığı malı satıyor. Esas üreticiye nie başvurmuyorsun?

gp kompozit kendisi satış yapmıyor çünkü. İşin ilginci, diğer markadalara dönük ürünleri kendileri satarken, cfmoto ürünlerini motoventoya vermişler ve kendileri satmıyorlar.
 
Katılım
21 Mar 2019
Mesajlar
6
Arkadaşlar Nk 400 ve 650 Ön cam ve Bağlanntı Aparatı

Numaram 0531 782 63 64

Siteden arayan arkadaşlar için 220 TL


Sahibinden de 250 lira GET kesintisinden dolayı.

5NRodR.jpg

nbGGv1.jpg

vaoQEv.jpg
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Keşfetseler ne olacak? Millette para yok para.. olan üç beşi de ileride nakite çeviremeyeceği ne olduğu belirsiz piyasasi, servisi, dayanağı olmayan motora vermiyorlar
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Sele yüksekliğini ayarlamak için herhangi bi ayar mevcut değil malesef. Anca arka amortisörden alçatma yapabilirsin oda sertlik ayarını bozacaktır.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
Yav arkadaşlar yazın inşallah 2.el bu motoru veya 2.el Dominar 400, param olursa taksitle Dominar 400 ug alacağım. Ama bir kaç kişi 400 NK' nın 10000 ila 15000 km arası kronik şanzıman sorunu olduğundan bahsetti bunlar doğru mudur? 400 NK' dan korkutuyor beni açıkcası. Ve de parça fiyatları pahalı olsa bile tedarik etmede sorun yaşar mıyım yani bir parçayı 2-3 ay bekler miyim?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Yav arkadaşlar yazın inşallah 2.el bu motoru veya 2.el Dominar 400, param olursa taksitle Dominar 400 ug alacağım. Ama bir kaç kişi 400 NK' nın 10000 ila 15000 km arası kronik şanzıman sorunu olduğundan bahsetti bunlar doğru mudur? 400 NK' dan korkutuyor beni açıkcası. Ve de parça fiyatları pahalı olsa bile tedarik etmede sorun yaşar mıyım yani bir parçayı 2-3 ay bekler miyim?

şikayetvar'a bak bakalım kaç ay parça beklemişler?
n11'e hem dominar hem de 400nk'nın sarf malzemelerini arattır bakalım kaç sonuç çıkıyor? (debriyaj balata, tel, fren balata, manet, hava yağ filtresi vs.)
parça yaygınlığı olarak dominar ile kıyaslamak hatalı.
türkiye'de en yaygın parçalara sahip motorlar: honda, yamaha, mondial, tvs ve bajaj
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
şikayetvar'a bak bakalım kaç ay parça beklemişler?
n11'e hem dominar hem de 400nk'nın sarf malzemelerini arattır bakalım kaç sonuç çıkıyor? (debriyaj balata, tel, fren balata, manet, hava yağ filtresi vs.)
parça yaygınlığı olarak dominar ile kıyaslamak hatalı.
türkiye'de en yaygın parçalara sahip motorlar: honda, yamaha, mondial, tvs ve bajaj

Anladım. Ya zaten aklım hep yeni Dominar' da ama bütçede sıkıntı olursa hani Cf daha iyi ya performans olarak eski domiden ondan ona da bakmıyor değilim.
 
Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
3
Arkadaşlar herkese merhaba Foruma yeni üye oldum yeni bir 400nk kullanıcısıyım. Bir sorum olacaktı size. Motorun ön ve arka lastik basınçlarını kaç yapıyorsunuz acaba. Ben aldığım gibi kontrol ettiğimde ön 13psi arka 20psi dı. Direk Ön 32 arka arka 36psi yaptım. Sonra Makineyi eve getirince kontrol ettim kullanma klavuzundan ama lastikle alakalı sadece basınçlarınız üzerinde yazan maksimum değerdir diyor. Benim bildiğim o kullanılabilir olanı değil lastiğin maksimumudur yani ondan fazla basma patlar gibi mi manası vardır. Kafamı kurcaladı bu konu ondan bu forumda tecrübe sahibi olanlara sormak istedim bu soruyu.
Şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arka maşada veya aldığım kullanma kılavuzunda yazar kaç psi basman gerektiği. Bence fabrikayı dinle.
 
Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
3
Motorun hiç bir yerinde yazmıyor kaç olacağı. Ayrıca kullanma kılavuzunda da ne yazdıklarını yazmıştım zaten net bir yazı yazmıyor aksine yanıltıcı bir yazı var kılavuzda
 
Katılım
5 Şub 2020
Mesajlar
3
http://www.imex-srl.com/uploads/files/OWNER MANUAL CFMOTO NK 650.pdf

102.sayfa. 36/40 ezbere basmıştın ama doğru hava basmışsın. Bu uma’yı da eşekler kovalasın. Elektrik şemasını koyuyorlar ama lastik basınç değerlerini koymuyorlar...

İngilizceyi araştırmamıştım çok teşekkür ederim :) Ezbere basmaktan ziyade arkadaşlarımdan biri kawasaki er6-f diğeri er6-n kullanıcısı. Bu motorda onlarla benzer yapı ve ağırlıkta diye aynı havayı bastım. İngilizce kılavuz aydınlatması için ayrı ayrı teşekkür ederim :cat:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İngilizceyi araştırmamıştım çok teşekkür ederim :) Ezbere basmaktan ziyade arkadaşlarımdan biri kawasaki er6-f diğeri er6-n kullanıcısı. Bu motorda onlarla benzer yapı ve ağırlıkta diye aynı havayı bastım. İngilizce kılavuz aydınlatması için ayrı ayrı teşekkür ederim :cat:

Er6F'de (2008 model ve ön 120, arka 160 ebat için) biz lastik soğukken ön 32, arka 36 psi hava basıyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst