- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
[center:f641fb4f8a]DEĞERLİ MOTOSİKLET.NET ÜYELERİ , SEVGİLİ MOTORCU ARKADAŞLAR, =D>
2005'TE DE SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK, BAŞARI VE MOTOSİKLET DOLU GÜNLER [-o< ,
TÜM SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE HEP SİZLERLE OLSUN,
KAFANIZDA KASKINIZ, KALBİNİZDEN MOTOSİKLET SEVGİSİ, ALTINIZDAN MOTORUNUZ mopedsmile: EKSİK OLMASIN.
NİCE YILLARA DİYEREK YENİ YILINIZI KUTLUYOR, SAYGI VE SEVGİLER SUNUYORUZ.
ccasion9:
:motosikletnet:[/center:f641fb4f8a]
[center:f641fb4f8a]
[/center:f641fb4f8a]
2005'TE DE SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK, BAŞARI VE MOTOSİKLET DOLU GÜNLER [-o< ,
TÜM SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE HEP SİZLERLE OLSUN,
KAFANIZDA KASKINIZ, KALBİNİZDEN MOTOSİKLET SEVGİSİ, ALTINIZDAN MOTORUNUZ mopedsmile: EKSİK OLMASIN.
NİCE YILLARA DİYEREK YENİ YILINIZI KUTLUYOR, SAYGI VE SEVGİLER SUNUYORUZ.
:motosikletnet:[/center:f641fb4f8a]
[center:f641fb4f8a]